דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. דרך איפה הגעתם לראשונה ל"מקצב"

דרך איפה הגעתם לראשונה ל"מקצב"

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
238 פוסטים 126 כותבים 13.2k צפיות 16 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • טיטוט טיטו

    @שמעון-2 כן רק שזה מדובר על מישהו אחר ככל הנראה כי אם תקרא שוב תראה שהבינה מלאכותית מדברת על פורום תכנות רובי שזה לא הפורום שלנו אלא משהו בסגנון של מתמחים טופ

    המחבל המחופשה מנותק
    המחבל המחופשה מנותק
    המחבל המחופש
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #87

    ואוון אתם פשוט חמודים אין עליכם
    הרגתם מצחוק
    טוב לדעת שיש פה גם מישפוחה🤣🤣
    @קפוצ-ונית ו@שמעון-2
    וכל הישנים מהמנגן ביכלל אתם ממש ישנים מהדור הקודם😉😉😉
    אני הקראתי אותכם מהחיפוש בגוגל ומאז אני שם
    ניראה לי אחלתי לכם תמוח כל התקופה שאני כאן וכימעט אתם מצטערים שחיפשתי בגוגל😝😝😝😝
    צןחקת
    קיצער אתם אלופים

    "קשה לשכוח אנשים
    שהשאירו לך הרבה מה לזכור"

    אברהם dא תגובה 1 תגובה אחרונה
    4
    • המחבל המחופשה המחבל המחופש

      ואוון אתם פשוט חמודים אין עליכם
      הרגתם מצחוק
      טוב לדעת שיש פה גם מישפוחה🤣🤣
      @קפוצ-ונית ו@שמעון-2
      וכל הישנים מהמנגן ביכלל אתם ממש ישנים מהדור הקודם😉😉😉
      אני הקראתי אותכם מהחיפוש בגוגל ומאז אני שם
      ניראה לי אחלתי לכם תמוח כל התקופה שאני כאן וכימעט אתם מצטערים שחיפשתי בגוגל😝😝😝😝
      צןחקת
      קיצער אתם אלופים

      אברהם dא מנותק
      אברהם dא מנותק
      אברהם d
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #88

      @המחבל-המחופש ראיתי בגוגל

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • מ מנותק
        מ מנותק
        מא1
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #89
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        16
        • ב. ב.ב ב. ב.

          כל השרשור פה מעלה בי זיכרון ישן של משהו שאמרתי ל @ntz עוד בתחילת הפורום....
          אני חושבת שזה הנושא היחיד כאן בפורום שיש בו זרימה, ופרגון וזה כל כך כיף!
          אני תומכת מאוד ב @צוות-פיקוח ובטוחה שהם עושים את העבודה הכי טוב שיש.
          אבל תראו כמה זה יכול להיות נעים, כשהכל מגיע עם פרגון ואהבה.
          בואו נפרגן אחד לשני. יש משתמש חדש שנראה לעניין? תנו לו לייק. תתמכו בו כדי שיוכל להתקדם. מישהו התאמץ והעלה מדריך או כל דבר אחר? תנו לו לייק. תנו לו את הכח להמשיך לעשות דברים כאלו.
          זה רק יוסיף לאווירה הטובה.

          אילן פא מנותק
          אילן פא מנותק
          אילן פ
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #90

          @ב-ב אמר בדרך איפה הגעתם לראשונה ל"מקצב":

          כל השרשור פה מעלה בי זיכרון ישן של משהו שאמרתי ל @ntz עוד בתחילת הפורום....
          אני חושבת שזה הנושא היחיד כאן בפורום שיש בו זרימה, ופרגון וזה כל כך כיף!
          אני תומכת מאוד ב @צוות-פיקוח ובטוחה שהם עושים את העבודה הכי טוב שיש.
          אבל תראו כמה זה יכול להיות נעים, כשהכל מגיע עם פרגון ואהבה.
          בואו נפרגן אחד לשני. יש משתמש חדש שנראה לעניין? תנו לו לייק. תתמכו בו כדי שיוכל להתקדם. מישהו התאמץ והעלה מדריך או כל דבר אחר? תנו לו לייק. תנו לו את הכח להמשיך לעשות דברים כאלו.
          זה רק יוסיף לאווירה הטובה.

          מאוד מתחבר לעניין הפרגון --באמת מאוד מעודד ונותן הרגשה טובה
          אבל משום מה אין לי אפשרות כזו -- לוחץ לייק ולא נקלט -- חבל !!!

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • לומדת ללכתל מנותק
            לומדת ללכתל מנותק
            לומדת ללכת
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #91

            חיפוש בגוגל של שירים

            .Confuse them with your silence"
            ".Shock them with your actions

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • למדןל מנותק
              למדןל מנותק
              למדן
              משתמש מומחה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי למדן
              #92

              חפשתי משהו בגוגל שקשור למוזיקה כמובן איכשהו ראיתי ת'פורום נרשמתי אבל לא משך את ליבי 🙄
              אחרי תקופה @טכנאי-קיובייס-12 הסב את תשומת ליבי החלטתי לבדוק אותו .

              מה אומר
              הייתי מופתע לטובה
              מאז אני פה . כותב ומתכתב וזה פשוט נפלא אז


              תודה ענקית !!!!

              קניית כלי נגינה
              ביט-פלוס
              יוטיוב

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • מוישי 2מ מוישי 2

                אני חושב על כל מיני משתמשים פעילים שנעלמו לגמרי
                וחבל על דאבדין...
                כמו בן מנחם
                צור
                מוכנים תמיד לעזור למיניהם
                שרי 0
                שמחה הגיטריסט (זוכרים?)
                מוזיקה אותנטית
                ועוד רבים וטובים שאין הפוסט יכול להכילם
                מה אתם אומרים מה הסיבה שהם עזבו ? שאלה !
                אולי מי שהוא יכול להחזיר אותם ...

                השקדןה מנותק
                השקדןה מנותק
                השקדן
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #93

                @מוישי-2 אמר בדרך איפה הגעתם לראשונה ל"מקצב":

                אני חושב על כל מיני משתמשים פעילים שנעלמו לגמרי
                וחבל על דאבדין...
                כמו בן מנחם
                צור
                מוכנים תמיד לעזור למיניהם
                שרי 0
                שמחה הגיטריסט (זוכרים?)
                מוזיקה אותנטית
                ועוד רבים וטובים שאין הפוסט יכול להכילם
                מה אתם אומרים מה הסיבה שהם עזבו ? שאלה !
                אולי מי שהוא יכול להחזיר אותם ...

                כל החיים זה תקופות...
                אני גם היית פה בהתחלה.. לקחתי שנה הפסקה... וחזרתי...
                מה הלאה?.. ה' יודע...

                זכור, גם אם אתה מתחיל ברגל שמאל, אתה נמצא רק
                במרחק של צעד אחד מהתחלה חדשה ברגל ימין...

                ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                3
                • השקדןה השקדן

                  @מוישי-2 אמר בדרך איפה הגעתם לראשונה ל"מקצב":

                  אני חושב על כל מיני משתמשים פעילים שנעלמו לגמרי
                  וחבל על דאבדין...
                  כמו בן מנחם
                  צור
                  מוכנים תמיד לעזור למיניהם
                  שרי 0
                  שמחה הגיטריסט (זוכרים?)
                  מוזיקה אותנטית
                  ועוד רבים וטובים שאין הפוסט יכול להכילם
                  מה אתם אומרים מה הסיבה שהם עזבו ? שאלה !
                  אולי מי שהוא יכול להחזיר אותם ...

                  כל החיים זה תקופות...
                  אני גם היית פה בהתחלה.. לקחתי שנה הפסקה... וחזרתי...
                  מה הלאה?.. ה' יודע...

                  ב. ב.ב מנותק
                  ב. ב.ב מנותק
                  ב. ב.
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #94

                  @השקדן אמר בדרך איפה הגעתם לראשונה ל"מקצב":

                  לקחתי שנה הפסקה... וחזרתי...

                  איזה קטע
                  גם אני הייתי איזה שנה בהפסקה...

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • MMIM מנותק
                    MMIM מנותק
                    MMI
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #95

                    אני התחברתי בין הראשונים ממש! בשבוע הראשון במקום ה98
                    כנראה מפרסום בפורום מתמחים או מאחותי

                    למי שמתעניין קראו לי בעבר קול הקווים...

                    אחד הפורמים הטובים ביותר בציבור החרדי

                    תודה למנהלים היקרים
                    @מנהל-ראשי

                    Title

                    החיים הם כמו אופנים לפעמים בא ערבי ולוקח אותם :(

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • אלחנן 3א מנותק
                      אלחנן 3א מנותק
                      אלחנן 3
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #96

                      אני הגעתי דרך קו המכלול דיברו על זה בפורום מאזינים

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • י מנותק
                        י מנותק
                        יוסף 9
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #97

                        וואלה לא זוכר אם הגעתי דרך חברים או סתם חיפוש בגוגל
                        אבל היה שווה !!!! 🙂

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • אנונימיתא מנותק
                          אנונימיתא מנותק
                          אנונימית
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #98

                          חיפשתי פעם משהו שקשור לאלחנן אלחדד וזה פתח לי שרשור הודעות של מקצב. זה היה ממש בתחילת דרכו של הפורום ולא גירה אותי להיכנס...:)
                          אח"כ חברה טובה שהייתה רשומה פה ויודעת כמה אני חולת מוזיקה - המליצה לי להירשם
                          ומאז אני פה....

                          "מוזיקה היא החיים, ולכן הלב שלנו פועם בקצב קבוע."

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          3
                          • המשגיחה מנותק
                            המשגיחה מנותק
                            המשגיח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #99

                            אני הגעתי דרך חברים שהמליצו בחום
                            @מלך-הקלידנים @מקצב-ג-וניור @הגדול-מכולם
                            אבל זכור לי שכבר פעם נכנסתי דרך גוגל רק לא כ"כ הסתדרתי עם אימות מייל וכו'
                            ואז חבריי הסבירו לי ומאז אני פשוט נהנה
                            פגז!!!
                            (פשוט זה הזדמנות לומר תודה👍 👍 👍 👍 👍 👍 )

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • אלומהא מנותק
                              אלומהא מנותק
                              אלומה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #100

                              בגוגל, חיפשתי מידע על יובל סטופל והביא אותי לכאן...

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • "המבין"& מנותק
                                "המבין"& מנותק
                                "המבין"
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #101

                                בדקתי את הפוסט הראשון שלי וזה הראה לי שחיפשתי מילים לשיר יתומים היינו של זאנוויל ואז קפץ לי "מקצב"
                                וואוו שנים עברו איזה נס שגילתי את הפורום................

                                חבר'ה תשמעו את המוזיקה הכי טובה שאתם אוהבים אל תתפשרו!!!

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • שני 5ש מנותק
                                  שני 5ש מנותק
                                  שני 5
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #102

                                  דרך גוגל חיפשתי משהו על זמר ואז גיליתי

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • rivka 0R rivka 0

                                    כמה חיפושים בגוגל, הביאו אותי לאתר הזה, שאין כמותו!!!
                                    מלא בידע!! ותוכן!!! ובד בבד שמור ומסונן!!!
                                    מעריכה מאד!!

                                    סטופל המלךס מנותק
                                    סטופל המלךס מנותק
                                    סטופל המלך
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #103

                                    @rivka-0 הכי חשוב וכיף שהוא שמור ומסונן ועם אנשים ברמה ממש זכות..

                                    אם מצאת את המקום הכי טוב להתחבא בו,
                                    סימן שלא מצאת את המקום הכי טוב להתחבא בו .

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • סטופל המלךס מנותק
                                      סטופל המלךס מנותק
                                      סטופל המלך
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #104

                                      😊 אצלי זה היה גם סיפור הזוי ממש, כתבתי אבי פודולינסקי בגוגל כדי לראות איזה עוד שירים יש לו, ואז זה שלח אותי לטלפונים של מפורסמים כולל אותו..במקצב.אז חשבתי לעצמי, 😊 איזה חרטא זה...בטח אם מישהו מתקשר אז יש או תא קולי/לא מחובר/מבוגר עונה/ רוסיה שלא יודעת עברית, מה שבטוח רק לא הזמר..
                                      בקיצור בשביל הבדיקה והקטע חייגתי לאבי פודולינסקי והוא באמת ענה לי 😊 אז זה היה אילתור כזה בשניות- שממש כיף שיש זמר בז'אנר שלו עם קול כל כך ייחודי ששר מוזיקה כשרה...וכו (והאמת שהוא ממש חמוד והיה מבסוט מהפרגון)ומכאן השאר הסטוריה...אחלה פורום של חברה איכותיים.

                                      אם מצאת את המקום הכי טוב להתחבא בו,
                                      סימן שלא מצאת את המקום הכי טוב להתחבא בו .

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      10
                                      • צ מנותק
                                        צ מנותק
                                        ציפה קלאסיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #105

                                        הייתי חייבת כמה שירים דחוף, כתבתי בגוגל ושלח אותי לפה,
                                        באמת אחלה פורום!

                                        "כל אדם שאת פוגשים נלחם במשהו שאתם לא יודעים עליו,

                                        תהיו נחמדים,

                                        תמיד!"

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • ד מנותק
                                          ד מנותק
                                          דוד ירושלמי בנשמה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #106

                                          אני עכשו בדקתי וראיתי שזה בא מחיפוש חבר בשם משה נר שהתחתן והוא מתמודד למאסטרו ושאלתי אם מישהו יודע אם הוא עבר

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול