ביצוע לשיר והיא שעמדה על הקלידים
-
5678899.MP3 אשמח להארות והערות על הנגינה
-
5678899.MP3 אשמח להארות והערות על הנגינה
@הקלידן-הצפוני ממש יפה
בהתחלה היה קצת יותר מדיי מינירות -
@הקלידן-הצפוני ממש יפה
בהתחלה היה קצת יותר מדיי מינירות@דוד-ירושלמי-בנשמה מה הכוונה?
-
@דוד-ירושלמי-בנשמה מה הכוונה?
@הקלידן-הצפוני קצת יותר מדיי ברחת מהמקור קצת אבל באופן כללי היה ממש יפה הייתי לוקח אותך לאירוע קלאסי גם מאוד אהבתי את יד שמאל שלך
-
@הקלידן-הצפוני קצת יותר מדיי ברחת מהמקור קצת אבל באופן כללי היה ממש יפה הייתי לוקח אותך לאירוע קלאסי גם מאוד אהבתי את יד שמאל שלך
@דוד-ירושלמי-בנשמה בכוונה ברחתי מהמקור רציתי לעשות משהו שונה בכל מקרה תודה רבה על הפירגון ושבת שלום
-
5678899.MP3 אשמח להארות והערות על הנגינה
@הקלידן-הצפוני וואוו
אהבתי ממש! זה יפההה -
@הקלידן-הצפוני וואוו
אהבתי ממש! זה יפההה@AVITAL-1 תודה רבה אם מישהו מעוניין במקצב של הפריטה של הגיטרה אני אשמח לתת בחינם
-
5678899.MP3 אשמח להארות והערות על הנגינה
@הקלידן-הצפוני ואוו פצצה!! עלה והצלח.
נ.ב. אתה יכול לפרסם את זה כאן. https://miktzav.com/topic/8106/%D7%A2%D7%A8%D7%95%D7%A5-%D7%99%D7%95%D7%98%D7%99%D7%95%D7%91-%D7%9C%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%94%D7%9E%D7%A7%D7%A6%D7%95%D7%A2%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%A9%D7%9C-%D7%94%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%9D/279
-
5678899.MP3 אשמח להארות והערות על הנגינה
@הקלידן-הצפוני
ממש יפה !!! אהבתי במיוחד את יד שמאל שלך כמו שאמרו פה.
ואני חושב שאם אתה רוצה לעשות בריחות ביד ימין תתחיל את זה יותר באמצע השיר ולא על ההתחלה -
@הקלידן-הצפוני
ממש יפה !!! אהבתי במיוחד את יד שמאל שלך כמו שאמרו פה.
ואני חושב שאם אתה רוצה לעשות בריחות ביד ימין תתחיל את זה יותר באמצע השיר ולא על ההתחלהפוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
