איזה תכנית מוזיקה הייתם מעדיפים , הקול הבא? המאסטרו ? המלחינים ? ועוד
-
@יעל-a סליחה אבל הביאו שופטים לא מקצועים בכלל זאת דעתי ואפשר לחלוק עליה והמלחינים בכלל היה זוועה
@דוד-ירושלמי-בנשמה
עדי רן מקצועי!!!!!! הוא מבין בז'אנר שלו!
גם סטופל היה מקצועי... במלחינים זה באמת היה מזעזע
הם דיברו שטויות שהעידו על רמה נמוכה מאד.....(במוזיקה) -
@ציפה-קלאסיק הקןל הבא
@דוד-ירושלמי-בנשמה חוץ מיובל סטופל ואביעד גיל,
-
@יעל-a @ציפה-קלאסיק חוץ מזה וחוץ מזה בסוף יוצא שקובי ברומר היחיד שלא היה מקצועי שם

-
@יעל-a @ציפה-קלאסיק חוץ מזה וחוץ מזה בסוף יוצא שקובי ברומר היחיד שלא היה מקצועי שם

@אלעזר-כהן-0-2
מה שנכון....,
וסליחה שאני אומרת אבל גם עכשיו במאסטרו אני לא אוהבת את השיפוט של אילסון, הוא לא נראה לי מתאים להיות שופט... -
@אלעזר-כהן-0-2
מה שנכון....,
וסליחה שאני אומרת אבל גם עכשיו במאסטרו אני לא אוהבת את השיפוט של אילסון, הוא לא נראה לי מתאים להיות שופט... -
@יעל-a @ציפה-קלאסיק חוץ מזה וחוץ מזה בסוף יוצא שקובי ברומר היחיד שלא היה מקצועי שם

-
@דוד-ירושלמי-בנשמה
עדי רן מקצועי!!!!!! הוא מבין בז'אנר שלו!
גם סטופל היה מקצועי... במלחינים זה באמת היה מזעזע
הם דיברו שטויות שהעידו על רמה נמוכה מאד.....(במוזיקה)@יעל-a סליחה אבל עדי רן מבין רק בז'אנר שלו ואין כמעט מתמודדים ששרים כמהו ואת צודקת שסטופל כן מיקצועי אבל כל השאר לא מקצועים גם שהם שרים זה לא כמו הקלידנים ששם היה תוכנית באמת מיקצועית למרות שזה לא היה כ"כ מושקע
אני שוב אומר זאת דעתי אפשר לחלוק עליי -
@אלעזר-כהן-0-2 ולכן הם לא מקצועיים, מבינים רק במה טוב לחתונות ותו לא....
-
@אלעזר-כהן-0-2
מה שנכון....,
וסליחה שאני אומרת אבל גם עכשיו במאסטרו אני לא אוהבת את השיפוט של אילסון, הוא לא נראה לי מתאים להיות שופט...@ציפה-קלאסיק ||גם הוא וגם המעצבן הזה שהוא כליזמר אני כל פעם מתעצבן עליו מחדש הוא לא מתאים לתוכנית ||
-
@יעל-a סליחה אבל עדי רן מבין רק בז'אנר שלו ואין כמעט מתמודדים ששרים כמהו ואת צודקת שסטופל כן מיקצועי אבל כל השאר לא מקצועים גם שהם שרים זה לא כמו הקלידנים ששם היה תוכנית באמת מיקצועית למרות שזה לא היה כ"כ מושקע
אני שוב אומר זאת דעתי אפשר לחלוק עליי@דוד-ירושלמי-בנשמה
זה מה שאמרתי אבל הוא מאד מקצועי בז'אנר שלו ויש שם כאלו שלא מקצועיים בכלום!! אולי בלשיר .... -
@ציפה-קלאסיק ||גם הוא וגם המעצבן הזה שהוא כליזמר אני כל פעם מתעצבן עליו מחדש הוא לא מתאים לתוכנית ||
@דוד-ירושלמי-בנשמה אבל חייבים לומר שהוא מוסיף טעם לא?
-
@ציפה-קלאסיק ||גם הוא וגם המעצבן הזה שהוא כליזמר אני כל פעם מתעצבן עליו מחדש הוא לא מתאים לתוכנית ||
@דוד-ירושלמי-בנשמה כי הוא גם מתעניין רק בסגנון שלו, למרות שהוא מוסיף צבע ועניין לתכנית, לדעתי שבוע שעבר ששמו את דודי איינהורן במקומו זה היה לא מתאים, כי כמה הוא כבר ממבין בזה.... הוא בסך הכל מנהל תכניות...
-
@דוד-ירושלמי-בנשמה אבל חייבים לומר שהוא מוסיף טעם לא?
@אלעזר-כהן-0-2 מי? אברום
-
@אלעזר-כהן-0-2 מי? אברום
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
חבר'ה, למרות השעה, שימרו על ענייניות ואל תגלשו לדיבורים אישיים
-
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
הקלידנים זה התוכנית הכי מעניינת והכי אנרגטית
-
תלוי איזה שופטים יש...
אבל בעיקרון אני מעדיפה הקול הבא.
זה מענין וגם פשוטי עם יכולים ליהנות מזה
-
תלוי איזה שופטים יש...
אבל בעיקרון אני מעדיפה הקול הבא.
זה מענין וגם פשוטי עם יכולים ליהנות מזה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות