ישיבשיר 5
-
כבר עבר המון זמן מאז
-
עדכון ראשוני: ישבישיר 5 מוצש הקרוב עולה לאויר (
קרדיט מוזיקה וי אי פי -

קרדיט לאיצלה -
פרומו ישיבישיר חמש
להוריד כוכביות
https://send.magicode.me/send-file/file/d3822190e1c836a48****e2fe39320490a8c01151181/view -
פרומו ישיבישיר חמש
להוריד כוכביות
https://send.magicode.me/send-file/file/d3822190e1c836a48****e2fe39320490a8c01151181/view -
@צבי-פרנקל הורדת כוכביות?
-
@צבי-פרנקל הורדת כוכביות?
-
@צבי-פרנקל
תראה את זה https://miktzav.com/post/137666 -
הנה זה אצלכם מיזם הישבישיר עם מיטב האמנים!!!

https://www.youtube.com/watch?v=o_Ij72tUnOk&feature=youtu.be
-
הנה זה אצלכם מיזם הישבישיר עם מיטב האמנים!!!

https://www.youtube.com/watch?v=o_Ij72tUnOk&feature=youtu.be
@מיאה-ב
ישיבישיר 5 - פיה פתחה | Yeshivishir - piha patcha (official video)קול ברמה בשיתוף עיריית י-ם גאים להציג את הקליפ הרשמי של מיזם שירת ההמונים - ישיבישיר 5 - פיה פתחה.
לאחר 20 שנה, גדולי הזמר החסידי ישי לפידות, אוהד מושקוביץ, מנדי ג'רופי ועמירן דביר התאחדו לביצוע מרגש ומלא בנוסטלגיה, לשיר המיתולוגי ״פיה פתחה״, בניצוחו של המאסטרו יואלי דיקמן, בליווי 3,000 בחורי ישיבה ותזמורת סימפונית המורכבת מ30 נגנים.
קרדיטים:
לחן: ישי לפידות | עיבוד והפקה מוזיקלית: יואלי דיקמן: | צילום: נתי אלבר | עריכה: שרולי ברונכר | הפקה: עזריאלי הפקותזה חסום עדיין אפשר במג'יקוד?
עדיין לא היה שידור חי!
-
@מיאה-ב
ישיבישיר 5 - פיה פתחה | Yeshivishir - piha patcha (official video)קול ברמה בשיתוף עיריית י-ם גאים להציג את הקליפ הרשמי של מיזם שירת ההמונים - ישיבישיר 5 - פיה פתחה.
לאחר 20 שנה, גדולי הזמר החסידי ישי לפידות, אוהד מושקוביץ, מנדי ג'רופי ועמירן דביר התאחדו לביצוע מרגש ומלא בנוסטלגיה, לשיר המיתולוגי ״פיה פתחה״, בניצוחו של המאסטרו יואלי דיקמן, בליווי 3,000 בחורי ישיבה ותזמורת סימפונית המורכבת מ30 נגנים.
קרדיטים:
לחן: ישי לפידות | עיבוד והפקה מוזיקלית: יואלי דיקמן: | צילום: נתי אלבר | עריכה: שרולי ברונכר | הפקה: עזריאלי הפקותזה חסום עדיין אפשר במג'יקוד?
עדיין לא היה שידור חי!
-
נחמד,אני פחות אהבתי שזה היה ביחד עים הזמרים
-
@שמעון-2
https://send.magicode.me/se****nd-file/file/3153aa32edadb720d3bc8857170ccc0312ab721f/viewפוסט זה נמחק! -
מ - ט - ו - ר - ף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני מתאר לעצמי שכל מי שכתב פה, - לא היה באירוע.
אין לכם מושג איזה עוצמות היו שם............
וגם מי שלא היה שם, יכול לראות את הסרטון..................
באמת מושקע. (רואים שזה עריכה של שרולי....)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות