איך הצליחה המוזיקה החסידית הנוסטלגית לחזור לקידמת הבמה
-
@יהודה-n אמר באיך הצליחה המוזיקה החסידית הנוסטלגית לחזור לקידמת הבמה:
@אקורד-שבור אני לא שמעתי
(ואני גם לא ישמע בעז''ה, שירים שלו)למה אתה מדבר כחה מה הוא עשה לך
ברצינות הוא פשוט מטורף זאנוויל כדי לך לשמוע
ואני יודע שקצת קשה לשמוע את זה אבל כן מוזיקה חסידית בקידמת הבמה.@יונתן-פ אני לא רואה בזאנויל שום דבר מיוחד מה מיוחד בו וגם בכללי המוזיקה החסידית בסגנון שלו חסרת מורכבות כל ילד יכול להלחין כאלה לחנים
-
חבר'ה, על איזו מוזיקה אתם מדברים? חלק פה מדברים על החסידי כבד, זאנוויל וכו'. אני בכלל הבנתי שמתכוונים למוזיקה הנוסטלגית!
מה, זאנוויל עד כדי כך ישן שהוא נוסטלגי? לא ידעתי........

אני דיברתי על הישנים באמת! פריד הישנים, מ.ב.ד הישנים, פרחי מיאמי ועוד כאלו...........
@מיוזיק-בנשמה זה מה שאתה התכוונת?
@כ-פ נכון, גם אני התכונתי לאלה בדיוק. הישנים היפים שתמיד כיף לשמוע וחזרו לפרונט
לא יודעת מי זה זאנויל, נשמע שזה מישהו קצת כבד מידי..מחילה מהמעריצים שלו כאן
-
@כ-פ נכון, גם אני התכונתי לאלה בדיוק. הישנים היפים שתמיד כיף לשמוע וחזרו לפרונט
לא יודעת מי זה זאנויל, נשמע שזה מישהו קצת כבד מידי..מחילה מהמעריצים שלו כאן
@סטופל-המלך אמר באיך הצליחה המוזיקה החסידית הנוסטלגית לחזור לקידמת הבמה:
לא יודעת מי זה זאנויל, נשמע שזה מישהו קצת כבד מידי..מחילה מהמעריצים שלו כאן

@סטופל-המלך חחחחח חזק!! נקרעתי עכשיו!
הישנים היפים באמת חזרו לפרונט? איפה שמעת אותם?
-
@סטופל-המלך אמר באיך הצליחה המוזיקה החסידית הנוסטלגית לחזור לקידמת הבמה:
לא יודעת מי זה זאנויל, נשמע שזה מישהו קצת כבד מידי..מחילה מהמעריצים שלו כאן

@סטופל-המלך חחחחח חזק!! נקרעתי עכשיו!
הישנים היפים באמת חזרו לפרונט? איפה שמעת אותם?
@כ-פ רק יואלי דיקמן שם בשידור שלו, ואני לא מסוגלת לישמוע, עושה לי כאבי ראש....
-
@הדרי הפוך, יואלי לפחות מרים קצת.
-
@הדרי כן יואלי שם כמעט כל הזמן רק שירים ישנים וזה מעצבן הרבה של יידל זה נראה שהוא חולה עליו
-
פשוט היום כל השירים החדשים חסרי טעם ומשמעות (רובם לפחות) ואנשים רוצים קצת יותר משמעות ומוצאים אותה בשירים הנוסטלגיים...
-
כי שדרנים מכניסים הרבה מוזיקה ישנה טובה שיכירו
ובאמת יש הרבה שירים ישנים מאוד יפים עם סאונד מאוד טוב וכיף לשמוע אותם
ולהזכר בהם -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
אין ספק שהמוזיקה החסידית עברה שינוי עצום אנשים כבר פחות מחפשים פסוקים שחוזרים על עצמם אלה יותר תוכן

@ariel-shlomes אמר באיך הצליחה המוזיקה החסידית הנוסטלגית לחזור לקידמת הבמה:
אין ספק שהמוזיקה החסידית עברה שינוי עצום אנשים כבר פחות מחפשים פסוקים שחוזרים על עצמם אלה יותר תוכן
בפסוקים אין מספיק תוכן לדעתך, רק במילים שפיברק הערשי ווינברגר????
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות