איזה תכנית מוזיקה הייתם מעדיפים , הקול הבא? המאסטרו ? המלחינים ? ועוד
-
-
אני אישית אוהב ביחס את הקול הבא כי זה סגנונות לא של מוזיקה כמו בהמאסטרו שזה משעמם כי זה לא חיפוש מוגדר של קול יפה וכדומה
אלא סגנונות של קולות ועליה של טונים וכו
וגם לגבי מופע הגמר הקול הבא עושים מזה אירוע ענק עם אומנים ולא כמו המלחינים בהיכל התרבות@המבין-0 אמר באיזה תכנית מוזיקה הייתם מעדיפים , הקול הבא? המאסטרו ? המלחינים ? ועוד:
וגם לגבי מופע הגמר הקול הבא עושים מזה אירוע ענק עם אומנים ולא כמו המלחינים בהיכל התרבות
גם בקלידנים היה מופע ענק
-
@המבין-0 אמר באיזה תכנית מוזיקה הייתם מעדיפים , הקול הבא? המאסטרו ? המלחינים ? ועוד:
וגם לגבי מופע הגמר הקול הבא עושים מזה אירוע ענק עם אומנים ולא כמו המלחינים בהיכל התרבות
גם בקלידנים היה מופע ענק
@דוד-ירושלמי-בנשמה אמר באיזה תכנית מוזיקה הייתם מעדיפים , הקול הבא? המאסטרו ? המלחינים ? ועוד:
גם בקלידנים היה מופע ענק
זה דיי לא נכון זה היה אירוע מצומצם אבל אולי כי זה היה בקורונה אבל בכל אופן הקול הבה הכי טוב שהיה להם עד כה וזה היה 3 עונות
-
@כ-פ וואו כמה יצאתם עליי שימו לב לספויילר שהיא כתבה ואז תבינו מה כתבתי
@יהודי קדוש לא השוותי רק אמרתי שזה לא וואו בלי קשר לכלום אני אישית לא התחברתי בכלל זה שיעממם אותי מה לעשות@דוד-ירושלמי-בנשמה תייגת את @ יהודי ולא @יהודי-קדוש. איפה שיש מרווח בתיוג, עושים מקף. (-)
-
@hi-it-s-me זהנ לא דומה בסדר גודל לראלטי לא חרדי אבל יש שם דברים סבבה לא וואו
@דוד-ירושלמי-בנשמה
נכון שלא כל השופטים שם באמת מקצוענים, אבל היו שם מקצוענים והיו שם מתמודדים ממש טובים אפילו שהם היו חרדים/ דתיים. גם אם התוכנית חרדית זה לא בהכרח אומר שהיא ברמה נמוכה. אבל אני מסכימה שבמלחינים באמת היו כמה שופטים שהפגינו בורות די מזעזעת במוזיקה.... -
@דוד-ירושלמי-בנשמה
נכון שלא כל השופטים שם באמת מקצוענים, אבל היו שם מקצוענים והיו שם מתמודדים ממש טובים אפילו שהם היו חרדים/ דתיים. גם אם התוכנית חרדית זה לא בהכרח אומר שהיא ברמה נמוכה. אבל אני מסכימה שבמלחינים באמת היו כמה שופטים שהפגינו בורות די מזעזעת במוזיקה.... -
@דוד-ירושלמי-בנשמה
נכון שלא כל השופטים שם באמת מקצוענים, אבל היו שם מקצוענים והיו שם מתמודדים ממש טובים אפילו שהם היו חרדים/ דתיים. גם אם התוכנית חרדית זה לא בהכרח אומר שהיא ברמה נמוכה. אבל אני מסכימה שבמלחינים באמת היו כמה שופטים שהפגינו בורות די מזעזעת במוזיקה....@יעל-a סליחה אבל הביאו שופטים לא מקצועים בכלל זאת דעתי ואפשר לחלוק עליה והמלחינים בכלל היה זוועה
-
@יעל-a סליחה אבל הביאו שופטים לא מקצועים בכלל זאת דעתי ואפשר לחלוק עליה והמלחינים בכלל היה זוועה
@דוד-ירושלמי-בנשמה על איזה תכנית את מדבר?
-
@דוד-ירושלמי-בנשמה על איזה תכנית את מדבר?
@ציפה-קלאסיק הקןל הבא
-
@יעל-a סליחה אבל הביאו שופטים לא מקצועים בכלל זאת דעתי ואפשר לחלוק עליה והמלחינים בכלל היה זוועה
@דוד-ירושלמי-בנשמה
עדי רן מקצועי!!!!!! הוא מבין בז'אנר שלו!
גם סטופל היה מקצועי... במלחינים זה באמת היה מזעזע
הם דיברו שטויות שהעידו על רמה נמוכה מאד.....(במוזיקה) -
@ציפה-קלאסיק הקןל הבא
@דוד-ירושלמי-בנשמה חוץ מיובל סטופל ואביעד גיל,
-
@יעל-a @ציפה-קלאסיק חוץ מזה וחוץ מזה בסוף יוצא שקובי ברומר היחיד שלא היה מקצועי שם

-
@יעל-a @ציפה-קלאסיק חוץ מזה וחוץ מזה בסוף יוצא שקובי ברומר היחיד שלא היה מקצועי שם

@אלעזר-כהן-0-2
מה שנכון....,
וסליחה שאני אומרת אבל גם עכשיו במאסטרו אני לא אוהבת את השיפוט של אילסון, הוא לא נראה לי מתאים להיות שופט... -
@אלעזר-כהן-0-2
מה שנכון....,
וסליחה שאני אומרת אבל גם עכשיו במאסטרו אני לא אוהבת את השיפוט של אילסון, הוא לא נראה לי מתאים להיות שופט... -
@יעל-a @ציפה-קלאסיק חוץ מזה וחוץ מזה בסוף יוצא שקובי ברומר היחיד שלא היה מקצועי שם

-
@דוד-ירושלמי-בנשמה
עדי רן מקצועי!!!!!! הוא מבין בז'אנר שלו!
גם סטופל היה מקצועי... במלחינים זה באמת היה מזעזע
הם דיברו שטויות שהעידו על רמה נמוכה מאד.....(במוזיקה)@יעל-a סליחה אבל עדי רן מבין רק בז'אנר שלו ואין כמעט מתמודדים ששרים כמהו ואת צודקת שסטופל כן מיקצועי אבל כל השאר לא מקצועים גם שהם שרים זה לא כמו הקלידנים ששם היה תוכנית באמת מיקצועית למרות שזה לא היה כ"כ מושקע
אני שוב אומר זאת דעתי אפשר לחלוק עליי -
@אלעזר-כהן-0-2 ולכן הם לא מקצועיים, מבינים רק במה טוב לחתונות ותו לא....
-
@אלעזר-כהן-0-2
מה שנכון....,
וסליחה שאני אומרת אבל גם עכשיו במאסטרו אני לא אוהבת את השיפוט של אילסון, הוא לא נראה לי מתאים להיות שופט...@ציפה-קלאסיק ||גם הוא וגם המעצבן הזה שהוא כליזמר אני כל פעם מתעצבן עליו מחדש הוא לא מתאים לתוכנית ||
-
@יעל-a סליחה אבל עדי רן מבין רק בז'אנר שלו ואין כמעט מתמודדים ששרים כמהו ואת צודקת שסטופל כן מיקצועי אבל כל השאר לא מקצועים גם שהם שרים זה לא כמו הקלידנים ששם היה תוכנית באמת מיקצועית למרות שזה לא היה כ"כ מושקע
אני שוב אומר זאת דעתי אפשר לחלוק עליי@דוד-ירושלמי-בנשמה
זה מה שאמרתי אבל הוא מאד מקצועי בז'אנר שלו ויש שם כאלו שלא מקצועיים בכלום!! אולי בלשיר .... -
@ציפה-קלאסיק ||גם הוא וגם המעצבן הזה שהוא כליזמר אני כל פעם מתעצבן עליו מחדש הוא לא מתאים לתוכנית ||
@דוד-ירושלמי-בנשמה אבל חייבים לומר שהוא מוסיף טעם לא?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות