איך הצליחה המוזיקה החסידית הנוסטלגית לחזור לקידמת הבמה
-
@כ-פ לדעתי כל הכיף זה דיון, אני אישית אוהבת(זה לדעתי הקטע של הפורום),
-
@הדרי ברור, אבל לא כשזה סוטה מהנושא.
סורי, אבל @צוות-פיקוח ??
-
טוב אני חוזרת לנושא המקורי
אפשר להסביר לי איך המוזיקה החסידית חזרה??
בכל אופן בסביבה שלי אני לא רואה אותה
רק אצל הדור המבוגר יותר ששומע את הסיגנון הזה
אני בכל אופן לא שומעת -
טוב אני חוזרת לנושא המקורי
אפשר להסביר לי איך המוזיקה החסידית חזרה??
בכל אופן בסביבה שלי אני לא רואה אותה
רק אצל הדור המבוגר יותר ששומע את הסיגנון הזה
אני בכל אופן לא שומעת@hi-it-s-me ברדיו וכו'
-
טוב אני חוזרת לנושא המקורי
אפשר להסביר לי איך המוזיקה החסידית חזרה??
בכל אופן בסביבה שלי אני לא רואה אותה
רק אצל הדור המבוגר יותר ששומע את הסיגנון הזה
אני בכל אופן לא שומעת@hi-it-s-me גם אני לא רואה ביסביבתי את זה אולי רק קצת ברדיו..., כולם כבר לדעתי עברו למוזיקה היהודית ישראלית שהיא דבר ענק בעיני...

-
טוב אני חוזרת לנושא המקורי
אפשר להסביר לי איך המוזיקה החסידית חזרה??
בכל אופן בסביבה שלי אני לא רואה אותה
רק אצל הדור המבוגר יותר ששומע את הסיגנון הזה
אני בכל אופן לא שומעת@hi-it-s-me השאלה אם משמיעים שירים ישנים או שמוציאים שירים חדשים בסיגון ישן?
-
בקול חי משמעים כמויות של שירים ישנים לפני עשר עשרים שנה היום לפחות
איזה 4 פעמים שמעתי -
בקול חי משמעים כמויות של שירים ישנים לפני עשר עשרים שנה היום לפחות
איזה 4 פעמים שמעתי@מיוזיק-בנשמה נכון, בקול חי ממש הרבה, בקול פלי גם אבל פחות(ביגלל זה אני מאזינה קבועה של קול פלי...)
-
בקול חי משמעים כמויות של שירים ישנים לפני עשר עשרים שנה היום לפחות
איזה 4 פעמים שמעתי -
בקול חי משמעים כמויות של שירים ישנים לפני עשר עשרים שנה היום לפחות
איזה 4 פעמים שמעתי@מיוזיק-בנשמה תלוי בשדרן יעקב בלוך לא ישמיע גם ברומר אבל אלי קליין כן ישמיע
-
@hi-it-s-me ברדיו וכו'
@הגיטריסת אמר באיך הצליחה המוזיקה החסידית הנוסטלגית לחזור לקידמת הבמה:
@hi-it-s-me ברדיו וכו'
אני לא שומעת רדיו, כי אני לא אוהבת שמחליטים לי את השירים!
אז מבחינתי היא לא עברה שינוי
אני רק רואה שנגיד בישיבות שרים שירים יותר חסידיים
כי איך שאני רואה את זה, השירים והזמרים החסידיים נקראים יותר פרומרים ,מהבחינה הזו......
ולמה את מתכוונת שירים מפעם?
יש פעם לפני 30 שנה
ןפעם לפני שנה 20 וכו'... -
@הגיטריסת צודקת שיש משהו כיף בלהיזכר, אבל השירים החסידיים של פעם קצת מדקאים אותי, אני אוהבת סיגנון קצת שונה , היבנת?
-
@הגיטריסת צודקת שיש משהו כיף בלהיזכר, אבל השירים החסידיים של פעם קצת מדקאים אותי, אני אוהבת סיגנון קצת שונה , היבנת?
-
אני חושבת שלא יעזור המוזיקה החסידית תמיד תהיה בסופו של דבר זו המוזיקה הכי מושקעת ואיכותית שמתקבלת על כולם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות