מידד טסה
-
-
@דוד-ירושלמי-בנשמה אמר במידד טסה:
@חיה-בקליפ אני לא חושב שהוא יכול להיכנס בתור זמר הופעות אולי זמר אורח
מה יש לכם??!!?!!??!?
הוא זמר מגיל אפס
הוא יכול עוד איך יכול להיות זמר הופעות!!
עד היום כנראה בגלל הרוחניות הוא לא רצה
אבל היום הוא רוצה@חיה-בקליפ
הוא יכול לעלות על הבמה בשמחחההה!!!
השאלה הגדולה פה-
האם הוא יצליח למלא אולם, כסאות?!
אנחנו מאמינים בו, כן?
בכל מקרה אין עינן לדוש בנושא...
נחיה ונראה. -
@חיה-בקליפ
הוא יכול לעלות על הבמה בשמחחההה!!!
השאלה הגדולה פה-
האם הוא יצליח למלא אולם, כסאות?!
אנחנו מאמינים בו, כן?
בכל מקרה אין עינן לדוש בנושא...
נחיה ונראה.@אהמ אני חושב שהוא לא יכול למלא אולמות הוא כבר מילא מספיק בחיים שינוח קצת אבל בתור זמר חתונות הוא אחלה
-
@חיה-בקליפ
הוא יכול לעלות על הבמה בשמחחההה!!!
השאלה הגדולה פה-
האם הוא יצליח למלא אולם, כסאות?!
אנחנו מאמינים בו, כן?
בכל מקרה אין עינן לדוש בנושא...
נחיה ונראה.@אהמ אמר במידד טסה:
@חיה-בקליפ
הוא יכול לעלות על הבמה בשמחחההה!!!
השאלה הגדולה פה-
אם יש לו אפשרות למלא אולם, כסאות?!
אמנחו מאמינים בו, כן?
לדעתי כן!!
אני חושבת שהוא צריך להתחדש בשירים מודרנים ועכשויים
והוא יצליח
אולי לא יהיה הזמר הבא של ישראל.
אבל הוא יהיה זמר טוב שמוזמן להופעות. -
מישהו יכול להעלות את הקליפ הזה שכולכם מדברים עליו להורדה
-
מישהו יכול להעלות את הקליפ הזה שכולכם מדברים עליו להורדה
-
@אהמ אני חושב שהוא לא יכול למלא אולמות הוא כבר מילא מספיק בחיים שינוח קצת אבל בתור זמר חתונות הוא אחלה
@דוד-ירושלמי-בנשמה אני פחות אוהבת אותו בתור זמר חתונות
הייתי יצאתי מבואסת מידי
או שבאתי בציפיות מעל למצופה! -
@דוד-ירושלמי-בנשמה אני פחות אוהבת אותו בתור זמר חתונות
הייתי יצאתי מבואסת מידי
או שבאתי בציפיות מעל למצופה!@תהילוש-0אני כבר הרבה זמן לא הייתי בחתונות שלו כבר הרבה שנים אני לא כ"כ זוכר אבל מה שזכור לי שהיה התרגשות כזאת שזה מידד טסה כי היה לו בתור ילד שם מטורף
-
חכו , יקח לו זמן להכנס לעינינים הרבה זמן הוא לא הוציא שירים,
אחרי שהוא יוציא עוד כמה להיטים אז יהיה אפשר לדעת מה מתאים לו,
שמעתי שהוא הולך להופיע רק בהופעות נראה לי שזה הכי מתאים ובשביל זה הוא צריך להכנס ולהוציא כמה וכמה שירים -
@אהמ אמר במידד טסה:
עשו לשיר איזה פרסום?
כי בימים הראשונים לא היה כזה הרבה...כן היה לו קידום ביוטיוב.
כל פעם שפתחתי יוטיוב, קפץ לי השיר הזה... -
@chagit03 לא נראה לי שהוא יסכים
-
@chagit03 לא נראה לי שהוא יסכים
@דוד-ירושלמי-בנשמה למה מישו ניסה?
-
@דוד-ירושלמי-בנשמה למה מישו ניסה?
@chagit03 לא אבל אני מאמין שהנושא הזה מאוד רגיש אצלו גם מבחינה משפטית
-
@chagit03 לא אבל אני מאמין שהנושא הזה מאוד רגיש אצלו גם מבחינה משפטית
@דוד-ירושלמי-בנשמה אמר במידד טסה:
אבל אני מאמין שהנושא הזה מאוד רגיש אצלו גם מבחינה משפטית
מה הכוונה מבחינה משפטית?
-
@דוד-ירושלמי-בנשמה אמר במידד טסה:
אבל אני מאמין שהנושא הזה מאוד רגיש אצלו גם מבחינה משפטית
מה הכוונה מבחינה משפטית?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות