ישיבשיר 5
-
@צבי-פרנקל הורדת כוכביות?
-
@צבי-פרנקל
תראה את זה https://miktzav.com/post/137666 -
הנה זה אצלכם מיזם הישבישיר עם מיטב האמנים!!!

https://www.youtube.com/watch?v=o_Ij72tUnOk&feature=youtu.be
-
הנה זה אצלכם מיזם הישבישיר עם מיטב האמנים!!!

https://www.youtube.com/watch?v=o_Ij72tUnOk&feature=youtu.be
@מיאה-ב
ישיבישיר 5 - פיה פתחה | Yeshivishir - piha patcha (official video)קול ברמה בשיתוף עיריית י-ם גאים להציג את הקליפ הרשמי של מיזם שירת ההמונים - ישיבישיר 5 - פיה פתחה.
לאחר 20 שנה, גדולי הזמר החסידי ישי לפידות, אוהד מושקוביץ, מנדי ג'רופי ועמירן דביר התאחדו לביצוע מרגש ומלא בנוסטלגיה, לשיר המיתולוגי ״פיה פתחה״, בניצוחו של המאסטרו יואלי דיקמן, בליווי 3,000 בחורי ישיבה ותזמורת סימפונית המורכבת מ30 נגנים.
קרדיטים:
לחן: ישי לפידות | עיבוד והפקה מוזיקלית: יואלי דיקמן: | צילום: נתי אלבר | עריכה: שרולי ברונכר | הפקה: עזריאלי הפקותזה חסום עדיין אפשר במג'יקוד?
עדיין לא היה שידור חי!
-
@מיאה-ב
ישיבישיר 5 - פיה פתחה | Yeshivishir - piha patcha (official video)קול ברמה בשיתוף עיריית י-ם גאים להציג את הקליפ הרשמי של מיזם שירת ההמונים - ישיבישיר 5 - פיה פתחה.
לאחר 20 שנה, גדולי הזמר החסידי ישי לפידות, אוהד מושקוביץ, מנדי ג'רופי ועמירן דביר התאחדו לביצוע מרגש ומלא בנוסטלגיה, לשיר המיתולוגי ״פיה פתחה״, בניצוחו של המאסטרו יואלי דיקמן, בליווי 3,000 בחורי ישיבה ותזמורת סימפונית המורכבת מ30 נגנים.
קרדיטים:
לחן: ישי לפידות | עיבוד והפקה מוזיקלית: יואלי דיקמן: | צילום: נתי אלבר | עריכה: שרולי ברונכר | הפקה: עזריאלי הפקותזה חסום עדיין אפשר במג'יקוד?
עדיין לא היה שידור חי!
-
נחמד,אני פחות אהבתי שזה היה ביחד עים הזמרים
-
@שמעון-2
https://send.magicode.me/se****nd-file/file/3153aa32edadb720d3bc8857170ccc0312ab721f/viewפוסט זה נמחק! -
מ - ט - ו - ר - ף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני מתאר לעצמי שכל מי שכתב פה, - לא היה באירוע.
אין לכם מושג איזה עוצמות היו שם............
וגם מי שלא היה שם, יכול לראות את הסרטון..................
באמת מושקע. (רואים שזה עריכה של שרולי....) -
מ - ט - ו - ר - ף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני מתאר לעצמי שכל מי שכתב פה, - לא היה באירוע.
אין לכם מושג איזה עוצמות היו שם............
וגם מי שלא היה שם, יכול לראות את הסרטון..................
באמת מושקע. (רואים שזה עריכה של שרולי....)@אולפניסט-ברמה חמוד בלבד
נכון לא הייתי בארוע (אני בת בכל אופן) אבל
כן בהחלט אפשר לראות את העוצמה שהייתה שם (למרות שלדעתי הכל מוקלט מראש או אח"כ)
ודבר נוסף יש כמה פשלות בעריכה -
אפשר להורדה
-
T TALY נעל נושא זה ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות