קאבר שאבא שלי שר
-
@Bibi https://send.magicode.me/send-file/file/56c3****34bc997241bec1a28c707ca43b5587a58d7a/view
-
@Bibi https://send.magicode.me/send-file/file/56c3****34bc997241bec1a28c707ca43b5587a58d7a/view
פוסט זה נמחק! -
@Bibi https://send.magicode.me/send-file/file/56c3****34bc997241bec1a28c707ca43b5587a58d7a/view
-
@טותיייי ואווו
ביצוע ממש יפה
לגבי השירים שאת רשמת גם ממש יפים\מרגשים יש לי שאלה את רושמת גם לאנשים אחרים בדרך כלל אחרים? -
@טותיייי הוא שאל אם את כותבת לאחרים שירים..
לא שירים שאת כותבת על אנשים אחרים...
-
@טותיייי הוא שאל אם את כותבת לאחרים שירים..
לא שירים שאת כותבת על אנשים אחרים...
@פונץ-בננה אהה כן כתבתי פעם אחת פה לאיזה אחד שיר
-
@פונץ-בננה אהה כן כתבתי פעם אחת פה לאיזה אחד שיר
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
@טותיייי אמר בקאבר שאבא שלי שר:
כמו שאמרו.. מצטערים...
אבל כבר אין קישורים...נ.ב.
שימו לב לא לדון פה על ספרים-- זה לא הנושא.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
