בקשות שירים
-
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
למישהו יש ת'שיר "איך בין דיינס" של בנצי שטיין ??
בדחיפותתתת -
למישהו יש ת'שיר "איך בין דיינס" של בנצי שטיין ??
בדחיפותתתת@chaya-pollack העלתי לך בנושא של אהרל'ה סאמט פה
-
למישהו יש ת'שיר "איך בין דיינס" של בנצי שטיין ??
בדחיפותתתתפוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
@אברהם-עטיה @chaya-pollack אסור להעלות אימייל @chaya-pollack תמחק את הפוסט לפני שירחיקו אותך מהפורום
-
@אברהם-עטיה @chaya-pollack אסור להעלות אימייל @chaya-pollack תמחק את הפוסט לפני שירחיקו אותך מהפורום
@מלך-הקלידנים איך עושים את זה
-
@מלך-הקלידנים איך עושים את זה
@אברהם-עטיה
אתה כבר מחקת את הפוסט שלך התכוונתי ל @chaya-pollack שימחק את הפוסט עם האימייל -
@אברהם-עטיה @chaya-pollack אסור להעלות אימייל @chaya-pollack תמחק את הפוסט לפני שירחיקו אותך מהפורום
@מלך-הקלידנים בכל אופן השגת את השיר?
-
@מלך-הקלידנים בכל אופן השגת את השיר?
@אברהם-עטיה איזה שיר? צעדים? אסור להעלות אותו לפורום
-
@אברהם-עטיה איזה שיר? צעדים? אסור להעלות אותו לפורום
@מלך-הקלידנים אוקיי סליחה אני חדש בפורום
-
מישהו יכול להעלות לי את השיר קרן שמש של בניה ברבי?
ואם הוא אסור אז קאבר שלו?@חיה-במקרנצ-יק-0 אמר בבקשות שירים:
מישהו יכול להעלות לי את השיר קרן שמש של בניה ברבי?
ואם הוא אסור אז קאבר שלו?אני כמעט בטוחה שאסור אותו, זה שיר אה*בה
-
@פייביש אמר בבקשות שירים:
זה לא זה..
חבל

@פייביש אמר בבקשות שירים:
מי עיבד???
לא יודע שלחו קישור ליוטיוב ובקשו שמשהו יוריד אז הורדתי!
-
@חיה-במקרנצ-יק-0 אמר בבקשות שירים:
מישהו יכול להעלות לי את השיר קרן שמש של בניה ברבי?
ואם הוא אסור אז קאבר שלו?אני כמעט בטוחה שאסור אותו, זה שיר אה*בה
@אביגיל-1 אמר בבקשות שירים:
@חיה-במקרנצ-יק-0 אמר בבקשות שירים:
מישהו יכול להעלות לי את השיר קרן שמש של בניה ברבי?
ואם הוא אסור אז קאבר שלו?אני כמעט בטוחה שאסור אותו, זה שיר אה*בה
@חיה-במקרנצ-יק-0 אם את רוצה יש לי דווקא את השיר שלו גם המקורי
וגם מתוך הופעה שהוא הופיע באמפי-שוני ושר שם את קרן שמש בכל אופן לפה כנראה שאסור לעלות את זה אם יש לך דרך אחרת בכיףףףףףף -
@יונתן-פ אמר בבקשות שירים:
@חיימוב סליחה אבל לא הבנתי את הדו שיח שהיה כאן
לי יש כל מיני שירים שלו כמו שמעתי, ושעת רחמים. וחלום שלגדול ועוד
צריך???אז עדכון יצאו למוטי שתי אלבומי רשת של ביצועי לייב וממש ימים ספורים לפני נעילת הנושא שלו פה במקצב @איצלה העלה את השלישי ואז ננעל הנושא ימים ספורים אחרי ואני צריך שמישהו יעלה את זה עוד פעם ובגלל שנושא מוטי חסום אני מבקש את זה פה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
