דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. הכרזות ושיפורים
  3. באגים / הצעות ייעול
  4. אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.

מתוזמן נעוץ נעול הועבר באגים / הצעות ייעול
12.9k פוסטים 591 כותבים 3.5m צפיות 94 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • עופר האייליםע עופר האיילים

    @ntz אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

    זה חדש, אופציה לקבל התראות במערכת הפעלה.

    וואו, שימושי! איך אני יכולה להפעיל את זה? כי אין לי שום דבר שמבקש אישור להפעלה או משהו...

    עריכה: ניסיתי ממחשב אחר ובאמת קפץ לי חלון לאישור. (זה כנראה יעבוד רק על המחשב בו אישרתי...)

    N מנותק
    N מנותק
    ntz
    מנהל ראשי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי ntz
    #8451

    @עופר-האיילים אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

    @ntz אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

    זה חדש, אופציה לקבל התראות במערכת הפעלה.

    וואו, שימושי! איך אני יכולה להפעיל את זה? כי אין לי שום דבר שמבקש אישור להפעלה או משהו...

    עריכה: ניסיתי ממחשב אחר ובאמת קפץ לי חלון לאישור. (זה כנראה יעבוד רק על המחשב בו אישרתי...)

    ככה מפעילים ידנית
    5569245c-e39e-448e-9664-12142c412342-image.png
    4a29c07d-2a93-4acd-bc1d-0af1960e6d8a-image.png

    אפשר ליצור קשר במייל:
    noam6947@gmail.com

    יונתן פי עופר האייליםע 2 תגובות תגובה אחרונה
    1
    • N ntz

      @עופר-האיילים אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

      @ntz אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

      זה חדש, אופציה לקבל התראות במערכת הפעלה.

      וואו, שימושי! איך אני יכולה להפעיל את זה? כי אין לי שום דבר שמבקש אישור להפעלה או משהו...

      עריכה: ניסיתי ממחשב אחר ובאמת קפץ לי חלון לאישור. (זה כנראה יעבוד רק על המחשב בו אישרתי...)

      ככה מפעילים ידנית
      5569245c-e39e-448e-9664-12142c412342-image.png
      4a29c07d-2a93-4acd-bc1d-0af1960e6d8a-image.png

      יונתן פי מנותק
      יונתן פי מנותק
      יונתן פ
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #8452

      @ntz איך אני שולח בקשה למשתמש ותיק??

      כשאין אמונה אין תשובות!
      כשיש אמונה אין שאלות!
      חפץ חיים.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • עופר האייליםע עופר האיילים

        @ntz אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

        זה חדש, אופציה לקבל התראות במערכת הפעלה.

        וואו, שימושי! איך אני יכולה להפעיל את זה? כי אין לי שום דבר שמבקש אישור להפעלה או משהו...

        עריכה: ניסיתי ממחשב אחר ובאמת קפץ לי חלון לאישור. (זה כנראה יעבוד רק על המחשב בו אישרתי...)

        N מנותק
        N מנותק
        ntz
        מנהל ראשי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי ntz
        #8453

        @עופר-האיילים אני רואה שיש אופציה גם דרך ההגדרות
        11d19d0b-6be8-4d79-b917-555f01b5f9a8-image.png


        @יונתן-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

        @ntz איך אני שולח בקשה למשתמש ותיק??

        אין אופציה.
        הצירוף לקבוצה הוא על פי שיקול דעת של צוות הפיקוח.

        אפשר ליצור קשר במייל:
        noam6947@gmail.com

        יונתן פי תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • N ntz

          @עופר-האיילים אני רואה שיש אופציה גם דרך ההגדרות
          11d19d0b-6be8-4d79-b917-555f01b5f9a8-image.png


          @יונתן-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

          @ntz איך אני שולח בקשה למשתמש ותיק??

          אין אופציה.
          הצירוף לקבוצה הוא על פי שיקול דעת של צוות הפיקוח.

          יונתן פי מנותק
          יונתן פי מנותק
          יונתן פ
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי יונתן פ
          #8454

          @ntz אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

          אין אופציה.
          הצירוף לקבוצה הוא על פי שיקול דעת של צוות הפיקוח.

          מוזר כי זכור לי פעם צוות הפיקוח אמר ששולחים בקשה איפה שהוא רק אני לא זוכר!!

          כשאין אמונה אין תשובות!
          כשיש אמונה אין שאלות!
          חפץ חיים.

          N תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • יונתן פי יונתן פ

            @ntz אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

            אין אופציה.
            הצירוף לקבוצה הוא על פי שיקול דעת של צוות הפיקוח.

            מוזר כי זכור לי פעם צוות הפיקוח אמר ששולחים בקשה איפה שהוא רק אני לא זוכר!!

            N מנותק
            N מנותק
            ntz
            מנהל ראשי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #8455

            @יונתן-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

            @ntz אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

            אין אופציה.
            הצירוף לקבוצה הוא על פי שיקול דעת של צוות הפיקוח.

            מוזר כי זכור לי פעם צוות הפיקוח אמר ששולחים בקשה איפה שהוא רק אני לא זוכר!!

            תנסה לשלוח פנייה

            אפשר ליצור קשר במייל:
            noam6947@gmail.com

            AVITAL 1A תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • N ntz

              @יונתן-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

              @ntz אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

              אין אופציה.
              הצירוף לקבוצה הוא על פי שיקול דעת של צוות הפיקוח.

              מוזר כי זכור לי פעם צוות הפיקוח אמר ששולחים בקשה איפה שהוא רק אני לא זוכר!!

              תנסה לשלוח פנייה

              AVITAL 1A מנותק
              AVITAL 1A מנותק
              AVITAL 1
              משתמש ותיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #8456

              @ntz @יונתן-פ
              זה לא בפניה לניהול, יש אופציה כשאתה לוחץ על התגית משתמש ותיק זה יפתח לך בעמוד של הקבוצה, ויש שם אפשרות ללחוץ על הצטרף לקבוצה או משו כזה, זה שולח להם בקשה.

              טוב הוא טוב, גם אם הוא לפעמים פוצע (אייכה, לזכרו של הבחור חיים ראק ז"ל).

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • chagit03C chagit03

                @אילן-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                @אייצ-ית
                אבקש לאפשר לי --לתת לייקים --אין לדעתי סיבה למנוע

                אף אחד לא מנע ממך!
                פשוט נגמר לך כמות הלייקים...
                עוד 24 שעות יחזור לך.

                אילן פא מנותק
                אילן פא מנותק
                אילן פ
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #8457

                @chagit03 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                @אילן-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                @אייצ-ית
                אבקש לאפשר לי --לתת לייקים --אין לדעתי סיבה למנוע

                אף אחד לא מנע ממך!
                פשוט נגמר לך כמות הלייקים...
                עוד 24 שעות יחזור לך.

                אף פעם לא נתתי לייק --
                תמיד שלחצתי לייק זה לא נקלט
                הופיע ריבוע ירוק מסביב כאילו מתעלם

                מיכל cמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • אילן פא אילן פ

                  @chagit03 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                  @אילן-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                  @אייצ-ית
                  אבקש לאפשר לי --לתת לייקים --אין לדעתי סיבה למנוע

                  אף אחד לא מנע ממך!
                  פשוט נגמר לך כמות הלייקים...
                  עוד 24 שעות יחזור לך.

                  אף פעם לא נתתי לייק --
                  תמיד שלחצתי לייק זה לא נקלט
                  הופיע ריבוע ירוק מסביב כאילו מתעלם

                  מיכל cמ מנותק
                  מיכל cמ מנותק
                  מיכל c
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #8458

                  @אילן-פ
                  אם יש ריבוע ירוק מסביב זה אומר שאתה לייקת כבר את אותה תגובה

                  אם לא מחיים את החיים אז החיים הם לא חיים.

                  אילן פא תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • MMIM מנותק
                    MMIM מנותק
                    MMI
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #8459

                    אשמח לדעת מה מכסת הלייקים שלי

                    Title

                    החיים הם כמו אופנים לפעמים בא ערבי ולוקח אותם :(

                    כ.פ.כ כמעט מפורסמתכ 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • MMIM MMI

                      אשמח לדעת מה מכסת הלייקים שלי

                      כ.פ.כ מנותק
                      כ.פ.כ מנותק
                      כ.פ.
                      צוות פיקוח
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #8460

                      @MMI בעיקרון 30 לייקים ליום.

                      האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                      MMIM תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • MMIM MMI

                        אשמח לדעת מה מכסת הלייקים שלי

                        כמעט מפורסמתכ מנותק
                        כמעט מפורסמתכ מנותק
                        כמעט מפורסמת
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי כמעט מפורסמת
                        #8461

                        @MMI לייקים ביום-30
                        ועשר למשתמש ספציפי

                        "אנשים לא תמיד היו שם בשבילי, אבל מוזיקה כן"
                        https://www.youtube.com/watch?v=FZsEhwXnlYg

                        חצי הכוס המלאהח MMIM 2 תגובות תגובה אחרונה
                        1
                        • כ.פ.כ כ.פ.

                          @MMI בעיקרון 30 לייקים ליום.

                          MMIM מנותק
                          MMIM מנותק
                          MMI
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #8462

                          @כ-פ @כמעט-מפורסמת
                          עכשיו הפסדתי בגללכם שתי לייקים ...

                          Title

                          החיים הם כמו אופנים לפעמים בא ערבי ולוקח אותם :(

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          3
                          • מיכל cמ מיכל c

                            @אילן-פ
                            אם יש ריבוע ירוק מסביב זה אומר שאתה לייקת כבר את אותה תגובה

                            אילן פא מנותק
                            אילן פא מנותק
                            אילן פ
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #8463

                            @מיכל-c אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                            @אילן-פ
                            אם יש ריבוע ירוק מסביב זה אומר שאתה לייקת כבר את אותה תגובה

                            וואלה לא יודע מה מדברים ---לא נותנים לי לעשות לייק מאז שהצטרפתי לפורום לפני כחודשיים
                            מבקש לאפשר -- אני קצת מתפלא שבאיזה שלב זה לא מעודכן אוטומטית

                            MMIM מיכל cמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                            2
                            • כמעט מפורסמתכ כמעט מפורסמת

                              @MMI לייקים ביום-30
                              ועשר למשתמש ספציפי

                              חצי הכוס המלאהח מנותק
                              חצי הכוס המלאהח מנותק
                              חצי הכוס המלאה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #8464

                              @כמעט-מפורסמת מה זה אומר משתמש ספציפי?

                              MMIM תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • אילן פא אילן פ

                                @מיכל-c אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                @אילן-פ
                                אם יש ריבוע ירוק מסביב זה אומר שאתה לייקת כבר את אותה תגובה

                                וואלה לא יודע מה מדברים ---לא נותנים לי לעשות לייק מאז שהצטרפתי לפורום לפני כחודשיים
                                מבקש לאפשר -- אני קצת מתפלא שבאיזה שלב זה לא מעודכן אוטומטית

                                MMIM מנותק
                                MMIM מנותק
                                MMI
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #8465

                                @אילן-פ אולי תשלח צילום מסך?
                                ככה זה אצלי שאני נותן לייק מה אצלך?
                                7b6f0d29-1db8-467b-974d-6d626dddb0c3-image.png 31d421e0-1c27-43eb-b7e7-e4547faf33c1-image.png

                                Title

                                החיים הם כמו אופנים לפעמים בא ערבי ולוקח אותם :(

                                אילן פא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • חצי הכוס המלאהח חצי הכוס המלאה

                                  @כמעט-מפורסמת מה זה אומר משתמש ספציפי?

                                  MMIM מנותק
                                  MMIM מנותק
                                  MMI
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי MMI
                                  #8466

                                  @חצי-הכוס-המלאה לתת למשתמש מסוים ניתן עד עשר ליקים

                                  Title

                                  החיים הם כמו אופנים לפעמים בא ערבי ולוקח אותם :(

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • אילן פא אילן פ

                                    @מיכל-c אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                    @אילן-פ
                                    אם יש ריבוע ירוק מסביב זה אומר שאתה לייקת כבר את אותה תגובה

                                    וואלה לא יודע מה מדברים ---לא נותנים לי לעשות לייק מאז שהצטרפתי לפורום לפני כחודשיים
                                    מבקש לאפשר -- אני קצת מתפלא שבאיזה שלב זה לא מעודכן אוטומטית

                                    מיכל cמ מנותק
                                    מיכל cמ מנותק
                                    מיכל c
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #8467

                                    @אילן-פ
                                    יש לך כזה דבר?
                                    לייק.JPG
                                    אם כן אז אתה לייקת
                                    אם לא זה בעיה ש @ntz (אולי) צריך לסדר

                                    אם לא מחיים את החיים אז החיים הם לא חיים.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • MMIM MMI

                                      @אילן-פ אולי תשלח צילום מסך?
                                      ככה זה אצלי שאני נותן לייק מה אצלך?
                                      7b6f0d29-1db8-467b-974d-6d626dddb0c3-image.png 31d421e0-1c27-43eb-b7e7-e4547faf33c1-image.png

                                      אילן פא מנותק
                                      אילן פא מנותק
                                      אילן פ
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #8468

                                      @MMI אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                      @אילן-פ אולי תשלח צילום מסך?
                                      ככה זה אצלי שאני נותן לייק מה אצלך?
                                      7b6f0d29-1db8-467b-974d-6d626dddb0c3-image.png 31d421e0-1c27-43eb-b7e7-e4547faf33c1-image.png

                                      אצלי כנ"ל --מדויק

                                      MMIM תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • אילן פא אילן פ

                                        @MMI אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:

                                        @אילן-פ אולי תשלח צילום מסך?
                                        ככה זה אצלי שאני נותן לייק מה אצלך?
                                        7b6f0d29-1db8-467b-974d-6d626dddb0c3-image.png 31d421e0-1c27-43eb-b7e7-e4547faf33c1-image.png

                                        אצלי כנ"ל --מדויק

                                        MMIM מנותק
                                        MMIM מנותק
                                        MMI
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #8469

                                        @אילן-פ אז מה הבעיה??????

                                        Title

                                        החיים הם כמו אופנים לפעמים בא ערבי ולוקח אותם :(

                                        אילן פא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • כמעט מפורסמתכ כמעט מפורסמת

                                          @MMI לייקים ביום-30
                                          ועשר למשתמש ספציפי

                                          MMIM מנותק
                                          MMIM מנותק
                                          MMI
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #8470

                                          @כמעט-מפורסמת
                                          טעות זה עושה לי את זה
                                          ×שגיאה
                                          You can't vote more messages today, you already voted 8 times
                                          שזה אומר בעברית

                                          אתה לא יכול להצביע יותר הודעות היום, הצבעת כבר 8 פעמים

                                          Title

                                          החיים הם כמו אופנים לפעמים בא ערבי ולוקח אותם :(

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול