מידד טסה
-
מישהו יכול להעלות את הקליפ הזה שכולכם מדברים עליו להורדה
-
@אהמ אני חושב שהוא לא יכול למלא אולמות הוא כבר מילא מספיק בחיים שינוח קצת אבל בתור זמר חתונות הוא אחלה
@דוד-ירושלמי-בנשמה אני פחות אוהבת אותו בתור זמר חתונות
הייתי יצאתי מבואסת מידי
או שבאתי בציפיות מעל למצופה! -
@דוד-ירושלמי-בנשמה אני פחות אוהבת אותו בתור זמר חתונות
הייתי יצאתי מבואסת מידי
או שבאתי בציפיות מעל למצופה!@תהילוש-0אני כבר הרבה זמן לא הייתי בחתונות שלו כבר הרבה שנים אני לא כ"כ זוכר אבל מה שזכור לי שהיה התרגשות כזאת שזה מידד טסה כי היה לו בתור ילד שם מטורף
-
חכו , יקח לו זמן להכנס לעינינים הרבה זמן הוא לא הוציא שירים,
אחרי שהוא יוציא עוד כמה להיטים אז יהיה אפשר לדעת מה מתאים לו,
שמעתי שהוא הולך להופיע רק בהופעות נראה לי שזה הכי מתאים ובשביל זה הוא צריך להכנס ולהוציא כמה וכמה שירים -
@אהמ אמר במידד טסה:
עשו לשיר איזה פרסום?
כי בימים הראשונים לא היה כזה הרבה...כן היה לו קידום ביוטיוב.
כל פעם שפתחתי יוטיוב, קפץ לי השיר הזה... -
@chagit03 לא נראה לי שהוא יסכים
-
@chagit03 לא נראה לי שהוא יסכים
@דוד-ירושלמי-בנשמה למה מישו ניסה?
-
@דוד-ירושלמי-בנשמה למה מישו ניסה?
@chagit03 לא אבל אני מאמין שהנושא הזה מאוד רגיש אצלו גם מבחינה משפטית
-
@chagit03 לא אבל אני מאמין שהנושא הזה מאוד רגיש אצלו גם מבחינה משפטית
@דוד-ירושלמי-בנשמה אמר במידד טסה:
אבל אני מאמין שהנושא הזה מאוד רגיש אצלו גם מבחינה משפטית
מה הכוונה מבחינה משפטית?
-
@דוד-ירושלמי-בנשמה אמר במידד טסה:
אבל אני מאמין שהנושא הזה מאוד רגיש אצלו גם מבחינה משפטית
מה הכוונה מבחינה משפטית?
-
@יונתן-פ נכון גמאני חשבתי בהתחלה שהוא לא מובן,אבל אם תשים לב וגם כולם אומרים את זה :
מישהו זוכר את הסכסוך שלו עם אביעד גיל?
יופי....
כי אומרים שזה עליו...
בקטע הסופי יותר רואים את זה... -
@דוד-ירושלמי-בנשמה נכון אבל מעניין אותי ממש איך המארגן שלו שכולנו מכירים אותו מרגיש אחרי שיר כזה
@דוד-ירושלמי-בנשמה נכון אבל מעניין אותי ממש איך המארגן שלו שכולנו מכירים אותו מרגיש אחרי שיר כזה
בואי נגיד שלא בטוח שהמפיק [מארגן] שלו כל כך עצוב היום.
כי סוף כל סוף גם לו השתלם הקליפ הזה,
כלומר
גם למארגן של מידד טסה יש אינטרס שמידד טסה יצליח ויהיה בטופ של הזמרים [כי הוא מרוויח על זה] ואם בשביל זה צריך שיר כזה לא כל כך נורא. קצת כואב אבל בטוח שהוא [המארגן] יתגבר. -
אבאלה איזה שיר!!!!!!
להיט של החיים של מידד!!!
שאפו!

-
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
