שיר I מלחמה ביצר
-
אתה קשוח מידי
העולם הזה גדול עלי
והשקט צועק בקול
שיש פעמים שאסור ליפולאני נפלתי בגללך
אבל אני עוד אתרומם
כן אני מבטיחה
מבטיחה להילחםאתה כאילו חזק
רק 'פוו' ואתה תברח
אתה מציע לי ממתק
שאני אזרוק בפחלא אתה לא תצליח
לא אתה לא תנצח
בשביל השם נתן לי מח?
אני אלחם בך בכל הכח!לא אני לא מפחדת
השם יעזור לי לצאת מהסרט
ואתה, כדאי שתברח
כי אם לא-אעשה לך שח! -
אתה קשוח מידי
העולם הזה גדול עלי
והשקט צועק בקול
שיש פעמים שאסור ליפולאני נפלתי בגללך
אבל אני עוד אתרומם
כן אני מבטיחה
מבטיחה להילחםאתה כאילו חזק
רק 'פוו' ואתה תברח
אתה מציע לי ממתק
שאני אזרוק בפחלא אתה לא תצליח
לא אתה לא תנצח
בשביל השם נתן לי מח?
אני אלחם בך בכל הכח!לא אני לא מפחדת
השם יעזור לי לצאת מהסרט
ואתה, כדאי שתברח
כי אם לא-אעשה לך שח!@איזה-קטע מאד יפה. הזכיר לי את אלייצור.....
-
@איזה-קטע מאד יפה. הזכיר לי את אלייצור.....
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות