-
@יוסי-רבינוביץ אשמח את זה במגיקוד. תודה.
פוסט זה נמחק! -
@יוסי-רבינוביץ אשמח את זה במגיקוד. תודה.
@יונמיוזיק https://send.magicode.me/send-file/file/dcb47c4b1f8e832b607d7e74407333e718***a2c970/view
בבקשה -
@מישהי-מאמי
יש הרבה פחות מעריצים לנהוראי לעומת דוד
כי נהוראי כל השירים שלו אותו דבר והוא סגנון מסוים
אבל דוד אפילו שהוא הוציא קצת הוא נתן את הפייט ברמה גבוהה ממשדוד בן ארזה זו אגדה הוא הזמר האהוב עלי ביותר ואצלי הוא מקום אחד יש לו סיגנון מיוחד שאין לאף אחד ומיצידי לשבת ולשמוע אותו שעות אם ידוע למישהו מה אם הקליפ של לכו למים שאז דברתם שהוא יוצא בחורף ועוד שניה כבר ניגמר החורף וגם אשר גרייבר בקול פלי אמר שצריך לצאת לו שיר חדש אם ידוע לכם שתפו ואם יש לכם חומר מעניין תעלו
-
הערב בקול חי מיוזיק בשעה 20:00 הזמר דוד בן ארזה יגיש שעה של שירים, תהיו באזנה אני בטוחה שנהנה...
-
סקופ לגבי שיר נוסף של דוד בן ארזה...

ולגבי הקליפ הבא שלו ''עולה ויורד'' הוא אמר שזה ייצא כשישלחו לו סרטונים מגניבים.
אז מי שמחכה לקליפ--- יאללה תפציצו סרטונים...
-
ביצוע מתוך מוצ"ש חי לשיר חדש שעדיין לא יצא 'להפסיק לרוץ' נשמע שיר פצצה כמו כל השירים שלו כמובן

לצפיה:
https://send.magicode.me/send-file/***file/265172b68dd7555eb474599e972ec1449821fa4d/view
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
אפשר בבקשה את תכלת ולבן להורדה פליזזזז

-
חברים בהמשך היום אם התאפשר משהו ענק עם דוד לכבוד חג הפסח בלעדי למקצב!!!!
[מקוה שלא יהיו עיכובים!] -
חברים בהמשך היום אם התאפשר משהו ענק עם דוד לכבוד חג הפסח בלעדי למקצב!!!!
[מקוה שלא יהיו עיכובים!]@דודו-בלוקה הלוואי שלא יהיה עיקובים
-
@אני צריכה דחוףףףףףףףףףף את הפלייבק של דוד בן ארזה לכו למים ואם יש לכם עוד פלייבקים מהשירים שלו אז תישלחו מהר הפעם זה ממש ממש נחוץ לי
-
ממש תודה על הפליבק עזרתם לי ברמות מישהו יודע מה אם הקליפ של לכו למים אמרתם שיצא בחורף ולמי שיש עוד פליבקים מהלהיטים של בן ארזה אשמח מאוד יאלה שתפו בדברים מענינים
-
@איללוש
אי אפשר לדעת
דוד מוציא כל פעם משהו אחר לפי התחושת בטן שלו
אחד הבעיות היא שיש לדוד איזה 5 סינגלים מוכנים וכל שניה הוא יכול להוציא אותם בלי לומר קודם בלי כלום ולכן יש הרבה סקופים לא אמיתיים -
ביום חמישי משהו עם דוד .........
תהיו מוכנים!!!!!!!!!!!!! -
@איללוש
אי אפשר לדעת
דוד מוציא כל פעם משהו אחר לפי התחושת בטן שלו
אחד הבעיות היא שיש לדוד איזה 5 סינגלים מוכנים וכל שניה הוא יכול להוציא אותם בלי לומר קודם בלי כלום ולכן יש הרבה סקופים לא אמיתיים@שמעון-2 אמר בדוד בן ארזה:
@איללוש
אי אפשר לדעת
דוד מוציא כל פעם משהו אחר לפי התחושת בטן שלו
אחד הבעיות היא שיש לדוד איזה 5 סינגלים מוכנים וכל שניה הוא יכול להוציא אותם בלי לומר קודם בלי כלום ולכן יש הרבה סקופים לא אמיתייםרוב הסקופים עליו הם נכונים רק שכיון שהוא עובד במקביל על כמה אז כל פעם יש עוד - - -
ולדעתי זה לא בעיה
הפוך שיכין לנו כמה שיותר לחנים אנחנו רק נרוויח -
ביום חמישי משהו עם דוד .........
תהיו מוכנים!!!!!!!!!!!!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות