קאבר שאבא שלי שר
-
כולנו בבית שרים.... פשוט לעצמנו מקליטים באולפן בשביל הכיף ושישמע מקצועי אבל לא לעלות אתזה עכשיו ליוטיוב ודברים כאלה, רק לחברות משפחה וזהו
ואני הקלטתי שיר שאני כתבתי פשוט החלפתי מילים
-
-
@יאיר-2-0 רק עוד רגע של עקיבא
אני יכולה לעלות לפה תמילים... אבל במהלך השיר החלפתי לחן אבל זה יכול להיות גם על המקור -
@יאיר-2-0 הסתמכתי ממש על המקור
הי זו הבת שלך מחפשת אותך ורוצה רק לבכות
שארגיש קצת את ידייך מחזיקות אותי קרוב
מרגישה שקצת איבדתי ת'דרך
החיים שלי קצרים מידי בשביל לחיות אותם בלי ערךאבל באמת
אחרי כל מה שיכול להיות
כל הדמעות , השאלות
באה אליך עם עיניים דומעות
מחפשת אותך בכל העיר
רוצה אותך ואין לי אויר
רק אליך ואת ליבי תאירהי זאת אני כאן באה אליך
וצריכה קצת אהבה
שתמיס בי את הפחד
שאוכל להיות איתך
כמו ילדה קטנה שמחכה לגשם
גם הלב שלי מרגיש שנכון לשם לגשת -
@יאיר-2-0 הסתמכתי ממש על המקור
הי זו הבת שלך מחפשת אותך ורוצה רק לבכות
שארגיש קצת את ידייך מחזיקות אותי קרוב
מרגישה שקצת איבדתי ת'דרך
החיים שלי קצרים מידי בשביל לחיות אותם בלי ערךאבל באמת
אחרי כל מה שיכול להיות
כל הדמעות , השאלות
באה אליך עם עיניים דומעות
מחפשת אותך בכל העיר
רוצה אותך ואין לי אויר
רק אליך ואת ליבי תאירהי זאת אני כאן באה אליך
וצריכה קצת אהבה
שתמיס בי את הפחד
שאוכל להיות איתך
כמו ילדה קטנה שמחכה לגשם
גם הלב שלי מרגיש שנכון לשם לגשת -
עומד כאן לבדי הודאל.mp3
אשמח לחוות דעת@טותיייי
וואוו אהבתי!!!!!!!
הוא שר יותר יפה מהמקור!!!!!! -
-
@טותיייי
וואוו וואוו וואו איזה מילים, פשוט מרגש, כל הכבוד!! כישרון על!!! -
@טותיייי
יש לאבא שלך עוד שירים שאת יכולה להעלות? -
@טותיייי
יש לאבא שלך עוד שירים שאת יכולה להעלות?@שימי-המוזיקלי לא זה שירים משפחתיים מידי וגם יש שירים שאי אפשר לעלות כי זה קאברים לשירים לא דתיים...
-
@שימי-המוזיקלי לא זה שירים משפחתיים מידי וגם יש שירים שאי אפשר לעלות כי זה קאברים לשירים לא דתיים...
@טותיייי
אוויש חבל שא"א להעלות, מעניין לשמוע

-
@שימי-המוזיקלי לא זה שירים משפחתיים מידי וגם יש שירים שאי אפשר לעלות כי זה קאברים לשירים לא דתיים...
@טותיייי יאאא ביצוע מהמם!!
חדש? לא זכור לי ששמעתי...
הכי אהבתי את 'ניצחת איתי הכל'
...... -
@טותיייי יאאא ביצוע מהמם!!
חדש? לא זכור לי ששמעתי...
הכי אהבתי את 'ניצחת איתי הכל'
......@פונץ-בננה חחחחח לא חדשש דווקאא יש לי חדש אחר אבל שלחתי לך אותו נראלי
-
@טותיייי
הי
איזה יפה הוא שר
חבל שהוא לא עושה מזה מקצוע
ןגם השיר שכתבת ממש יפה, את ממש כישרון ,וכנראה משפחה כזו.......אתם תימנים????
-
@טותיייי
הי
איזה יפה הוא שר
חבל שהוא לא עושה מזה מקצוע
ןגם השיר שכתבת ממש יפה, את ממש כישרון ,וכנראה משפחה כזו.......אתם תימנים????
@hi-it-s-me
כן -
@hi-it-s-me
כן@טותיייי יפה
ברור זה גנים, חולה על הקול שלהם!
-
אייל גולן 2
ואוו איזה קול,
והשיר ממש מוכר לי .... -
ממש יפה

תימנים תמיד נשמעים צעירים מעניין
גם מצליחים לעלות לטונים מאוד גבוהים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות