המדריך המלא לצפייה בווידאו | התקנת cubase 12 בחינם!
-
@יאיר-2-0 יש לי
-
אגב, בחמישי שעבר הם עדכנו גירסה!
(מ-12.00.52 ל-12.00.60) -
@יאיר-2-0 יש לי
@אילה-הזמרת
אוקי אז הנה הצילום מסך את פשוט צריכה להחליף
את הכרטיס קול מהכרטיס קול של המחשב לכרטיס קול של מלודיין
כמו בצילום מסך שהעלתי את תראי שם שבכרטיס קול הרגיל זה לא עובד ובכרטיס קול השני זה עובד
(ככה זה לפחות אצלי) אם זה לא מספיק ברור תגידי:
https://send.magicode.me/se****nd-file/file/6f6505524502d3bcdd29c0b0bc6e5a9724ccd9ad/view -
אגב, בחמישי שעבר הם עדכנו גירסה!
(מ-12.00.52 ל-12.00.60)@איש-אחד-מאיזה-מקום איפה זה מקש WINDOS
-
@אילה-הזמרת
אוקי אז הנה הצילום מסך את פשוט צריכה להחליף
את הכרטיס קול מהכרטיס קול של המחשב לכרטיס קול של מלודיין
כמו בצילום מסך שהעלתי את תראי שם שבכרטיס קול הרגיל זה לא עובד ובכרטיס קול השני זה עובד
(ככה זה לפחות אצלי) אם זה לא מספיק ברור תגידי:
https://send.magicode.me/se****nd-file/file/6f6505524502d3bcdd29c0b0bc6e5a9724ccd9ad/view@יאיר-2-0 לא אין לי כרטיס קול אני לא באולפן עכשיו רציתי לשמוע ממחשב רגיל עם אפשר?
-
@יאיר-2-0 לא אין לי כרטיס קול אני לא באולפן עכשיו רציתי לשמוע ממחשב רגיל עם אפשר?
@אילה-הזמרת
זה כרטיס קול של תוכנה
זה לא כרטיס קול שצריך לקנותקצת מבולבל הצילום מסך תעשי את מה שיותר לקראת הסוף
-
@איש-אחד-מאיזה-מקום איפה זה מקש WINDOS
@אילה-הזמרת אמר בהמדריך המלא לצפייה בווידאו | התקנת cubase 12 בחינם!:
@איש-אחד-מאיזה-מקום איפה זה מקש WINDOS
הציור עם הריבועים שנמצא בצידה התחתון השמאלי של המקלדת.
-
@אילה-הזמרת
זה כרטיס קול של תוכנה
זה לא כרטיס קול שצריך לקנותקצת מבולבל הצילום מסך תעשי את מה שיותר לקראת הסוף
@יאיר-2-0 רק את מה שבסוף
-
@יאיר-2-0 לא אין לי כרטיס קול אני לא באולפן עכשיו רציתי לשמוע ממחשב רגיל עם אפשר?
@אילה-הזמרת
שימי לב שאין הקלטה בצילום מסך אז תדעי שבהתחלה זה לא עובד ובסוף כן@אילה-הזמרת אמר בהמדריך המלא לצפייה בווידאו | התקנת cubase 12 בחינם!:
רק את מה שבסוף
מה שמשניה 57
-
@אילה-הזמרת
שימי לב שאין הקלטה בצילום מסך אז תדעי שבהתחלה זה לא עובד ובסוף כן@אילה-הזמרת אמר בהמדריך המלא לצפייה בווידאו | התקנת cubase 12 בחינם!:
רק את מה שבסוף
מה שמשניה 57
@יאיר-2-0 שאני לוחצת בסטודיו באנגלית ואז למעטה אין לי שם את האפשרויות כמו שלך
-
@יאיר-2-0 שאני לוחצת בסטודיו באנגלית ואז למעטה אין לי שם את האפשרויות כמו שלך
@אילה-הזמרת
תבחרי בaudio system בצד -
@אילה-הזמרת
תבחרי בaudio system בצד@יאיר-2-0 כן ואז
-
@יאיר-2-0 כן ואז
@אילה-הזמרת
כמו בסרטון
זה מופיע לך ככה:

-
@אילה-הזמרת
כמו בסרטון
זה מופיע לך ככה:

@יאיר-2-0 כן לחצתי שם ויש לי רק 2 אפשרויות ןלך 4 למה?
-
@יאיר-2-0 כן לחצתי שם ויש לי רק 2 אפשרויות ןלך 4 למה?
-
@יאיר-2-0 יש לי או NO DRIVER או GENERIK LOW...
-
@יאיר-2-0 יש לי או NO DRIVER או GENERIK LOW...
@אילה-הזמרת
תעייני פהאין לי זמן עכשיו בהמשך אם זה לא יעזור אני יבדוק מה אפשר לעשות
https://youtu.be/0uiT8Ztsygc
-
@אילה-הזמרת
תעייני פהאין לי זמן עכשיו בהמשך אם זה לא יעזור אני יבדוק מה אפשר לעשות
https://youtu.be/0uiT8Ztsygc
@יאיר-2-0 תודה אין מילים
-
@יאיר-2-0 תודה אין מילים
@אילה-הזמרת
זה הסתדר לך? -
@אילה-הזמרת
זה הסתדר לך?@יאיר-2-0 לא אבל לא משנה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות