דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סאונד והפקה מוזיקלית
  3. תוכנות מוזיקה ופלאגינים
  4. DAW
  5. המדריך המלא לצפייה בווידאו | התקנת cubase 12 בחינם!

המדריך המלא לצפייה בווידאו | התקנת cubase 12 בחינם!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר DAW
איציק פ
44 פוסטים 9 כותבים 2.3k צפיות
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • טכנאי קיובייס 12ט מנותק
    טכנאי קיובייס 12ט מנותק
    טכנאי קיובייס 12
    משתמש ותיק
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי טכנאי קיובייס 12
    #1

    היי

    בין הזמנים הגיע וזה הזמן להתחיל ללמוד את הדבר המופלא הנקרא קיובייס.
    אבל זה קשה / מסובך / עולה כסף / ?
    זה בשבילכם.

    קישור להתחלת ההורדה

    https://getintopc.com/softwares/audio-processing/steinberg-cubase-pro-2023-free-download/

    המדריך המלא להתקנה!

    https://send.magicode.me/send-file/file/14a*********9be01a897830f6573e8bdf1b0390970cf8b6d/view

    להוריד כוכביות. המדריך כתוב בשפה ברורה עם כתוביות והסרטת מסך איכותית.
    במקור העלתי את לערוץ יוטיוב שלי אבל קיבלתי מהם אימייל זועם והם הסירו את זה.

    c0de4f2d-db5d-45e6-807a-55f6f48f5fd4-image.png

    אילה הזמרתא א 2 תגובות תגובה אחרונה
    6
    • טכנאי קיובייס 12ט טכנאי קיובייס 12

      היי

      בין הזמנים הגיע וזה הזמן להתחיל ללמוד את הדבר המופלא הנקרא קיובייס.
      אבל זה קשה / מסובך / עולה כסף / ?
      זה בשבילכם.

      קישור להתחלת ההורדה

      https://getintopc.com/softwares/audio-processing/steinberg-cubase-pro-2023-free-download/

      המדריך המלא להתקנה!

      https://send.magicode.me/send-file/file/14a*********9be01a897830f6573e8bdf1b0390970cf8b6d/view

      להוריד כוכביות. המדריך כתוב בשפה ברורה עם כתוביות והסרטת מסך איכותית.
      במקור העלתי את לערוץ יוטיוב שלי אבל קיבלתי מהם אימייל זועם והם הסירו את זה.

      c0de4f2d-db5d-45e6-807a-55f6f48f5fd4-image.png

      אילה הזמרתא מנותק
      אילה הזמרתא מנותק
      אילה הזמרת
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @טכנאי-קיובייס-12 הקישור להתחלת הורדה חסום לי😢

      "תן חיוך בן אדם הכל לטובה"🥰😊😂

      טכנאי קיובייס 12ט לוזרל 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • אילה הזמרתא אילה הזמרת

        @טכנאי-קיובייס-12 הקישור להתחלת הורדה חסום לי😢

        טכנאי קיובייס 12ט מנותק
        טכנאי קיובייס 12ט מנותק
        טכנאי קיובייס 12
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי טכנאי קיובייס 12
        #3

        https://send.magicode.me/send-file/file/4a9**********5c5ec10c32e6b8aaa52ccd84862ef9f443431/view

        @אילה-הזמרת אמר בהמדריך המלא לצפייה בווידאו | התקנת cubase 12 בחינם!:

        @טכנאי-קיובייס-12 הקישור להתחלת הורדה חסום לי😢

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • אילה הזמרתא אילה הזמרת

          @טכנאי-קיובייס-12 הקישור להתחלת הורדה חסום לי😢

          לוזרל מנותק
          לוזרל מנותק
          לוזר
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @אילה-הזמרת
          תמחקי את הכוכביות וז תילחצי קונטרול

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • טכנאי קיובייס 12ט טכנאי קיובייס 12

            היי

            בין הזמנים הגיע וזה הזמן להתחיל ללמוד את הדבר המופלא הנקרא קיובייס.
            אבל זה קשה / מסובך / עולה כסף / ?
            זה בשבילכם.

            קישור להתחלת ההורדה

            https://getintopc.com/softwares/audio-processing/steinberg-cubase-pro-2023-free-download/

            המדריך המלא להתקנה!

            https://send.magicode.me/send-file/file/14a*********9be01a897830f6573e8bdf1b0390970cf8b6d/view

            להוריד כוכביות. המדריך כתוב בשפה ברורה עם כתוביות והסרטת מסך איכותית.
            במקור העלתי את לערוץ יוטיוב שלי אבל קיבלתי מהם אימייל זועם והם הסירו את זה.

            c0de4f2d-db5d-45e6-807a-55f6f48f5fd4-image.png

            א מנותק
            א מנותק
            איללוש
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @טכנאי-קיובייס-12 זה התוכנה המקורית?

            "אין בן אדם רע-
            יש בן אדם שרע לו!!!"

            טכנאי קיובייס 12ט תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א איללוש

              @טכנאי-קיובייס-12 זה התוכנה המקורית?

              טכנאי קיובייס 12ט מנותק
              טכנאי קיובייס 12ט מנותק
              טכנאי קיובייס 12
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי טכנאי קיובייס 12
              #6
              פוסט זה נמחק!
              א תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • טכנאי קיובייס 12ט טכנאי קיובייס 12

                פוסט זה נמחק!

                א מנותק
                א מנותק
                איללוש
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @טכנאי-קיובייס-12 היא תוכנה טובה כמו המקורית ,מה ההבדל?

                "אין בן אדם רע-
                יש בן אדם שרע לו!!!"

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • S מנותק
                  S מנותק
                  soni
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי soni
                  #8

                  מה יכולה להיות הסיבה שזה יורד בקובץ כרום ולא נפתח?!)50217bd2-4b2b-430e-8977-9729318ece19-image.png

                  טכנאי קיובייס 12ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • א מנותק
                    א מנותק
                    איללוש
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    זה ירד לי והוא מבקש ממני לבחור אפשרות פתיחה ,מה לבחור?

                    "אין בן אדם רע-
                    יש בן אדם שרע לו!!!"

                    יאיר 2 0י מ 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • א איללוש

                      זה ירד לי והוא מבקש ממני לבחור אפשרות פתיחה ,מה לבחור?

                      יאיר 2 0י מנותק
                      יאיר 2 0י מנותק
                      יאיר 2 0
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      @איללוש
                      תעלי צילום מסך

                      טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • א איללוש

                        זה ירד לי והוא מבקש ממני לבחור אפשרות פתיחה ,מה לבחור?

                        מ מנותק
                        מ מנותק
                        מוישי1122
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #11

                        @איללוש מה ירד הסרטון ?
                        תפרטו
                        אם זה הסרטון אז את אמורה לבחור בתוכנה של הוידיאו במחשב ואם זה התוכנה אז תלוי איך זה ירד

                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מ מוישי1122

                          @איללוש מה ירד הסרטון ?
                          תפרטו
                          אם זה הסרטון אז את אמורה לבחור בתוכנה של הוידיאו במחשב ואם זה התוכנה אז תלוי איך זה ירד

                          א מנותק
                          א מנותק
                          איללוש
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #12

                          @מוישי1122 זה התוכנה איך לפתוח?

                          "אין בן אדם רע-
                          יש בן אדם שרע לו!!!"

                          מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • S soni

                            מה יכולה להיות הסיבה שזה יורד בקובץ כרום ולא נפתח?!)50217bd2-4b2b-430e-8977-9729318ece19-image.png

                            טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                            טכנאי קיובייס 12ט מנותק
                            טכנאי קיובייס 12
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי טכנאי קיובייס 12
                            #13

                            @soni אמר בהמדריך המלא לצפייה בווידאו | התקנת cubase 12 בחינם!:

                            מה יכולה להיות הסיבה שזה יורד בקובץ כרום ולא נפתח?!)50217bd2-4b2b-430e-8977-9729318ece19-image.png

                            לכבות אנטי וירוס, להוריד את הסרטון ולהתנתק מהאינטרנט!

                            @איללוש אמר בהמדריך המלא לצפייה בווידאו | התקנת cubase 12 בחינם!:

                            זה ירד לי והוא מבקש ממני לבחור אפשרות פתיחה ,מה לבחור?

                            איזה אופציות?

                            @מוישי1122 אמר בהמדריך המלא לצפייה בווידאו | התקנת cubase 12 בחינם!:

                            @טכנאי-קיובייס-12 אתה מכיר את הקישור הזה ויודע שהתוכנה שם בלי וירוסים רציניים כי בקיובייס יש הרבה בעיות

                            בוא אני יסביר לך משהו.
                            המתכנתים של האנטי וירוס, למה הם הוסיפו כפתור של השהיית ההגנה? אה?
                            הרי זה הורס את המחשב! התשובה היא פשוטה מאוד...
                            הם בעצמם ידען שצריכים לכבות את זה מפעם לפעם כי התוכנה מגזימה קצת לפעמים...
                            ולענייננו - כאמור למעלה, התוכנה מכילה איקטוב, ואיקטוב זה דבר לא חוקי, אז התוכנה חוסמת את זה.
                            אני מעיד שאין בתוכנה וירוס אחד. אם אתה מכיר מושגים כמו אנטיוירוס טוטאל וכו' זה יצא נקי שם.

                            אילה הזמרתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • א איללוש

                              @מוישי1122 זה התוכנה איך לפתוח?

                              מ מנותק
                              מ מנותק
                              מוישי1122
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי מוישי1122
                              #14

                              @איללוש זה RAR וRAR אמורים לפתוח עם WINRAR זה הקישור לאתר הרשמי שלהם אפשר להוריד גרסת ניסיון https://www.win-rar.com/start.html?&L=0

                              חוץ מזה @טכנאי-קיובייס-12 אתה מכיר את הקישור הזה ויודע שהתוכנה שם בלי וירוסים רציניים כי בקיובייס יש הרבה בעיות

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • טכנאי קיובייס 12ט טכנאי קיובייס 12

                                @soni אמר בהמדריך המלא לצפייה בווידאו | התקנת cubase 12 בחינם!:

                                מה יכולה להיות הסיבה שזה יורד בקובץ כרום ולא נפתח?!)50217bd2-4b2b-430e-8977-9729318ece19-image.png

                                לכבות אנטי וירוס, להוריד את הסרטון ולהתנתק מהאינטרנט!

                                @איללוש אמר בהמדריך המלא לצפייה בווידאו | התקנת cubase 12 בחינם!:

                                זה ירד לי והוא מבקש ממני לבחור אפשרות פתיחה ,מה לבחור?

                                איזה אופציות?

                                @מוישי1122 אמר בהמדריך המלא לצפייה בווידאו | התקנת cubase 12 בחינם!:

                                @טכנאי-קיובייס-12 אתה מכיר את הקישור הזה ויודע שהתוכנה שם בלי וירוסים רציניים כי בקיובייס יש הרבה בעיות

                                בוא אני יסביר לך משהו.
                                המתכנתים של האנטי וירוס, למה הם הוסיפו כפתור של השהיית ההגנה? אה?
                                הרי זה הורס את המחשב! התשובה היא פשוטה מאוד...
                                הם בעצמם ידען שצריכים לכבות את זה מפעם לפעם כי התוכנה מגזימה קצת לפעמים...
                                ולענייננו - כאמור למעלה, התוכנה מכילה איקטוב, ואיקטוב זה דבר לא חוקי, אז התוכנה חוסמת את זה.
                                אני מעיד שאין בתוכנה וירוס אחד. אם אתה מכיר מושגים כמו אנטיוירוס טוטאל וכו' זה יצא נקי שם.

                                אילה הזמרתא מנותק
                                אילה הזמרתא מנותק
                                אילה הזמרת
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #15

                                @טכנאי-קיובייס-12 תודה רבה על התוכנה היא ירדה מצוין ואני רוצה לשמוע משהו שהקלטטי אני מדליקה ואני לא שומעת למה?

                                "תן חיוך בן אדם הכל לטובה"🥰😊😂

                                יאיר 2 0י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • אילה הזמרתא אילה הזמרת

                                  @טכנאי-קיובייס-12 תודה רבה על התוכנה היא ירדה מצוין ואני רוצה לשמוע משהו שהקלטטי אני מדליקה ואני לא שומעת למה?

                                  יאיר 2 0י מנותק
                                  יאיר 2 0י מנותק
                                  יאיר 2 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #16

                                  @אילה-הזמרת
                                  תלחצי F4 בתוכנה ותעלי צילום מסך

                                  טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות

                                  אילה הזמרתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • יאיר 2 0י יאיר 2 0

                                    @אילה-הזמרת
                                    תלחצי F4 בתוכנה ותעלי צילום מסך

                                    אילה הזמרתא מנותק
                                    אילה הזמרתא מנותק
                                    אילה הזמרת
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #17

                                    @יאיר-2-0 איך אני עושה צילום מסך?

                                    "תן חיוך בן אדם הכל לטובה"🥰😊😂

                                    יאיר 2 0י איש אחד מאיזה מקוםא 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • אילה הזמרתא אילה הזמרת

                                      @יאיר-2-0 איך אני עושה צילום מסך?

                                      יאיר 2 0י מנותק
                                      יאיר 2 0י מנותק
                                      יאיר 2 0
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #18

                                      @אילה-הזמרת
                                      כבר אני מעלה לך הסרטת מסך
                                      בשביל מה שאת צריכה לעשות

                                      יש לך את תוכנת MELODYNE

                                      טיפה של מחשבה יכולה לעצור מבול של טעויות

                                      אילה הזמרתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • אילה הזמרתא אילה הזמרת

                                        @יאיר-2-0 איך אני עושה צילום מסך?

                                        איש אחד מאיזה מקוםא מנותק
                                        איש אחד מאיזה מקוםא מנותק
                                        איש אחד מאיזה מקום
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי איש אחד מאיזה מקום
                                        #19

                                        @אילה-הזמרת אמר בהמדריך המלא לצפייה בווידאו | התקנת cubase 12 בחינם!:

                                        @יאיר-2-0 איך אני עושה צילום מסך?

                                        צילום מסך-
                                        windows+shift+ s

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • יאיר 2 0י יאיר 2 0

                                          @אילה-הזמרת
                                          כבר אני מעלה לך הסרטת מסך
                                          בשביל מה שאת צריכה לעשות

                                          יש לך את תוכנת MELODYNE

                                          אילה הזמרתא מנותק
                                          אילה הזמרתא מנותק
                                          אילה הזמרת
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #20

                                          @יאיר-2-0 יש לי

                                          "תן חיוך בן אדם הכל לטובה"🥰😊😂

                                          יאיר 2 0י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול