דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. קאברים וגיור שירים.

קאברים וגיור שירים.

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
153 פוסטים 47 כותבים 12.3k צפיות 13 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • סודי ביותרס סודי ביותר

    @אלי-מהאולפן נכוןן!!!
    צריך להגיד לזמרים משהו בנידון
    כי לא מספיק שמים על הנושא הזה דגש
    כמו ששמים דגש על מוזיקה אלקטרונית
    והנושא הזה הרבה יותר חמור ממוזיקה אלקטרונית

    אלי מהאולפןא מנותק
    אלי מהאולפןא מנותק
    אלי מהאולפן
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #53

    @סודי-ביותרררררררר יש חלק מהטרנסים שמשמיעים בחתונות (יותר החסידיות) שמגיעים מהמקומות הכי לא קדושים בעולם ואת זה משמיעים בחתונה יהודית טהורה וזכה

    "מוזיקה יקרה, תודה על שאת תמיד מנקה לי את הראש, מרפאת לי את הלב, ומרוממת לי את הנפש"

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • ברדקב ברדק

      @סודי-ביותרררררררר לא מכירה את השיר, אבל שמתי לב שקובי ברומר הוא אחד מהחקיינים, יש לו עוד שיר אחד שהוא גם העתיק, ואני לא זוכרת את שמו!

      סודי ביותרס מנותק
      סודי ביותרס מנותק
      סודי ביותר
      משתמש ותיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #54

      @ברדק אמר בשירים במנגינות בעיתיות:

      @סודי-ביותרררררררר לא מכירה את השיר, אבל שמתי לב שקובי ברומר הוא אחד מהחקיינים, יש לו עוד שיר אחד שהוא גם העתיק, ואני לא זוכרת את שמו!

      ישמצב זה השיר שלו "נטיעות"?
      כי כתוב לחן קובי ברומר
      ממתי קובי ברומר מלחין??

      "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • ר מנותק
        ר מנותק
        רחלי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #55

        גם המנגינה של 'שלום עליכם' המושרת ברוב בתי ישראל בליל שבת הולחנה ע"י רבאי קןנסרבטיבי בשם ישראל גולדפרב, ועדיין היא חלק מלקסיקון המוזיקה היהודי.
        גם הרבי מקאליב זצוק"ל היה רגיל לשיר ניגון שהגיע מאיזה גוי רועה צאן.
        וכן הרבה שירים.
        ועל כן דעתי היא, שהנושא הוא לא מי הלחין את השיר, אלא איך נשמע השיר!
        בין אם הוא הולחן ע"י יהודי דתי ובין אם הולחן ע"י חילוני או אפילו גוי.
        ועל אף שבדרך כלל יהודי כשר ילחין שיר בסגנון יהודי, וגוי ילחין שיר בסגנון גויי וגס,
        ייתכנו מקרים בהם זה לא יהיה כך.

        סקופרס ב 3 תגובות תגובה אחרונה
        1
        • ברדקב ברדק

          @סודי-ביותרררררררר או השיר ''חלום לגדול'' שאמור היה כבר לצאת מזמן, והוא השמיע את זה כמה פעמים בתכנית היומית שלו.
          אבל זה באמת פחות נשמע לי, כי יואלי הוא בן אדם מוכשר, יש לו הרבה לחנים, והוא לא צריך לקחת אותם ממקומות אחרים...

          סקופרס מנותק
          סקופרס מנותק
          סקופר
          כתב מקצב
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #56

          @ברדק אמר בשירים במנגינות בעיתיות:

          @סודי-ביותרררררררר או השיר ''חלום לגדול'' שאמור היה כבר לצאת מזמן, והוא השמיע את זה כמה פעמים בתכנית היומית שלו.
          אבל זה באמת פחות נשמע לי, כי יואלי הוא בן אדם מוכשר, יש לו הרבה לחנים, והוא לא צריך לקחת אותם ממקומות אחרים...

          השיר "חלום לגדול" הוא כמדומני בלחן של "יצחק הרץ"

          סודי ביותרס תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ברדקב ברדק

            @סודי-ביותרררררררר באמתתתתתתתתת?
            לא ידעתי שזה בא ממקור חילוני, מאוד מאוד מעציב אותי לשמוע...
            אמרו לי שגם השיר של יואלי דיקמן ''הלב שואל'', בא ממקור כזה או אחר, זה נכון?

            אלי מהאולפןא מנותק
            אלי מהאולפןא מנותק
            אלי מהאולפן
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #57

            @ברדק הלב שואל זה המילים של משה וולדר הבן של חיים והלחן זה של יואלי

            "מוזיקה יקרה, תודה על שאת תמיד מנקה לי את הראש, מרפאת לי את הלב, ומרוממת לי את הנפש"

            סקופרס תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • אלי מהאולפןא אלי מהאולפן

              @ברדק הלב שואל זה המילים של משה וולדר הבן של חיים והלחן זה של יואלי

              סקופרס מנותק
              סקופרס מנותק
              סקופר
              כתב מקצב
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #58

              @רחלי אמר בשירים במנגינות בעיתיות:

              גם המנגינה של 'שלום עליכם' המושרת ברוב בתי ישראל בליל שבת הולחנה ע"י רבאי קןנסרבטיבי בשם ישראל גולדפרב, ועדיין היא חלק מלקסיקון המוזיקה היהודי.
              גם הרבי מקאליב זצוק"ל היה רגיל לשיר ניגון שהגיע מאיזה גוי רועה צאן.
              וכן הרבה שירים.
              ועל כן דעתי היא, שהנושא הוא לא מי הלחין את השיר, אלא איך נשמע השיר!
              בין אם הוא הולחן ע"י יהודי דתי ובין אם הולחן ע"י חילוני או אפילו גוי.
              ועל אף שבדרך כלל יהודי כשר ילחין שיר בסגנון יהודי, וגוי ילחין שיר בסגנון גויי וגס,
              ייתכנו מקרים בהם זה לא יהיה כך.

              בהחלט נכון! היו דיונים רבים על העניין הזה! הרבה מנגינות חסידיות "שורשיות" מקורם בלחני רועי צאן ערבים...
              בבחינת "חכמה בגויים תאמין".
              ולגבי העניין עצמו: יש לזה צדדים: יש כאלו שילכו להאזין לשירים לא משלנו, וצריך לתת להם אלטרנטיבה... זאת גם הסיבה ש"עמירן" שהוא אדם מאוד שאכפת לו הוציא את "דספזלטוב, סול מי, וכו".

              סודי ביותרס אלי מהאולפןא 2 תגובות תגובה אחרונה
              1
              • ר רחלי

                גם המנגינה של 'שלום עליכם' המושרת ברוב בתי ישראל בליל שבת הולחנה ע"י רבאי קןנסרבטיבי בשם ישראל גולדפרב, ועדיין היא חלק מלקסיקון המוזיקה היהודי.
                גם הרבי מקאליב זצוק"ל היה רגיל לשיר ניגון שהגיע מאיזה גוי רועה צאן.
                וכן הרבה שירים.
                ועל כן דעתי היא, שהנושא הוא לא מי הלחין את השיר, אלא איך נשמע השיר!
                בין אם הוא הולחן ע"י יהודי דתי ובין אם הולחן ע"י חילוני או אפילו גוי.
                ועל אף שבדרך כלל יהודי כשר ילחין שיר בסגנון יהודי, וגוי ילחין שיר בסגנון גויי וגס,
                ייתכנו מקרים בהם זה לא יהיה כך.

                סקופרס מנותק
                סקופרס מנותק
                סקופר
                כתב מקצב
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #59
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • סקופרס סקופר

                  @רחלי אמר בשירים במנגינות בעיתיות:

                  גם המנגינה של 'שלום עליכם' המושרת ברוב בתי ישראל בליל שבת הולחנה ע"י רבאי קןנסרבטיבי בשם ישראל גולדפרב, ועדיין היא חלק מלקסיקון המוזיקה היהודי.
                  גם הרבי מקאליב זצוק"ל היה רגיל לשיר ניגון שהגיע מאיזה גוי רועה צאן.
                  וכן הרבה שירים.
                  ועל כן דעתי היא, שהנושא הוא לא מי הלחין את השיר, אלא איך נשמע השיר!
                  בין אם הוא הולחן ע"י יהודי דתי ובין אם הולחן ע"י חילוני או אפילו גוי.
                  ועל אף שבדרך כלל יהודי כשר ילחין שיר בסגנון יהודי, וגוי ילחין שיר בסגנון גויי וגס,
                  ייתכנו מקרים בהם זה לא יהיה כך.

                  בהחלט נכון! היו דיונים רבים על העניין הזה! הרבה מנגינות חסידיות "שורשיות" מקורם בלחני רועי צאן ערבים...
                  בבחינת "חכמה בגויים תאמין".
                  ולגבי העניין עצמו: יש לזה צדדים: יש כאלו שילכו להאזין לשירים לא משלנו, וצריך לתת להם אלטרנטיבה... זאת גם הסיבה ש"עמירן" שהוא אדם מאוד שאכפת לו הוציא את "דספזלטוב, סול מי, וכו".

                  סודי ביותרס מנותק
                  סודי ביותרס מנותק
                  סודי ביותר
                  משתמש ותיק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #60

                  @סקופר
                  זה מאוד שונה כשרבי שומע שיר של איכר ערבי והופך את זה לניגון אז בעצם הרבי לוקח את הניגון ומעלה אותו לקדושה
                  זה רק רבי יכול לעשות

                  "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

                  סקופרס תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • הרבניתה הרבנית

                    מכירים את זה שאתם שומעים שיר, ואומרים לעצמכם: משו פה לא חלק, ולא הכי איי איי איי?
                    אז קדימה, תכתבו מה דעתכם על התופעה הזאת, שזמרים משתמשים במנגינות 'לא משלנו' בשביל השירים שלהם.

                    השקדןה מנותק
                    השקדןה מנותק
                    השקדן
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי השקדן
                    #61

                    אבל מה שבטוח:
                    שיר של איכר גוי עדיף משיר של חילוני...
                    וחוץ מזה מה ההשוואה היום לפעם
                    ועוד דבר לאדמורים וצדיקים היה כח להעלות שיר לקדושה אבל לזמרים לא!

                    זכור, גם אם אתה מתחיל ברגל שמאל, אתה נמצא רק
                    במרחק של צעד אחד מהתחלה חדשה ברגל ימין...

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • סקופרס סקופר

                      @רחלי אמר בשירים במנגינות בעיתיות:

                      גם המנגינה של 'שלום עליכם' המושרת ברוב בתי ישראל בליל שבת הולחנה ע"י רבאי קןנסרבטיבי בשם ישראל גולדפרב, ועדיין היא חלק מלקסיקון המוזיקה היהודי.
                      גם הרבי מקאליב זצוק"ל היה רגיל לשיר ניגון שהגיע מאיזה גוי רועה צאן.
                      וכן הרבה שירים.
                      ועל כן דעתי היא, שהנושא הוא לא מי הלחין את השיר, אלא איך נשמע השיר!
                      בין אם הוא הולחן ע"י יהודי דתי ובין אם הולחן ע"י חילוני או אפילו גוי.
                      ועל אף שבדרך כלל יהודי כשר ילחין שיר בסגנון יהודי, וגוי ילחין שיר בסגנון גויי וגס,
                      ייתכנו מקרים בהם זה לא יהיה כך.

                      בהחלט נכון! היו דיונים רבים על העניין הזה! הרבה מנגינות חסידיות "שורשיות" מקורם בלחני רועי צאן ערבים...
                      בבחינת "חכמה בגויים תאמין".
                      ולגבי העניין עצמו: יש לזה צדדים: יש כאלו שילכו להאזין לשירים לא משלנו, וצריך לתת להם אלטרנטיבה... זאת גם הסיבה ש"עמירן" שהוא אדם מאוד שאכפת לו הוציא את "דספזלטוב, סול מי, וכו".

                      אלי מהאולפןא מנותק
                      אלי מהאולפןא מנותק
                      אלי מהאולפן
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #62

                      @סקופר יש המון שירים חסידים שהגיעו מהגויים למשל בשירי מודזיץ יש כמה כאלו וגם מקארלין הגיעו כמה (זכור לי שיש שמה שיר שהגיע מהצבא האדום והאדמור מאוד אהב ואמר שזה מגיע מהקדושה וזה היום שיר בקארלין)

                      "מוזיקה יקרה, תודה על שאת תמיד מנקה לי את הראש, מרפאת לי את הלב, ומרוממת לי את הנפש"

                      סודי ביותרס תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • סודי ביותרס סודי ביותר

                        @סקופר
                        זה מאוד שונה כשרבי שומע שיר של איכר ערבי והופך את זה לניגון אז בעצם הרבי לוקח את הניגון ומעלה אותו לקדושה
                        זה רק רבי יכול לעשות

                        סקופרס מנותק
                        סקופרס מנותק
                        סקופר
                        כתב מקצב
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי סקופר
                        #63

                        @סודי-ביותרררררררר מסכים לגמרי! רק אומר שיש צדדים למטבע: אני באופן אישי חושב שזה לא נכןן לעשות את זה היום (לגייר או להחזיר בתשובה שירים), כי מבחינת המכלול השלם יותר צערים לא הכירו את השירים המקוריים ועכשיו יוצא להם להכיר מאשר כאלו שכבר זמזמו וצריך לתת אלטרנטיבה. אבל יש זמרים שלוקחים בחשבון את העניין.
                        עמירן פעם אמר משהו בסגנון הזה באיזשהו מקום: "זה מעציב לראות צעירים מזמזמים שיר גויי לגמרי, לכן החלטתי להוציא להם את אותה מנגינה רק עם מילים מותאמות".

                        ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • אלי מהאולפןא אלי מהאולפן

                          @סקופר יש המון שירים חסידים שהגיעו מהגויים למשל בשירי מודזיץ יש כמה כאלו וגם מקארלין הגיעו כמה (זכור לי שיש שמה שיר שהגיע מהצבא האדום והאדמור מאוד אהב ואמר שזה מגיע מהקדושה וזה היום שיר בקארלין)

                          סודי ביותרס מנותק
                          סודי ביותרס מנותק
                          סודי ביותר
                          משתמש ותיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #64

                          @אלי-מהאולפן אמר בשירים במנגינות בעיתיות:

                          @סקופר יש המון שירים חסידים שהגיעו מהגויים למשל בשירי מודזיץ יש כמה כאלו וגם מקארלין הגיעו כמה (זכור לי שיש שמה שיר שהגיע מהצבא האדום והאדמור מאוד אהב ואמר שזה מגיע מהקדושה וזה היום שיר בקארלין)

                          גם בחב"ד יש כמה ניגונים כאלה

                          "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • סקופרס סקופר

                            @סודי-ביותרררררררר מסכים לגמרי! רק אומר שיש צדדים למטבע: אני באופן אישי חושב שזה לא נכןן לעשות את זה היום (לגייר או להחזיר בתשובה שירים), כי מבחינת המכלול השלם יותר צערים לא הכירו את השירים המקוריים ועכשיו יוצא להם להכיר מאשר כאלו שכבר זמזמו וצריך לתת אלטרנטיבה. אבל יש זמרים שלוקחים בחשבון את העניין.
                            עמירן פעם אמר משהו בסגנון הזה באיזשהו מקום: "זה מעציב לראות צעירים מזמזמים שיר גויי לגמרי, לכן החלטתי להוציא להם את אותה מנגינה רק עם מילים מותאמות".

                            ר מנותק
                            ר מנותק
                            רחלי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי רחלי
                            #65

                            @סקופר
                            אתה באמת חושב שעמירן לא מחובר למוזיקה שהוא עושה והוא רק רצה להציל כמה צעירים שגם ככה כנראה מסתדרים בלעדיו ויקשיבו לשירים המקוריים?

                            סקופרס תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • סקופרס סקופר

                              @ברדק אמר בשירים במנגינות בעיתיות:

                              @סודי-ביותרררררררר או השיר ''חלום לגדול'' שאמור היה כבר לצאת מזמן, והוא השמיע את זה כמה פעמים בתכנית היומית שלו.
                              אבל זה באמת פחות נשמע לי, כי יואלי הוא בן אדם מוכשר, יש לו הרבה לחנים, והוא לא צריך לקחת אותם ממקומות אחרים...

                              השיר "חלום לגדול" הוא כמדומני בלחן של "יצחק הרץ"

                              סודי ביותרס מנותק
                              סודי ביותרס מנותק
                              סודי ביותר
                              משתמש ותיק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #66

                              @סקופר אמר בקאברים וגיור שירים.:

                              @ברדק אמר בשירים במנגינות בעיתיות:

                              @סודי-ביותרררררררר או השיר ''חלום לגדול'' שאמור היה כבר לצאת מזמן, והוא השמיע את זה כמה פעמים בתכנית היומית שלו.
                              אבל זה באמת פחות נשמע לי, כי יואלי הוא בן אדם מוכשר, יש לו הרבה לחנים, והוא לא צריך לקחת אותם ממקומות אחרים...

                              השיר "חלום לגדול" הוא כמדומני בלחן של "יצחק הרץ"

                              המילים של יצחק הרץ

                              "מוזיקה טובה היא זו החודרת לאוזן בקלילות ועוזבת אותה בקושי"

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • ר רחלי

                                @סקופר
                                אתה באמת חושב שעמירן לא מחובר למוזיקה שהוא עושה והוא רק רצה להציל כמה צעירים שגם ככה כנראה מסתדרים בלעדיו ויקשיבו לשירים המקוריים?

                                סקופרס מנותק
                                סקופרס מנותק
                                סקופר
                                כתב מקצב
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #67

                                @רחלי אמר בקאברים וגיור שירים.:

                                @סקופר
                                אתה באמת חושב שעמירן לא מחובר למוזיקה שהוא עושה והוא רק רצה להציל כמה צעירים שגם ככה כנראה מסתדרים בלעדיו ויקשיבו לשירים המקוריים?

                                למי שקצת מכיר את עמירן אין ספק בעניין. בכל אופן, זה ממש לא העניין. לא רוצה להגרר לשיח ה"כן מחובר, לא מחובר לסגנון".

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • ברדקב ברדק

                                  @סודי-ביותרררררררר אני אתן דוגמא לשיר כזה: בס קול (או איך שלא כותבים את זה) של חיים שלמה מייאעס , המנגינה שלו במקור היא משיר חילוני שאישה שרה אותו, וזה עוד יותר מחמיר את הענין, וכמה וכמה פעמים שמעתי את השיר הזה בחנויות חילוניות!
                                  זה פשוט עצוב!!!!!!!!!!

                                  דא והאד מנותק
                                  דא והאד מנותק
                                  דא והא
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי דא והא
                                  #68
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ברדקב ברדק

                                    @סודי-ביותרררררררר לא מכירה את השיר, אבל שמתי לב שקובי ברומר הוא אחד מהחקיינים, יש לו עוד שיר אחד שהוא גם העתיק, ואני לא זוכרת את שמו!

                                    ה מנותק
                                    ה מנותק
                                    הודיה 1
                                    משתמש ותיק
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #69

                                    @ברדק ישמח חתני זה השיר הקאבר של קובי ברומר עשה ואחרי שקובי הוציא את זה מאיר גרין עשה לזה גם את אותה גירסה של קובי ברומר

                                    "אי אפשר למחוא כפיים ביד אחת"

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • מ מנותק
                                      מ מנותק
                                      מחשב נייד
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי מחשב נייד
                                      #70

                                      לשרולי ונתנאל יש המון המון קאברים מחילונים...
                                      וזה לא שירים חילוניים "רגילים" זה שירים מאוד בעייתים....
                                      משום מה זה נראה שהם דווקא מאוד מתגאים בזה.....

                                      סתם נתתי אותם דוגמא, יש עוד המון

                                      למה אנשים עושים קאברים לשירים חילונים? אין לנו מספיק שירים יפים שצריך ללכת אליהם?

                                      "למוזיקה טובה באמת אין תאריך תפוגה"

                                      הודיה 2ה I ש 3 תגובות תגובה אחרונה
                                      9
                                      • מ מחשב נייד

                                        לשרולי ונתנאל יש המון המון קאברים מחילונים...
                                        וזה לא שירים חילוניים "רגילים" זה שירים מאוד בעייתים....
                                        משום מה זה נראה שהם דווקא מאוד מתגאים בזה.....

                                        סתם נתתי אותם דוגמא, יש עוד המון

                                        למה אנשים עושים קאברים לשירים חילונים? אין לנו מספיק שירים יפים שצריך ללכת אליהם?

                                        הודיה 2ה מנותק
                                        הודיה 2ה מנותק
                                        הודיה 2
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #71
                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מ מחשב נייד

                                          לשרולי ונתנאל יש המון המון קאברים מחילונים...
                                          וזה לא שירים חילוניים "רגילים" זה שירים מאוד בעייתים....
                                          משום מה זה נראה שהם דווקא מאוד מתגאים בזה.....

                                          סתם נתתי אותם דוגמא, יש עוד המון

                                          למה אנשים עושים קאברים לשירים חילונים? אין לנו מספיק שירים יפים שצריך ללכת אליהם?

                                          I מנותק
                                          I מנותק
                                          IGO
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #72

                                          @מחשב-נייד אמר בקאברים וגיור שירים.:

                                          למה אנשים עושים קאברים לשירים חילונים? אין לנו מספיק שירים יפים שצריך ללכת אליהם?

                                          הרבה יותר קשה ליצור משהו חדש שאולי יצליח ואולי לא. הכי קל לחקות דברים שהצליחו בחוץ... זה הפתרון של אלו שאין להם כישרון של עצמם..

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          5

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול