תחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר
-
ואוו הזוי! את השיר של יהודה גלר הכרתי מהסיפור של מירון ומאוד אהבתי בזמנו! ממש זכרתי תמילים..
פשוט היה כיף לשמוע את זה שוב!@מוכשרת-על זה שיר שיצא על אסון מירון?
-
@יהודה-n למה גם בתוכניות ראליטי לא חרדי תמיד יש שופט שהוא יותר מהדור הישן
אני חושב שמתי שיש לך כמות שופטים מסוימת צריך נציג מכול ז'אנר -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
@יהודה-n מה הוא אמר
-
אני מצביע להוא שעכשו שר אדום בכלל לא אהבתי
-
עכשיו יש כנר ואז "החסיד" כלשונכם או אברום בשמו האמיתי ישפוט באמת...
-
@חכם_בלילה אברום ייתן לזה ירוק
-
@חכם_בלילה אברום ייתן לזה ירוק
@דוד-ירושלמי-בנשמה לא בטוח.. אבל הסיכויים מאוד גבוהים
-
אני מצביע להוא שעכשו שר אדום בכלל לא אהבתי
@דוד-ירושלמי-בנשמה גם אני מצביעה לו ולא אהבתי איך ששר האדום
-
@ac1 את מה?
-
@ac1 את מה?
@דוד-ירושלמי-בנשמה את הפרק של היום
-
הוא עבר כולם עפו עליו
-
טוב הוא בטוח מקבל ירוק מאברום החסיד, הוא אחד מהכליזמר..
-
@ac1 את מה?
-
@ac1 עוד לא
-
@מוכשרת-על זה שיר שיצא על אסון מירון?
@דוד-ירושלמי-בנשמה אמר בתחרות "המאסטרו" מבית קול חי במוצ''ש חי עם מנחם טוקר:
@מוכשרת-על זה שיר שיצא על אסון מירון?
כן (תאזינו למילים שלו..)
-
זה הפסיק
-
ואוו החסיד הזה מנגן מטורף!! הזוי!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
