דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. לפי אמנים
  4. קובי ברומר!!!!

קובי ברומר!!!!

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לפי אמנים
1.6k פוסטים 258 כותבים 304.4k צפיות 53 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ד ד19

    פוסט זה נמחק!

    מיאה ב.מ מנותק
    מיאה ב.מ מנותק
    מיאה ב.
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #986
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מאיר fמ מאיר f

      פוסט זה נמחק!

      חנניהח מנותק
      חנניהח מנותק
      חנניה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #987

      @מאיר-f אצלי זה פתוח

      מאיר fמ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • חנניהח חנניה

        @מאיר-f אצלי זה פתוח

        מאיר fמ מנותק
        מאיר fמ מנותק
        מאיר f
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #988
        פוסט זה נמחק!
        ד תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מאיר fמ מאיר f

          פוסט זה נמחק!

          ד מנותק
          ד מנותק
          ד19
          משתמש ותיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #989
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • אוהב ת'מדינהא מנותק
            אוהב ת'מדינהא מנותק
            אוהב ת'מדינה
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אוהב ת'מדינה
            #990

            אין לו שירים וואקלים??

            עם אפשר לשנות את הפתיח במקום קובי ברומר אז הזמר האנרקטי קובי ברומר האלוףףף

            סטופל המלךס א 2 תגובות תגובה אחרונה
            1
            • אוהב ת'מדינהא מנותק
              אוהב ת'מדינהא מנותק
              אוהב ת'מדינה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי אוהב ת'מדינה
              #991

              קובי-ברומר-יהודי-אף-פעם-לא-לבד-vocals[music+vocals].mp3

              אם אפשר את הטקסט של יהודי אף פעם לו לבד אני אשמח

              אהרן 2א תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • אוהב ת'מדינהא אוהב ת'מדינה

                קובי-ברומר-יהודי-אף-פעם-לא-לבד-vocals[music+vocals].mp3

                אם אפשר את הטקסט של יהודי אף פעם לו לבד אני אשמח

                אהרן 2א מנותק
                אהרן 2א מנותק
                אהרן 2
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #992

                @אוהב-ת-מדינה אמר בקובי ברומר!!!!:

                קובי-ברומר-יהודי-אף-פעם-לא-לבד-vocals[music+vocals].mp3

                אם אפשר את הטקסט של יהודי אף פעם לו לבד אני אשמח

                בבקשה :

                אבינו אב הרחמן שגם עכשיו וגם מזמן
                צועד איתנו בכל מצב, לאורך כל הדרך
                אבינו אב הרחמן תראה עכשיו הכל מוכן
                קרב אותנו היום כאב, דופקים לך בדלת.

                יהודי אף פעם לא לבד, יש לו את השם אחד
                שומע שקורא לו, מבקש נושא עינים
                יהודי עומד מעל הכל, מתגבר על כל מכשול
                ורק נוסק אל על גבוה לשמים
                יהודי אף פעם לא לבד, יהודי הוא לא לבד.

                אבינו אב הרחמן אם לא עכשיו, מתי הזמן
                לגאול אותנו ממרחקים, בנים שבים הביתה
                אבינו אב הרחמן גם אם לא עמדנו במבחן
                בנים אנחנו, כמו ילדים קוראים אליך אבא.

                אוהב ת'מדינהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • אוהב ת'מדינהא אוהב ת'מדינה

                  אין לו שירים וואקלים??

                  עם אפשר לשנות את הפתיח במקום קובי ברומר אז הזמר האנרקטי קובי ברומר האלוףףף

                  סטופל המלךס מנותק
                  סטופל המלךס מנותק
                  סטופל המלך
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #993

                  @אוהב-ת-מדינה דוקא ראיתי שהעלו לכאן כמה ווקאליים שלו
                  תגלול בבקשות שירים אם אני לא טועה.

                  אם מצאת את המקום הכי טוב להתחבא בו,
                  סימן שלא מצאת את המקום הכי טוב להתחבא בו .

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • אהרן 2א אהרן 2

                    @אוהב-ת-מדינה אמר בקובי ברומר!!!!:

                    קובי-ברומר-יהודי-אף-פעם-לא-לבד-vocals[music+vocals].mp3

                    אם אפשר את הטקסט של יהודי אף פעם לו לבד אני אשמח

                    בבקשה :

                    אבינו אב הרחמן שגם עכשיו וגם מזמן
                    צועד איתנו בכל מצב, לאורך כל הדרך
                    אבינו אב הרחמן תראה עכשיו הכל מוכן
                    קרב אותנו היום כאב, דופקים לך בדלת.

                    יהודי אף פעם לא לבד, יש לו את השם אחד
                    שומע שקורא לו, מבקש נושא עינים
                    יהודי עומד מעל הכל, מתגבר על כל מכשול
                    ורק נוסק אל על גבוה לשמים
                    יהודי אף פעם לא לבד, יהודי הוא לא לבד.

                    אבינו אב הרחמן אם לא עכשיו, מתי הזמן
                    לגאול אותנו ממרחקים, בנים שבים הביתה
                    אבינו אב הרחמן גם אם לא עמדנו במבחן
                    בנים אנחנו, כמו ילדים קוראים אליך אבא.

                    אוהב ת'מדינהא מנותק
                    אוהב ת'מדינהא מנותק
                    אוהב ת'מדינה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #994

                    @אהרן-2 אמר בקובי ברומר!!!!:

                    @אוהב-ת-מדינה אמר בקובי ברומר!!!!:

                    קובי-ברומר-יהודי-אף-פעם-לא-לבד-vocals[music+vocals].mp3

                    אם אפשר את הטקסט של יהודי אף פעם לו לבד אני אשמח

                    בבקשה :

                    אבינו אב הרחמן שגם עכשיו וגם מזמן
                    צועד איתנו בכל מצב, לאורך כל הדרך
                    אבינו אב הרחמן תראה עכשיו הכל מוכן
                    קרב אותנו היום כאב, דופקים לך בדלת.

                    יהודי אף פעם לא לבד, יש לו את השם אחד
                    שומע שקורא לו, מבקש נושא עינים
                    יהודי עומד מעל הכל, מתגבר על כל מכשול
                    ורק נוסק אל על גבוה לשמים
                    יהודי אף פעם לא לבד, יהודי הוא לא לבד.

                    אבינו אב הרחמן אם לא עכשיו, מתי הזמן
                    לגאול אותנו ממרחקים, בנים שבים הביתה
                    אבינו אב הרחמן גם אם לא עמדנו במבחן
                    בנים אנחנו, כמו ילדים קוראים אליך אבא.

                    אפשר את הטקסט הזה להורדה

                    חצי הכוס המלאהח אדם חכם וישרא 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • אוהב ת'מדינהא אוהב ת'מדינה

                      @אהרן-2 אמר בקובי ברומר!!!!:

                      @אוהב-ת-מדינה אמר בקובי ברומר!!!!:

                      קובי-ברומר-יהודי-אף-פעם-לא-לבד-vocals[music+vocals].mp3

                      אם אפשר את הטקסט של יהודי אף פעם לו לבד אני אשמח

                      בבקשה :

                      אבינו אב הרחמן שגם עכשיו וגם מזמן
                      צועד איתנו בכל מצב, לאורך כל הדרך
                      אבינו אב הרחמן תראה עכשיו הכל מוכן
                      קרב אותנו היום כאב, דופקים לך בדלת.

                      יהודי אף פעם לא לבד, יש לו את השם אחד
                      שומע שקורא לו, מבקש נושא עינים
                      יהודי עומד מעל הכל, מתגבר על כל מכשול
                      ורק נוסק אל על גבוה לשמים
                      יהודי אף פעם לא לבד, יהודי הוא לא לבד.

                      אבינו אב הרחמן אם לא עכשיו, מתי הזמן
                      לגאול אותנו ממרחקים, בנים שבים הביתה
                      אבינו אב הרחמן גם אם לא עמדנו במבחן
                      בנים אנחנו, כמו ילדים קוראים אליך אבא.

                      אפשר את הטקסט הזה להורדה

                      חצי הכוס המלאהח מנותק
                      חצי הכוס המלאהח מנותק
                      חצי הכוס המלאה
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #995

                      @אוהב-ת-מדינה תסמן את הטקסט (שיהיה כחול כזה) ואז תדביק על word

                      אוהב ת'מדינהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • חצי הכוס המלאהח חצי הכוס המלאה

                        @אוהב-ת-מדינה תסמן את הטקסט (שיהיה כחול כזה) ואז תדביק על word

                        אוהב ת'מדינהא מנותק
                        אוהב ת'מדינהא מנותק
                        אוהב ת'מדינה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #996

                        @חצי-הכוס-המלאה מזה?

                        חצי הכוס המלאהח תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • אוהב ת'מדינהא אוהב ת'מדינה

                          @חצי-הכוס-המלאה מזה?

                          חצי הכוס המלאהח מנותק
                          חצי הכוס המלאהח מנותק
                          חצי הכוס המלאה
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #997

                          @אוהב-ת-מדינה אני שנייה עושה לך...

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • אוהב ת'מדינהא אוהב ת'מדינה

                            @אהרן-2 אמר בקובי ברומר!!!!:

                            @אוהב-ת-מדינה אמר בקובי ברומר!!!!:

                            קובי-ברומר-יהודי-אף-פעם-לא-לבד-vocals[music+vocals].mp3

                            אם אפשר את הטקסט של יהודי אף פעם לו לבד אני אשמח

                            בבקשה :

                            אבינו אב הרחמן שגם עכשיו וגם מזמן
                            צועד איתנו בכל מצב, לאורך כל הדרך
                            אבינו אב הרחמן תראה עכשיו הכל מוכן
                            קרב אותנו היום כאב, דופקים לך בדלת.

                            יהודי אף פעם לא לבד, יש לו את השם אחד
                            שומע שקורא לו, מבקש נושא עינים
                            יהודי עומד מעל הכל, מתגבר על כל מכשול
                            ורק נוסק אל על גבוה לשמים
                            יהודי אף פעם לא לבד, יהודי הוא לא לבד.

                            אבינו אב הרחמן אם לא עכשיו, מתי הזמן
                            לגאול אותנו ממרחקים, בנים שבים הביתה
                            אבינו אב הרחמן גם אם לא עמדנו במבחן
                            בנים אנחנו, כמו ילדים קוראים אליך אבא.

                            אפשר את הטקסט הזה להורדה

                            אדם חכם וישרא מנותק
                            אדם חכם וישרא מנותק
                            אדם חכם וישר
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #998

                            @אוהב-ת-מדינה ‏‏מסמך של Microsoft Word חדש (3).docx בבקשה

                            מנוחת הנפש? רק מוזיקה!

                            אוהב ת'מדינהא אבי לויא 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • אדם חכם וישרא אדם חכם וישר

                              @אוהב-ת-מדינה ‏‏מסמך של Microsoft Word חדש (3).docx בבקשה

                              אוהב ת'מדינהא מנותק
                              אוהב ת'מדינהא מנותק
                              אוהב ת'מדינה
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #999

                              @אדם-חכם-וישר
                              זה חסום

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • אדם חכם וישרא אדם חכם וישר

                                @אוהב-ת-מדינה ‏‏מסמך של Microsoft Word חדש (3).docx בבקשה

                                אבי לויא מנותק
                                אבי לויא מנותק
                                אבי לוי
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #1000

                                @אדם-חכם-וישר יכול להיות שצריך להוסיף כוכביות...

                                למה נפלת לא משנה כי קמת התחלת מהתחלה (איציק וינגרטן - אתה תשיר)

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • אוהב ת'מדינהא אוהב ת'מדינה

                                  אין לו שירים וואקלים??

                                  עם אפשר לשנות את הפתיח במקום קובי ברומר אז הזמר האנרקטי קובי ברומר האלוףףף

                                  א מנותק
                                  א מנותק
                                  אניייי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי אניייי
                                  #1001

                                  @אוהב-ת-מדינה אני יודעת שיש לו את עוסק בתורה ווקאלי...
                                  בבקשה
                                  עוסק-בתורה-ווקאלי.mp3

                                  באדם יש לב אחד! אם בו נשנא באיזה לב נאהב??
                                  אהבת חינם!!!!!
                                  💕

                                  ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • א אניייי

                                    @אוהב-ת-מדינה אני יודעת שיש לו את עוסק בתורה ווקאלי...
                                    בבקשה
                                    עוסק-בתורה-ווקאלי.mp3

                                    ד מנותק
                                    ד מנותק
                                    דינה 2
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1002

                                    @אניייי
                                    אני לא מצאתי עוד שירים ווקאליים שלו
                                    אם ידוע למישהו אשמח!

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • אוהב ת'מדינהא מנותק
                                      אוהב ת'מדינהא מנותק
                                      אוהב ת'מדינה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1003

                                      @אוהב-ת-מדינה אמר בקובי ברומר!!!!:

                                      אבינו אב הרחמן שגם עכשיו וגם מזמן
                                      צועד איתנו בכל מצב, לאורך כל הדרך
                                      אבינו אב הרחמן תראה עכשיו הכל מוכן
                                      קרב אותנו היום כאב, דופקים לך בדלת.
                                      יהודי אף פעם לא לבד, יש לו את השם אחד
                                      שומע שקורא לו, מבקש נושא עינים
                                      יהודי עומד מעל הכל, מתגבר על כל מכשול
                                      ורק נוסק אל על גבוה לשמים
                                      יהודי אף פעם לא לבד, יהודי הוא לא לבד.
                                      אבינו אב הרחמן אם לא עכשיו, מתי הזמן
                                      לגאול אותנו ממרחקים, בנים שבים הביתה
                                      אבינו אב הרחמן גם אם לא עמדנו במבחן
                                      בנים אנחנו, כמו ילדים קוראים אליך אבא.

                                      אבינו אב הרחמן שגם עכשיו וגם מזמן
                                      צועד איתנו בכל מצב, לאורך כל הדרך
                                      אבינו אב הרחמן תראה עכשיו הכל מוכן
                                      קרב אותנו היום כאב, דופקים לך בדלת.

                                      יהודי אף פעם לא לבד, יש לו את השם אחד
                                      שומע שקורא לו, מבקש נושא עינים
                                      יהודי עומד מעל הכל, מתגבר על כל מכשול
                                      ורק נוסק אל על גבוה לשמים
                                      יהודי אף פעם לא לבד, יהודי הוא לא לבד.

                                      אבינו אב הרחמן אם לא עכשיו, מתי הזמן
                                      לגאול אותנו ממרחקים, בנים שבים הביתה
                                      אבינו אב הרחמן גם אם לא עמדנו במבחן
                                      בנים אנחנו, כמו ילדים קוראים אליך אבא.

                                      אפשר להורדה

                                      חצי הכוס המלאהח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • אוהב ת'מדינהא אוהב ת'מדינה

                                        @אוהב-ת-מדינה אמר בקובי ברומר!!!!:

                                        אבינו אב הרחמן שגם עכשיו וגם מזמן
                                        צועד איתנו בכל מצב, לאורך כל הדרך
                                        אבינו אב הרחמן תראה עכשיו הכל מוכן
                                        קרב אותנו היום כאב, דופקים לך בדלת.
                                        יהודי אף פעם לא לבד, יש לו את השם אחד
                                        שומע שקורא לו, מבקש נושא עינים
                                        יהודי עומד מעל הכל, מתגבר על כל מכשול
                                        ורק נוסק אל על גבוה לשמים
                                        יהודי אף פעם לא לבד, יהודי הוא לא לבד.
                                        אבינו אב הרחמן אם לא עכשיו, מתי הזמן
                                        לגאול אותנו ממרחקים, בנים שבים הביתה
                                        אבינו אב הרחמן גם אם לא עמדנו במבחן
                                        בנים אנחנו, כמו ילדים קוראים אליך אבא.

                                        אבינו אב הרחמן שגם עכשיו וגם מזמן
                                        צועד איתנו בכל מצב, לאורך כל הדרך
                                        אבינו אב הרחמן תראה עכשיו הכל מוכן
                                        קרב אותנו היום כאב, דופקים לך בדלת.

                                        יהודי אף פעם לא לבד, יש לו את השם אחד
                                        שומע שקורא לו, מבקש נושא עינים
                                        יהודי עומד מעל הכל, מתגבר על כל מכשול
                                        ורק נוסק אל על גבוה לשמים
                                        יהודי אף פעם לא לבד, יהודי הוא לא לבד.

                                        אבינו אב הרחמן אם לא עכשיו, מתי הזמן
                                        לגאול אותנו ממרחקים, בנים שבים הביתה
                                        אבינו אב הרחמן גם אם לא עמדנו במבחן
                                        בנים אנחנו, כמו ילדים קוראים אליך אבא.

                                        אפשר להורדה

                                        חצי הכוס המלאהח מנותק
                                        חצי הכוס המלאהח מנותק
                                        חצי הכוס המלאה
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #1004

                                        @אוהב-ת-מדינה https://send.magicode.me/send***-file/file/19acb83e0465646b0d2d9e18f84494859576510b/view
                                        בבקשה

                                        אוהב ת'מדינהא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • חצי הכוס המלאהח חצי הכוס המלאה

                                          @אוהב-ת-מדינה https://send.magicode.me/send***-file/file/19acb83e0465646b0d2d9e18f84494859576510b/view
                                          בבקשה

                                          אוהב ת'מדינהא מנותק
                                          אוהב ת'מדינהא מנותק
                                          אוהב ת'מדינה
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #1005

                                          @חצי-הכוס-המלאה אין לי כבר לייקים סורי

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול