-
חברים בהמשך היום אם התאפשר משהו ענק עם דוד לכבוד חג הפסח בלעדי למקצב!!!!
[מקוה שלא יהיו עיכובים!] -
חברים בהמשך היום אם התאפשר משהו ענק עם דוד לכבוד חג הפסח בלעדי למקצב!!!!
[מקוה שלא יהיו עיכובים!]@דודו-בלוקה הלוואי שלא יהיה עיקובים
-
@אני צריכה דחוףףףףףףףףףף את הפלייבק של דוד בן ארזה לכו למים ואם יש לכם עוד פלייבקים מהשירים שלו אז תישלחו מהר הפעם זה ממש ממש נחוץ לי
-
ממש תודה על הפליבק עזרתם לי ברמות מישהו יודע מה אם הקליפ של לכו למים אמרתם שיצא בחורף ולמי שיש עוד פליבקים מהלהיטים של בן ארזה אשמח מאוד יאלה שתפו בדברים מענינים
-
@איללוש
אי אפשר לדעת
דוד מוציא כל פעם משהו אחר לפי התחושת בטן שלו
אחד הבעיות היא שיש לדוד איזה 5 סינגלים מוכנים וכל שניה הוא יכול להוציא אותם בלי לומר קודם בלי כלום ולכן יש הרבה סקופים לא אמיתיים -
ביום חמישי משהו עם דוד .........
תהיו מוכנים!!!!!!!!!!!!! -
@איללוש
אי אפשר לדעת
דוד מוציא כל פעם משהו אחר לפי התחושת בטן שלו
אחד הבעיות היא שיש לדוד איזה 5 סינגלים מוכנים וכל שניה הוא יכול להוציא אותם בלי לומר קודם בלי כלום ולכן יש הרבה סקופים לא אמיתיים@שמעון-2 אמר בדוד בן ארזה:
@איללוש
אי אפשר לדעת
דוד מוציא כל פעם משהו אחר לפי התחושת בטן שלו
אחד הבעיות היא שיש לדוד איזה 5 סינגלים מוכנים וכל שניה הוא יכול להוציא אותם בלי לומר קודם בלי כלום ולכן יש הרבה סקופים לא אמיתייםרוב הסקופים עליו הם נכונים רק שכיון שהוא עובד במקביל על כמה אז כל פעם יש עוד - - -
ולדעתי זה לא בעיה
הפוך שיכין לנו כמה שיותר לחנים אנחנו רק נרוויח -
ביום חמישי משהו עם דוד .........
תהיו מוכנים!!!!!!!!!!!!! -
@שמעון-2 אמר בדוד בן ארזה:
@איללוש
אי אפשר לדעת
דוד מוציא כל פעם משהו אחר לפי התחושת בטן שלו
אחד הבעיות היא שיש לדוד איזה 5 סינגלים מוכנים וכל שניה הוא יכול להוציא אותם בלי לומר קודם בלי כלום ולכן יש הרבה סקופים לא אמיתייםרוב הסקופים עליו הם נכונים רק שכיון שהוא עובד במקביל על כמה אז כל פעם יש עוד - - -
ולדעתי זה לא בעיה
הפוך שיכין לנו כמה שיותר לחנים אנחנו רק נרוויח@מיאה-ב זה לא שיר!!!!!!
זה משהו בפורום ששששששששששש..... -
@מיאה-ב זה לא שיר!!!!!!
זה משהו בפורום ששששששששששש.....@דודו-בלוקה אמר בדוד בן ארזה:
@מיאה-ב זה לא שיר!!!!!!
זה משהו בפורום ששששששששששש.....אה אוקי אם זה לא שיר אז אני חושבת שאני יודעת במה מדובר, שמעתי על זה קצת מאחורי הקלעים

-
@דודו-בלוקה אמר בדוד בן ארזה:
@מיאה-ב זה לא שיר!!!!!!
זה משהו בפורום ששששששששששש.....אה אוקי אם זה לא שיר אז אני חושבת שאני יודעת במה מדובר, שמעתי על זה קצת מאחורי הקלעים

@מיאה-ב את לא יודעת!!!!!
-
@מיאה-ב את לא יודעת!!!!!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
@אדם-חכם-וישר למה, דודו בלוקה הוא מהמארגנים פה?
-
פוסט זה נמחק!
@אדם-חכם-וישר מה הקשר???
@כ-פ אחראי יחץ מקצב!!! -
@אדם-חכם-וישר למה, דודו בלוקה הוא מהמארגנים פה?
@כ-פ אמר בדוד בן ארזה:
@אדם-חכם-וישר למה, דודו בלוקה הוא מהמארגנים פה?
בדיוק!! את זה גמני שואלת?!
@אדם-חכם-וישר אמר בדוד בן ארזה:
@מיאה-ב לי ניראה שזה קשור להפקת סדרה מוזיקלית מבית מקצב מה שדיברו פה אני חושב שזה נכון ב85%
יש עוד חבר'ה שקשורים להפקה שאיתם יצא לי לדבר ולכן אני יודעת במה מדובר...
-
@כ-פ אמר בדוד בן ארזה:
@אדם-חכם-וישר למה, דודו בלוקה הוא מהמארגנים פה?
בדיוק!! את זה גמני שואלת?!
@אדם-חכם-וישר אמר בדוד בן ארזה:
@מיאה-ב לי ניראה שזה קשור להפקת סדרה מוזיקלית מבית מקצב מה שדיברו פה אני חושב שזה נכון ב85%
יש עוד חבר'ה שקשורים להפקה שאיתם יצא לי לדבר ולכן אני יודעת במה מדובר...
@מיאה-ב יש שתי דברים מקצב מארגן משהו זה אני יודע!
ואני מארגן סתם משהו בקטנה עם דוד [אל תתלהבו יותר מידי]
סוף נושא
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות