~ינון~
-
פששש שאפו להמנגן שהעלו תוך 20 דקות מאז ששלחתי להם!
https://hamenagen.net/%d7%99%d7%a0%d7%95%d7%9f-%d7%99%d7%a6%d7%97%d7%a7-%d7%a9%d7%93%d7%95%d7%aa-%d7%96%d7%a8%d7%99%d7%9d/
וברוך השם גם את הפורום הזכירו שם !@פונץ-בננה אמר ב~ינון~:
העניין הזה כבר מסודר
זה שאני שולח לרוב רובם זה לא אומר שמותר לכם להושיט יד ולשלוח גם!
@שמעון-2

כעת המנגן שלחו את המיל השבועי שלהם עם השיר החדש!
שאפו שמעון -
קצת על השיר-
לכל אחד יש את התקופה הזאת בחיים שבה הוא "מחפש בשדות זרים", תקופה שבה אנחנו חושבים שאנחנו גדולים מהחיים ויכולים להסתדר לבד.
אבל לא, זה לא אנחנו שמסתדרים, זה אבא שבשמיים שמושיט לנו יד כשאנחנו זורקים אותו מעלינו, זה אבא שבשמיים שאמרו חז"ל " כל העולם אינו נברא אלא בשבילי, בשבילי ממש.
השיר הזה הוא המסע שלי, מהרגע של היציאה לשדות זרים עד הרגע שאבא החזיר אותי אליו בכלות כוחותיי, עד הרגע שבו הבנתי שאבא נתן לי את כל העולם והבריאה במיוחד בשבילי! -
ככה עושים יחץ!!


-
ככה עושים יחץ!!


@דודו-בלוקה זה יונמיוזיק??
-
@דודו-בלוקה זה יונמיוזיק??
@מישהי-מאמי ינון יצחק?
זה טיטו! -
@מישהי-מאמי ינון יצחק?
זה טיטו!@AVITAL-1 מהצוות פיקוח?
-
@AVITAL-1 מהצוות פיקוח?
@מישהי-מאמי כן
לא ראית? היה על זה נושא.. -
@מישהי-מאמי כן
לא ראית? היה על זה נושא..@AVITAL-1 לא...
אבל שיר מהממםםם....!!!!!!!! -
@AVITAL-1 מהצוות פיקוח?
פוסט זה נמחק! -
@AVITAL-1 לא...
אבל שיר מהממםםם....!!!!!!!!@מישהי-מאמי למה על זה @דודו-בלוקה לא מיחצן ראיתי שאין לזה כמעט צפיות?
-
@מישהי-מאמי למה על זה @דודו-בלוקה לא מיחצן ראיתי שאין לזה כמעט צפיות?
@דוד-ירושלמי-בנשמה באמת למה..? קדימה קרא ליחצן!!!

-
@מישהי-מאמי למה על זה @דודו-בלוקה לא מיחצן ראיתי שאין לזה כמעט צפיות?
@דוד-ירושלמי-בנשמה @מישהי-מאמי
בטח ש @דודו-בלוקה מייחצן תדפדפו קצת למעלה.. -
@דוד-ירושלמי-בנשמה באמת למה..? קדימה קרא ליחצן!!!

@מישהי-מאמי איפה הוא הוא נראה לי צריך לעבוד בזה בתשלום@דודו-בלוקה ....
-
@דוד-ירושלמי-בנשמה @מישהי-מאמי
בטח ש @דודו-בלוקה מייחצן תדפדפו קצת למעלה..@ח-ס אבל לא כ"כ הצליח ודווקא השירים שלו ממש יפים
-
@מישהי-מאמי איפה הוא הוא נראה לי צריך לעבוד בזה בתשלום@דודו-בלוקה ....
@דוד-ירושלמי-בנשמה לגמרי...!

-
@ח-ס אבל לא כ"כ הצליח ודווקא השירים שלו ממש יפים
@דוד-ירושלמי-בנשמה למה לא הצליח?
1.המנגן
2. חדשות המוזיקה להורדה
3. אל תשכח שזה יצא היום בבוקר... -
@דוד-ירושלמי-בנשמה למה לא הצליח?
1.המנגן
2. חדשות המוזיקה להורדה
3. אל תשכח שזה יצא היום בבוקר...@ח-ס ומה אם השיר הקודם?
-
@ח-ס ומה אם השיר הקודם?
-
@חכם_בלילה התמונה חסומה......

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
