תחילתו של פרוייקט חדש
-
האמת שרציתי יותר רגוע אבל יצא לי קצבי ורענן. ובדרך לחן חדש... אופס...
בכל מקרה מהי דעתכם???
יותר מיקס ככה???
נראה לי שצריך... יותר נכון אני בטוח...
אני אוהב ביקורת זה מאוד בונה!!!
@סלאש @המאסטרו-הנסתר @משתמש-מקצועיעריכה: (מתעדכן)
Untitled Session 2_mixdown.mp3 -
-
@אבי-5 אמר בתחילתו של פרוייקט חדש:
@גדי-גדי
אם יש מצב שתעלה עם כוכביות
חסום לנטפרים..שלחתי קישור לדרייב
-
ג גדי גדי התייחס לנושא זה ב
-
@SHIMIX אמר בתחילתו של פרוייקט חדש:
@גדי-גדי למה זה חסום לי?
https://drive.google.com/file/d/1AgHixwIbZVeq****dwzAMxThEploxFbS0Cns/view?usp=share_link
-
האמת שרציתי יותר רגוע אבל יצא לי קצבי ורענן. ובדרך לחן חדש... אופס...
בכל מקרה מהי דעתכם???
יותר מיקס ככה???
נראה לי שצריך... יותר נכון אני בטוח...
אני אוהב ביקורת זה מאוד בונה!!!
@סלאש @המאסטרו-הנסתר @משתמש-מקצועיעריכה: (מתעדכן)
Untitled Session 2_mixdown.mp3 -
האמת שרציתי יותר רגוע אבל יצא לי קצבי ורענן. ובדרך לחן חדש... אופס...
בכל מקרה מהי דעתכם???
יותר מיקס ככה???
נראה לי שצריך... יותר נכון אני בטוח...
אני אוהב ביקורת זה מאוד בונה!!!
@סלאש @המאסטרו-הנסתר @משתמש-מקצועיעריכה: (מתעדכן)
Untitled Session 2_mixdown.mp3 -
זה נשמע דומה לאקורדים אבא מלך העולם של ארי היל ואברהם פריד, לא?
יכול להיות שאני טועה. -
@גדי-גדי
נשמע אש!
אהבתי את הרוגע שביצירה!
בכוונה הCLAP נשמע הרוס? (לפעמים זה קורה עם סימפלים ששמים אותם לפי הBPM של הפרויקט ואז הם מתארכים והסאונד נהרס)
ואם תוסיף HI HAT הקצב יזוז לך הרבה יותר יפה.@ELIAV אמר בתחילתו של פרוייקט חדש:
@גדי-גדי
נשמע אש!
אהבתי את הרוגע שביצירה!
בכוונה הCLAP נשמע הרוס? (לפעמים זה קורה עם סימפלים ששמים אותם לפי הBPM של הפרויקט ואז הם מתארכים והסאונד נהרס)
ואם תוסיף HI HAT הקצב יזוז לך הרבה יותר יפה.הרוס???
תוכל לעזור לי להבין מה? -
@ELIAV אמר בתחילתו של פרוייקט חדש:
@גדי-גדי
נשמע אש!
אהבתי את הרוגע שביצירה!
בכוונה הCLAP נשמע הרוס? (לפעמים זה קורה עם סימפלים ששמים אותם לפי הBPM של הפרויקט ואז הם מתארכים והסאונד נהרס)
ואם תוסיף HI HAT הקצב יזוז לך הרבה יותר יפה.הרוס???
תוכל לעזור לי להבין מה? -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
@איתמר-נפתלי כדאי שתפתח נושא חדש בשם "עיבודים נפתלי..." או משהו בסגנון כדי לא ליצור ספאם, זה נשמע ממש טוב אבל הנושא הוא עיבוד של @גדי-גדי ...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
