דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. יחץ מקצב

יחץ מקצב

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
208 פוסטים 32 כותבים 20.9k צפיות 10 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • בנימין לוריא 0ב מנותק
    בנימין לוריא 0ב מנותק
    בנימין לוריא 0
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #37

    @שמעון-2 הכל טוב.. הלב שלי מלא אהבה לעם ישראל. שחס ושלום לא יהיה ריב אפילו בצחוק.. מה שמסתדר לך תעשה בנחת וזה מאוד ישמח אותי ואת המאזינים. הכל ברגוע 🙂

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    4
    • שמעון 2ש שמעון 2 התייחס לנושא זה ב
    • פונץ' בננהפ פונץ' בננה התייחס לנושא זה ב
    • ב. ב.ב מנותק
      ב. ב.ב מנותק
      ב. ב.
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי ב. ב.
      #38

      יאללה בואו נצא לדרך עם השיר הזה הזה של ינון - @טיטו
      אני ישר מתחילה לפרסם רק בואו ספרו לי מה לכתוב עליו.
      (או לשלוח רק קישור וזהו)

      טיטוט תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • דודו בלוקהד מנותק
        דודו בלוקהד מנותק
        דודו בלוקה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #39

        @שמעון-2 @טיטו כעת העליתי לאתרים ולקבוצות מקוה בקרוב לעוד יחצון ממך!

        בשלוש מילים אני יכול לסכם את כל מה שלמדתי על החיים: החיים תמיד ממשיכים!!!!!!!

        שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • דודו בלוקהד דודו בלוקה

          @שמעון-2 @טיטו כעת העליתי לאתרים ולקבוצות מקוה בקרוב לעוד יחצון ממך!

          שמעון 2ש מנותק
          שמעון 2ש מנותק
          שמעון 2
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #40

          @דודו-בלוקה איזה קבוצות ואתרים שלחת?
          כי כבר המנגן העלו

          @ב-ב זה מה שאני שלחתי
          4f70bb16-369c-47e2-8884-72a175ad7863-image.png

          דודו בלוקהד ב. ב.ב 2 תגובות תגובה אחרונה
          1
          • שמעון 2ש שמעון 2

            @דודו-בלוקה איזה קבוצות ואתרים שלחת?
            כי כבר המנגן העלו

            @ב-ב זה מה שאני שלחתי
            4f70bb16-369c-47e2-8884-72a175ad7863-image.png

            דודו בלוקהד מנותק
            דודו בלוקהד מנותק
            דודו בלוקה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #41

            @שמעון-2 מה זה?

            בשלוש מילים אני יכול לסכם את כל מה שלמדתי על החיים: החיים תמיד ממשיכים!!!!!!!

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • שמעון 2ש שמעון 2

              @דודו-בלוקה איזה קבוצות ואתרים שלחת?
              כי כבר המנגן העלו

              @ב-ב זה מה שאני שלחתי
              4f70bb16-369c-47e2-8884-72a175ad7863-image.png

              ב. ב.ב מנותק
              ב. ב.ב מנותק
              ב. ב.
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #42

              @שמעון-2 מעולה. גם אני שלחתי את הנוסח הזה.
              שלחתי לכיכר השבת, ולאיזה עמוד אינסטגרם (הרבנית, מי שמכיר, לא יודעת אם זה הסגנון שהם מעלים, מבררת איתם עכשיו)
              לאן עוד לשלוח?

              דודו בלוקהד תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • ב. ב.ב ב. ב.

                @שמעון-2 מעולה. גם אני שלחתי את הנוסח הזה.
                שלחתי לכיכר השבת, ולאיזה עמוד אינסטגרם (הרבנית, מי שמכיר, לא יודעת אם זה הסגנון שהם מעלים, מבררת איתם עכשיו)
                לאן עוד לשלוח?

                דודו בלוקהד מנותק
                דודו בלוקהד מנותק
                דודו בלוקה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי דודו בלוקה
                #43

                @ב-ב בחדרי די זי אן המחדש
                שאפו!

                בשלוש מילים אני יכול לסכם את כל מה שלמדתי על החיים: החיים תמיד ממשיכים!!!!!!!

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ב. ב.ב מנותק
                  ב. ב.ב מנותק
                  ב. ב.
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #44

                  טוב אז שלחתי לטוקר, לעמי מימון, להרבנית של האינסטגרם, לקבוצה סטטוס מיוזיקר בווצאפ, אולי כדאי לשלוח לעוד קבוצות מוסיקה בווצאפ, מישהו מכיר?

                  @דודו-בלוקה כל האתרים שהזכרת, אני לא מכירה שם אף אחד...
                  לציצו שלחו כבר?

                  דודו בלוקהד תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • ב. ב.ב ב. ב.

                    טוב אז שלחתי לטוקר, לעמי מימון, להרבנית של האינסטגרם, לקבוצה סטטוס מיוזיקר בווצאפ, אולי כדאי לשלוח לעוד קבוצות מוסיקה בווצאפ, מישהו מכיר?

                    @דודו-בלוקה כל האתרים שהזכרת, אני לא מכירה שם אף אחד...
                    לציצו שלחו כבר?

                    דודו בלוקהד מנותק
                    דודו בלוקהד מנותק
                    דודו בלוקה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #45

                    @ב-ב כן

                    בשלוש מילים אני יכול לסכם את כל מה שלמדתי על החיים: החיים תמיד ממשיכים!!!!!!!

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • דודו בלוקהד מנותק
                      דודו בלוקהד מנותק
                      דודו בלוקה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי דודו בלוקה
                      #46

                      שלחתי למיל מיוזיק חדשות המוזיקה להורדה ועשרות קבוצות ווצאפ

                      בשלוש מילים אני יכול לסכם את כל מה שלמדתי על החיים: החיים תמיד ממשיכים!!!!!!!

                      ב. ב.ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • דודו בלוקהד דודו בלוקה

                        שלחתי למיל מיוזיק חדשות המוזיקה להורדה ועשרות קבוצות ווצאפ

                        ב. ב.ב מנותק
                        ב. ב.ב מנותק
                        ב. ב.
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #47

                        @דודו-בלוקה מה עם מוזימייל?

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ב. ב.ב מנותק
                          ב. ב.ב מנותק
                          ב. ב.
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #48

                          https://www.kikar.co.il/eastern-music/rs0lvv
                          Screenshot_2023-03-24-13-15-13-956_com.android.chrome.jpg
                          נתנאל לייפר אמר לי ששלחו לו את זה איזה 5 אנשים🤭😂

                          שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • ב. ב.ב ב. ב.

                            יאללה בואו נצא לדרך עם השיר הזה הזה של ינון - @טיטו
                            אני ישר מתחילה לפרסם רק בואו ספרו לי מה לכתוב עליו.
                            (או לשלוח רק קישור וזהו)

                            טיטוט מנותק
                            טיטוט מנותק
                            טיטו
                            צוות פיקוח
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #49

                            @ב-ב @דודו-בלוקה @שמעון-2 דבר ראשון תודה ענקיתתתת
                            דבר שני, זה הכמה מילים על השיר-

                            לכל אחד יש את התקופה הזאת בחיים שבה הוא "מחפש בשדות זרים", תקופה שבה אנחנו חושבים שאנחנו גדולים מהחיים ויכולים להסתדר לבד.
                            אבל לא, זה לא אנחנו שמסתדרים, זה אבא שבשמיים שמושיט לנו יד כשאנחנו זורקים אותו מעלינו, זה אבא שבשמיים שאמרו חז"ל " כל העולם אינו נברא אלא בשבילי, בשבילי ממש.
                            השיר הזה הוא המסע שלי, מהרגע של היציאה לשדות זרים עד הרגע שאבא החזיר אותי אליו בכלות כוחותיי, עד הרגע שבו הבנתי שאבא נתן לי את כל העולם והבריאה במיוחד בשבילי!

                            אני לא עצמי.
                            תכף אשוב...

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • ב. ב.ב ב. ב.

                              https://www.kikar.co.il/eastern-music/rs0lvv
                              Screenshot_2023-03-24-13-15-13-956_com.android.chrome.jpg
                              נתנאל לייפר אמר לי ששלחו לו את זה איזה 5 אנשים🤭😂

                              שמעון 2ש מנותק
                              שמעון 2ש מנותק
                              שמעון 2
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #50

                              @ב-ב
                              תלוי מי שולח ראשון

                              @טיטו
                              חבל את כל התוספות היית צריך לעשות לפי שפרסמת ביוטיוב
                              אחרי שפרסמתי זה כבר ממש קשוח להחזיר הכל !

                              טיטוט תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • שמעון 2ש שמעון 2

                                @ב-ב
                                תלוי מי שולח ראשון

                                @טיטו
                                חבל את כל התוספות היית צריך לעשות לפי שפרסמת ביוטיוב
                                אחרי שפרסמתי זה כבר ממש קשוח להחזיר הכל !

                                טיטוט מנותק
                                טיטוט מנותק
                                טיטו
                                צוות פיקוח
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #51

                                @שמעון-2 לא נורא זה יכול לעלות רק בחלק מהמקומות, כתבתי את זה רק אחרי שביקשו כי בכללי העליתי בכוונה בלי זה בהתחלה, בדרך כלל רק באתרים זה עולה ככה.

                                אני לא עצמי.
                                תכף אשוב...

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • דודו בלוקהד דודו בלוקה

                                  פורום מקצב זה פורום מוזיקה פורום של תעשיה . תוכניות וכו
                                  יש פה במקצב חברה טובים שמוציאים שירים ובגלל שהם עדין לא מפורסמים קשה להם להתקדם
                                  לכן החלטתי אני ו וחברי @שמעון-2
                                  על יחץ מקצב-שזה אומר....
                                  כל שיר שזמר פה בפורום הוציא או כל זמר שמבקש תפנו אותו אלינו
                                  לדוגמא ישי שין הענק משה פפירוב ינון ענאל וכו.....
                                  הוא יקבל פרסום בחינם -שזה אומר
                                  כיכר השבת בחדרי המחדש גאולה המנגן וכן מילים ציצו ומוזימיל וכו
                                  מקוים בעזרת ה להצליח!

                                  אדם חכם וישרא מנותק
                                  אדם חכם וישרא מנותק
                                  אדם חכם וישר
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #52

                                  @דודו-בלוקה @שמעון-2 מי שיכול ליחצ"ן את הסט החדש שלי של ישי ריבו
                                  https://youtu.be/OE0wE_dVFzA
                                  או בדרייב
                                  https://drive.google.com/file/d/1om-UTD-MnRHUnqBkXAJp90KLHH0sZeIY/view?usp=share_link
                                  והסט של פסח
                                  https://www.youtube.com/watch?v=8fX2PDdYlo4&t=138s
                                  או בדרייב
                                  https://drive.google.com/file/d/1TmZa7XjSmSrui5Qh3IwzMXI10ZDo0bNz/view?usp=sharing

                                  מנוחת הנפש? רק מוזיקה!

                                  שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • אדם חכם וישרא אדם חכם וישר

                                    @דודו-בלוקה @שמעון-2 מי שיכול ליחצ"ן את הסט החדש שלי של ישי ריבו
                                    https://youtu.be/OE0wE_dVFzA
                                    או בדרייב
                                    https://drive.google.com/file/d/1om-UTD-MnRHUnqBkXAJp90KLHH0sZeIY/view?usp=share_link
                                    והסט של פסח
                                    https://www.youtube.com/watch?v=8fX2PDdYlo4&t=138s
                                    או בדרייב
                                    https://drive.google.com/file/d/1TmZa7XjSmSrui5Qh3IwzMXI10ZDo0bNz/view?usp=sharing

                                    שמעון 2ש מנותק
                                    שמעון 2ש מנותק
                                    שמעון 2
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #53

                                    @אדם-חכם-וישר
                                    פרסמתי את של ישי ריבו
                                    שמע אין טעם לפרסם שיר שבוע אחרי שזה יצא !

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • דודו בלוקהד דודו בלוקה

                                      פורום מקצב זה פורום מוזיקה פורום של תעשיה . תוכניות וכו
                                      יש פה במקצב חברה טובים שמוציאים שירים ובגלל שהם עדין לא מפורסמים קשה להם להתקדם
                                      לכן החלטתי אני ו וחברי @שמעון-2
                                      על יחץ מקצב-שזה אומר....
                                      כל שיר שזמר פה בפורום הוציא או כל זמר שמבקש תפנו אותו אלינו
                                      לדוגמא ישי שין הענק משה פפירוב ינון ענאל וכו.....
                                      הוא יקבל פרסום בחינם -שזה אומר
                                      כיכר השבת בחדרי המחדש גאולה המנגן וכן מילים ציצו ומוזימיל וכו
                                      מקוים בעזרת ה להצליח!

                                      אילן פא מנותק
                                      אילן פא מנותק
                                      אילן פ
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #54

                                      @דודו-בלוקה
                                      אתם יכולים לפרסם את השיר שהעלתי לפורום --"כי טוב בחצריך" לכיכר השבת ולרדיו גאולה
                                      ומוזימייל --לפני כשנה ניסיתי לדבר עם כיכר השבת --רצו תשלום גבוה - ירדתי מזה

                                      שמעון 2ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • אילן פא אילן פ

                                        @דודו-בלוקה
                                        אתם יכולים לפרסם את השיר שהעלתי לפורום --"כי טוב בחצריך" לכיכר השבת ולרדיו גאולה
                                        ומוזימייל --לפני כשנה ניסיתי לדבר עם כיכר השבת --רצו תשלום גבוה - ירדתי מזה

                                        שמעון 2ש מנותק
                                        שמעון 2ש מנותק
                                        שמעון 2
                                        משתמש ותיק
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #55

                                        @אילן-פ
                                        כיכר השבת לא יקבלו את זה עכשיו כי הם מפרסמים רק חשיפות ולא שירים שכבר עברו על זה יומים (אם לא יותר) שיר שעבר עליו יומים הם לא מפרסמים
                                        ורדיו גאולה גם ככה לא מפרסמים כלום כך שאין טעם לבקש
                                        ומיזומייל בקושי מכיר אותם

                                        @דודו-בלוקה אם אתה רוצה אתה יכול לנסות!

                                        אילן פא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • שמעון 2ש שמעון 2

                                          @אילן-פ
                                          כיכר השבת לא יקבלו את זה עכשיו כי הם מפרסמים רק חשיפות ולא שירים שכבר עברו על זה יומים (אם לא יותר) שיר שעבר עליו יומים הם לא מפרסמים
                                          ורדיו גאולה גם ככה לא מפרסמים כלום כך שאין טעם לבקש
                                          ומיזומייל בקושי מכיר אותם

                                          @דודו-בלוקה אם אתה רוצה אתה יכול לנסות!

                                          אילן פא מנותק
                                          אילן פא מנותק
                                          אילן פ
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #56

                                          @שמעון-2 אמר ביחץ מקצב:

                                          @אילן-פ
                                          כיכר השבת לא יקבלו את זה עכשיו כי הם מפרסמים רק חשיפות ולא שירים שכבר עברו על זה יומים (אם לא יותר) שיר שעבר עליו יומים הם לא מפרסמים
                                          ורדיו גאולה גם ככה לא מפרסמים כלום כך שאין טעם לבקש
                                          ומיזומייל בקושי מכיר אותם

                                          @דודו-בלוקה אם אתה רוצה אתה יכול לנסות!

                                          נראה לי שאני מבחינתם - נקרא חשיפה -כי עדיין לא העלתי לכיכר השבת אף פעם
                                          חוץ מזה הבנתי שהפורום מבקש עבורי -- אני כבר ניסיתי - רוצים תשלום שגבוה עבורי
                                          מקסימום אהיה יותר חכם בשיר הבא --שנתתי למישהי מהפורום לעשות קליפ
                                          ממש יוזמה ברוכה -- הייתי עושה לייק אבל לא נותנים לי משום מה

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול