איזה תכנית מוזיקה הייתם מעדיפים , הקול הבא? המאסטרו ? המלחינים ? ועוד
-
אני הייתי רוצה הקלידנים.
-
@shoval לא יודעת הציניות שלו לא הדליקה אותי...אני שונאת אנשים צינים סורי

@hiush-its-me לא כזה מוזר שאת לא אוהבת ציניות...
זה באמת לפעמים מידה מגונה... -
את האמת
לא ראיתי את הקול הבא
כי כשהקול הבא היה עדיין לא היה לנו אינטרנט בבית, אז לא היה לי איך.......
וגם כשהיה את המלחינים ויכלתי לראות משום מה זה לא ענין אותי!
אז כאני רואה את המאסטרו, אני עושה תוך כדי מלא דברים, אז זה ניהיה לי מענין.... בתור משהו לראות ברקע
אבל לשבת להסתכל משעמם לי
תגידו שווה לי לראות את הקול הבא עכשיו למרות שאני יודעת מי הזוכה??????
זה מענין????האופציה הבאה זה לחפש תוכניות בשדות זרים............
פוסט זה נמחק! -
@hi-it-s-me זהנ לא דומה בסדר גודל לראלטי לא חרדי אבל יש שם דברים סבבה לא וואו
@דוד-ירושלמי-בנשמה למה חייבים להשוות בשביל הציבור החרדי זה ענק
-
@דוד-ירושלמי-בנשמה יואו למה לא לפרגן? כל האלו שתמיד דואגים להזכיר לנו כמה אנחנו קטנים, ולא מקצועיים, ולא מבינים, ליד כל העולם......
@hi-it-s-me מי שלא מכיר דברים לא חרדיים (ב"ה!) כמוני, למשל, נהנה מזה מאוד.@כ-פ וואו כמה יצאתם עליי שימו לב לספויילר שהיא כתבה ואז תבינו מה כתבתי
@יהודי קדוש לא השוותי רק אמרתי שזה לא וואו בלי קשר לכלום אני אישית לא התחברתי בכלל זה שיעממם אותי מה לעשות -
-
אני אישית אוהב ביחס את הקול הבא כי זה סגנונות לא של מוזיקה כמו בהמאסטרו שזה משעמם כי זה לא חיפוש מוגדר של קול יפה וכדומה
אלא סגנונות של קולות ועליה של טונים וכו
וגם לגבי מופע הגמר הקול הבא עושים מזה אירוע ענק עם אומנים ולא כמו המלחינים בהיכל התרבות@המבין-0 אמר באיזה תכנית מוזיקה הייתם מעדיפים , הקול הבא? המאסטרו ? המלחינים ? ועוד:
וגם לגבי מופע הגמר הקול הבא עושים מזה אירוע ענק עם אומנים ולא כמו המלחינים בהיכל התרבות
גם בקלידנים היה מופע ענק
-
@המבין-0 אמר באיזה תכנית מוזיקה הייתם מעדיפים , הקול הבא? המאסטרו ? המלחינים ? ועוד:
וגם לגבי מופע הגמר הקול הבא עושים מזה אירוע ענק עם אומנים ולא כמו המלחינים בהיכל התרבות
גם בקלידנים היה מופע ענק
@דוד-ירושלמי-בנשמה אמר באיזה תכנית מוזיקה הייתם מעדיפים , הקול הבא? המאסטרו ? המלחינים ? ועוד:
גם בקלידנים היה מופע ענק
זה דיי לא נכון זה היה אירוע מצומצם אבל אולי כי זה היה בקורונה אבל בכל אופן הקול הבה הכי טוב שהיה להם עד כה וזה היה 3 עונות
-
@כ-פ וואו כמה יצאתם עליי שימו לב לספויילר שהיא כתבה ואז תבינו מה כתבתי
@יהודי קדוש לא השוותי רק אמרתי שזה לא וואו בלי קשר לכלום אני אישית לא התחברתי בכלל זה שיעממם אותי מה לעשות@דוד-ירושלמי-בנשמה תייגת את @ יהודי ולא @יהודי-קדוש. איפה שיש מרווח בתיוג, עושים מקף. (-)
-
@hi-it-s-me זהנ לא דומה בסדר גודל לראלטי לא חרדי אבל יש שם דברים סבבה לא וואו
@דוד-ירושלמי-בנשמה
נכון שלא כל השופטים שם באמת מקצוענים, אבל היו שם מקצוענים והיו שם מתמודדים ממש טובים אפילו שהם היו חרדים/ דתיים. גם אם התוכנית חרדית זה לא בהכרח אומר שהיא ברמה נמוכה. אבל אני מסכימה שבמלחינים באמת היו כמה שופטים שהפגינו בורות די מזעזעת במוזיקה.... -
@דוד-ירושלמי-בנשמה
נכון שלא כל השופטים שם באמת מקצוענים, אבל היו שם מקצוענים והיו שם מתמודדים ממש טובים אפילו שהם היו חרדים/ דתיים. גם אם התוכנית חרדית זה לא בהכרח אומר שהיא ברמה נמוכה. אבל אני מסכימה שבמלחינים באמת היו כמה שופטים שהפגינו בורות די מזעזעת במוזיקה.... -
@דוד-ירושלמי-בנשמה
נכון שלא כל השופטים שם באמת מקצוענים, אבל היו שם מקצוענים והיו שם מתמודדים ממש טובים אפילו שהם היו חרדים/ דתיים. גם אם התוכנית חרדית זה לא בהכרח אומר שהיא ברמה נמוכה. אבל אני מסכימה שבמלחינים באמת היו כמה שופטים שהפגינו בורות די מזעזעת במוזיקה....@יעל-a סליחה אבל הביאו שופטים לא מקצועים בכלל זאת דעתי ואפשר לחלוק עליה והמלחינים בכלל היה זוועה
-
@יעל-a סליחה אבל הביאו שופטים לא מקצועים בכלל זאת דעתי ואפשר לחלוק עליה והמלחינים בכלל היה זוועה
@דוד-ירושלמי-בנשמה על איזה תכנית את מדבר?
-
@דוד-ירושלמי-בנשמה על איזה תכנית את מדבר?
@ציפה-קלאסיק הקןל הבא
-
@יעל-a סליחה אבל הביאו שופטים לא מקצועים בכלל זאת דעתי ואפשר לחלוק עליה והמלחינים בכלל היה זוועה
@דוד-ירושלמי-בנשמה
עדי רן מקצועי!!!!!! הוא מבין בז'אנר שלו!
גם סטופל היה מקצועי... במלחינים זה באמת היה מזעזע
הם דיברו שטויות שהעידו על רמה נמוכה מאד.....(במוזיקה) -
@ציפה-קלאסיק הקןל הבא
@דוד-ירושלמי-בנשמה חוץ מיובל סטופל ואביעד גיל,
-
@יעל-a @ציפה-קלאסיק חוץ מזה וחוץ מזה בסוף יוצא שקובי ברומר היחיד שלא היה מקצועי שם

-
@יעל-a @ציפה-קלאסיק חוץ מזה וחוץ מזה בסוף יוצא שקובי ברומר היחיד שלא היה מקצועי שם

@אלעזר-כהן-0-2
מה שנכון....,
וסליחה שאני אומרת אבל גם עכשיו במאסטרו אני לא אוהבת את השיפוט של אילסון, הוא לא נראה לי מתאים להיות שופט... -
@אלעזר-כהן-0-2
מה שנכון....,
וסליחה שאני אומרת אבל גם עכשיו במאסטרו אני לא אוהבת את השיפוט של אילסון, הוא לא נראה לי מתאים להיות שופט... -
@יעל-a @ציפה-קלאסיק חוץ מזה וחוץ מזה בסוף יוצא שקובי ברומר היחיד שלא היה מקצועי שם

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות