אנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.
-
רציתי לשאול איך מתייגים מישהו. תודה מראש.
-
@אבי-לוי שטרודל והשם של מי שאתה רוצה
ועם זה 2 מילים אז תוסיף _ כדי לראות את כל השם -
כמה לייקים אפשר לתת כל יום???
עכשיו מופיע לי ש- 8 וזכור לי שתמיד נתתי הרבה יותר??? -
@אבי-לוי אני הגעתי למסקנה שאם יש לך בין50-60 מוניטין, אז 5, 30+ אז 3 100+ אז 10. כאילו לפי הקידומת. (ככה זה לאחרונה)
מקווה שהובנתי.. -
@ד19 צודקת כנראה זה רפורמה חדשה במערכת הלייקים שעשו פה בלי לעדכן

בכל אופן היה מגיע לך לייק אבל אני לא יכול לתת... אולי בהזדמנות... -
@דניאל-0 נראה לי שבהתחלה זה היה אבל בגלל שמשתמשים השתמשו בזה בלי קשר הם ביטלו את את האפשרות הזאת.
@מומחה-לקליפים
איך אפשר לשים GIF כתמונת פרופיל**??** -
@מומחה-לקליפים
איך אפשר לשים GIF כתמונת פרופיל**??** -
@מומחה-לקליפים
איך אפשר לשים GIF כתמונת פרופיל**??**@דניאל-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@מומחה-לקליפים
איך אפשר לשים GIF כתמונת פרופיל**??**פשוט כמו שאתה שם תמונה רק שבמקום זה GIF, [תלחץ על לעלות תמונה ותעלה GIF]
-
@דניאל-0 אתה עושה תגובה לאיזה פוסט מעלה את הגיף לתגובה מעתיק את הקישור של התמונה ששמת ומדביק בחתימה
-
@צור @מנהל-ראשי איך מקבלים הרשאה להגיב בהודעה אישית? ב. איך מקבלים הרשאה לעשות לייק? (מישהו ענה לי תגובה לשאלה ורציתי להודות לו ונכתב לי שאין הרשאה לפעולה זו)
-
@דניאל-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אבי-לוי למה שלא יוסיפו אפשרות לסמן אי שביעות רצון מהפוסט??
יש אפשרות, כנראה למשתמשים עם יותר מוניטין....
-
@דניאל-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אבי-לוי למה שלא יוסיפו אפשרות לסמן אי שביעות רצון מהפוסט??
יש אפשרות, כנראה למשתמשים עם יותר מוניטין....
@כ-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@דניאל-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אבי-לוי למה שלא יוסיפו אפשרות לסמן אי שביעות רצון מהפוסט??
יש אפשרות, כנראה למשתמשים עם יותר מוניטין....
את מתכוונת לתת דיסלייק כי כן יש את זה [פשוט אף פעם לא השתמשתי בזה אבל זה קיים]

-
@כ-פ אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@דניאל-0 אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אבי-לוי למה שלא יוסיפו אפשרות לסמן אי שביעות רצון מהפוסט??
יש אפשרות, כנראה למשתמשים עם יותר מוניטין....
את מתכוונת לתת דיסלייק כי כן יש את זה [פשוט אף פעם לא השתמשתי בזה אבל זה קיים]

@מומחה-לקליפים ברור שיש את זה, ואגב אני בת......
אבל זה נפתח רק ממוניטין של 300. -
@אבי-לוי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@פייער האפשרות של הלייק נפתחת מ 10 מוניטין.
איך מגיעים ל10 מוניטין?
@פייער אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@אבי-לוי אמר באנחנו שואלים- צוות ההנהלה, הפיקוח או המשתמשים ישיבו.:
@פייער האפשרות של הלייק נפתחת מ 10 מוניטין.
איך מגיעים ל10 מוניטין?
כשאנשים נותנים לך לייקים. תוכל לעמוד על הפרופיל שלך ולראות כמה מוניטין יש לך. כרגע זה נראה שכבר הגעת לעשר.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות