יחץ מקצב
-
@שמעון-2 אני מיחצן רק את חברי מקצב היקרים!
-
@שמעון-2 לא הבנתי תפרט דבריך!
@דודו-בלוקה בנימין לוריא נרשם לפורום לבקש ממני יח"ץ בגלל שפרסמתי אותו במייל מיוזיק בשיר האחרון שלו
ועכשו הוא נרשם לכאן וכתב שהוא מוציא ביום ראשון שיר ושאני יצור איתו קשר ליח"ץ
אז אם כבר חבר בפורום אז למה שלא נעשה לו יח"ץ כולם?
הבנת? -
@דודו-בלוקה בנימין לוריא נרשם לפורום לבקש ממני יח"ץ בגלל שפרסמתי אותו במייל מיוזיק בשיר האחרון שלו
ועכשו הוא נרשם לכאן וכתב שהוא מוציא ביום ראשון שיר ושאני יצור איתו קשר ליח"ץ
אז אם כבר חבר בפורום אז למה שלא נעשה לו יח"ץ כולם?
הבנת?@שמעון-2 הא סגור
דיברת איתו ככה אוקי פעם הבאה דבר....
ולגבי יחצון ראיתי שהוא כן מפורסם יש לו 2000 מנוים שירים עם עשרות אלפי צפיות!!!!
ומשה פפירוב וישי שין מגרדים את האלפים צפיות זה צריך יחץ ועל זה אני עובד!!!!!!!! -
@שמעון-2 הא סגור
דיברת איתו ככה אוקי פעם הבאה דבר....
ולגבי יחצון ראיתי שהוא כן מפורסם יש לו 2000 מנוים שירים עם עשרות אלפי צפיות!!!!
ומשה פפירוב וישי שין מגרדים את האלפים צפיות זה צריך יחץ ועל זה אני עובד!!!!!!!!@דודו-בלוקה
בסדר שיש לו המון עוקבים וצפיות אבל פרסום פחות הוא בקושי מגרד פרסום באתרים
ולמה שלא נעזור לו?
ואחרי שמשה פפירוב וישי שין יהיו להיטים תפסיק ליחצ"ן אותם? -
@דודו-בלוקה
בסדר שיש לו המון עוקבים וצפיות אבל פרסום פחות הוא בקושי מגרד פרסום באתרים
ולמה שלא נעזור לו?
ואחרי שמשה פפירוב וישי שין יהיו להיטים תפסיק ליחצ"ן אותם?@שמעון-2 באתי ליחצן את פפירוב כדוגמא שהם מתחילים בתחום וצריכים פרסום!
לכן נחלק את עבדתנו אתה תלך על לוריא שהוא יותר ראפ ואני לאלה שלא מפורסמים כגון ישי! -
@שמעון-2 באתי ליחצן את פפירוב כדוגמא שהם מתחילים בתחום וצריכים פרסום!
לכן נחלק את עבדתנו אתה תלך על לוריא שהוא יותר ראפ ואני לאלה שלא מפורסמים כגון ישי!@דודו-בלוקה
מה פתאום
אתה כתבת שאתה עושה לכל חברי הפורום אין הנחות בנימין לוריא חבר פורום ומגיע לו בדיוק כמו כולם! -
@דודו-בלוקה
מה פתאום
אתה כתבת שאתה עושה לכל חברי הפורום אין הנחות בנימין לוריא חבר פורום ומגיע לו בדיוק כמו כולם!@שמעון-2 אני אתמקד יתר באלה!
לא יגדו לי איך לבצע!!!!!!!! -
@שמעון-2 אני אתמקד יתר באלה!
לא יגדו לי איך לבצע!!!!!!!!@דודו-בלוקה
אז שאלתי?
נגיד עוד שנה כשיהיה לישי שין עוד 2000 עוקבים תיחצ"ן אותו או שתגיד שיסתדר לבד? -
טוב אולי תפסיקו לריב כאן? זה לא לעניין וסתם מספים...
כל עוד זה בהתנדבות, כל אחד יעשה כרצונו.
אני גם אשתדל לתת יד במה שאוכל, בלי להתחייב, ספונטנית. -
@שמעון-2 הכל טוב.. הלב שלי מלא אהבה לעם ישראל. שחס ושלום לא יהיה ריב אפילו בצחוק.. מה שמסתדר לך תעשה בנחת וזה מאוד ישמח אותי ואת המאזינים. הכל ברגוע

-
ש שמעון 2 התייחס לנושא זה ב
-
פ פונץ' בננה התייחס לנושא זה ב
-
@דודו-בלוקה איזה קבוצות ואתרים שלחת?
כי כבר המנגן העלו@ב-ב זה מה שאני שלחתי

-
@דודו-בלוקה איזה קבוצות ואתרים שלחת?
כי כבר המנגן העלו@ב-ב זה מה שאני שלחתי

@שמעון-2 מה זה?
-
@דודו-בלוקה איזה קבוצות ואתרים שלחת?
כי כבר המנגן העלו@ב-ב זה מה שאני שלחתי

-
@שמעון-2 מעולה. גם אני שלחתי את הנוסח הזה.
שלחתי לכיכר השבת, ולאיזה עמוד אינסטגרם (הרבנית, מי שמכיר, לא יודעת אם זה הסגנון שהם מעלים, מבררת איתם עכשיו)
לאן עוד לשלוח?@ב-ב בחדרי די זי אן המחדש
שאפו! -
טוב אז שלחתי לטוקר, לעמי מימון, להרבנית של האינסטגרם, לקבוצה סטטוס מיוזיקר בווצאפ, אולי כדאי לשלוח לעוד קבוצות מוסיקה בווצאפ, מישהו מכיר?
@דודו-בלוקה כל האתרים שהזכרת, אני לא מכירה שם אף אחד...
לציצו שלחו כבר? -
טוב אז שלחתי לטוקר, לעמי מימון, להרבנית של האינסטגרם, לקבוצה סטטוס מיוזיקר בווצאפ, אולי כדאי לשלוח לעוד קבוצות מוסיקה בווצאפ, מישהו מכיר?
@דודו-בלוקה כל האתרים שהזכרת, אני לא מכירה שם אף אחד...
לציצו שלחו כבר?@ב-ב כן
-
שלחתי למיל מיוזיק חדשות המוזיקה להורדה ועשרות קבוצות ווצאפ
-
שלחתי למיל מיוזיק חדשות המוזיקה להורדה ועשרות קבוצות ווצאפ
@דודו-בלוקה מה עם מוזימייל?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות