איך הצליחה המוזיקה החסידית הנוסטלגית לחזור לקידמת הבמה
-
טוב אני חוזרת לנושא המקורי
אפשר להסביר לי איך המוזיקה החסידית חזרה??
בכל אופן בסביבה שלי אני לא רואה אותה
רק אצל הדור המבוגר יותר ששומע את הסיגנון הזה
אני בכל אופן לא שומעת@hi-it-s-me גם אני לא רואה ביסביבתי את זה אולי רק קצת ברדיו..., כולם כבר לדעתי עברו למוזיקה היהודית ישראלית שהיא דבר ענק בעיני...

-
טוב אני חוזרת לנושא המקורי
אפשר להסביר לי איך המוזיקה החסידית חזרה??
בכל אופן בסביבה שלי אני לא רואה אותה
רק אצל הדור המבוגר יותר ששומע את הסיגנון הזה
אני בכל אופן לא שומעת@hi-it-s-me השאלה אם משמיעים שירים ישנים או שמוציאים שירים חדשים בסיגון ישן?
-
בקול חי משמעים כמויות של שירים ישנים לפני עשר עשרים שנה היום לפחות
איזה 4 פעמים שמעתי -
בקול חי משמעים כמויות של שירים ישנים לפני עשר עשרים שנה היום לפחות
איזה 4 פעמים שמעתי@מיוזיק-בנשמה נכון, בקול חי ממש הרבה, בקול פלי גם אבל פחות(ביגלל זה אני מאזינה קבועה של קול פלי...)
-
בקול חי משמעים כמויות של שירים ישנים לפני עשר עשרים שנה היום לפחות
איזה 4 פעמים שמעתי -
בקול חי משמעים כמויות של שירים ישנים לפני עשר עשרים שנה היום לפחות
איזה 4 פעמים שמעתי@מיוזיק-בנשמה תלוי בשדרן יעקב בלוך לא ישמיע גם ברומר אבל אלי קליין כן ישמיע
-
@hi-it-s-me ברדיו וכו'
@הגיטריסת אמר באיך הצליחה המוזיקה החסידית הנוסטלגית לחזור לקידמת הבמה:
@hi-it-s-me ברדיו וכו'
אני לא שומעת רדיו, כי אני לא אוהבת שמחליטים לי את השירים!
אז מבחינתי היא לא עברה שינוי
אני רק רואה שנגיד בישיבות שרים שירים יותר חסידיים
כי איך שאני רואה את זה, השירים והזמרים החסידיים נקראים יותר פרומרים ,מהבחינה הזו......
ולמה את מתכוונת שירים מפעם?
יש פעם לפני 30 שנה
ןפעם לפני שנה 20 וכו'... -
@הגיטריסת צודקת שיש משהו כיף בלהיזכר, אבל השירים החסידיים של פעם קצת מדקאים אותי, אני אוהבת סיגנון קצת שונה , היבנת?
-
@הגיטריסת צודקת שיש משהו כיף בלהיזכר, אבל השירים החסידיים של פעם קצת מדקאים אותי, אני אוהבת סיגנון קצת שונה , היבנת?
-
אני חושבת שלא יעזור המוזיקה החסידית תמיד תהיה בסופו של דבר זו המוזיקה הכי מושקעת ואיכותית שמתקבלת על כולם
-
@מאיר-f תלוי, השירים של פעם לפני 30 שנה בערך פחות איכותיים כי תחשבו שפעם לא היה את כל התוכנות שיש היום...
-
@מאיר-f
מה פתאום מלא שירים זה הקלטות של כלים חיים והיום אין את זה כמעט בשירים החדשים ודרך אגב המעבדים הכי גדולים עיבדו ומעבדים את המוזיקה הזאת( והשירים הישנים לא נשמעים טוב בגלל שלא היה סאונד מתקדם כמו שיש היום) -
@אביגיל-5 היום בגלל כל המישוב אפשר להוציא את הכל הכי איכותי שיש ולא משנה כלי חיים אל נשמע אותו דבר ואפשר לעשות הכל היום במחשב אם הית פעם באולפן תביני אותי ולכן לא יכול להיות שפעם היה יותר מקצועי אלא אם המעבד של היום הוא לא איכותי
פוסט זה נמחק! -
@אביגיל-5 היום בגלל כל המישוב אפשר להוציא את הכל הכי איכותי שיש ולא משנה כלי חיים אל נשמע אותו דבר ואפשר לעשות הכל היום במחשב אם הית פעם באולפן תביני אותי ולכן לא יכול להיות שפעם היה יותר מקצועי אלא אם המעבד של היום הוא לא איכותי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
