דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. בקשות שירים
  4. למישהו יש מנגינות רוק

למישהו יש מנגינות רוק

מתוזמן נעוץ נעול הועבר בקשות שירים
48 פוסטים 6 כותבים 2.2k צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ישיבישי ישיביש

    אני מחפש מנגינות רוק טובות אם למישהו יש אשמח לקבל (כמובן רק מנגינות)

    הודיה 2ה מנותק
    הודיה 2ה מנותק
    הודיה 2
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #5
    פוסט זה נמחק!
    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ישיבישי ישיביש

      אני מחפש מנגינות רוק טובות אם למישהו יש אשמח לקבל (כמובן רק מנגינות)

      הודיה 2ה מנותק
      הודיה 2ה מנותק
      הודיה 2
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי הודיה 2
      #6

      @ישיביש https://www.youtube.com/watch?v=QjsXNGaHbD0
      תנסההה עכשיו
      תעדכן אם עובד לך
      ואם לזה בתכוונת בכלל

      מנאשששמ ישיבישי 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • הודיה 2ה הודיה 2

        @ישיביש https://www.youtube.com/watch?v=QjsXNGaHbD0
        תנסההה עכשיו
        תעדכן אם עובד לך
        ואם לזה בתכוונת בכלל

        מנאשששמ מנותק
        מנאשששמ מנותק
        מנאששש
        צוות פיקוח
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #7

        @הודיה-2 חסום באתרוג

        ברגע שמתחברים למוזיקה,
        הטכניקה באה מעצמה.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • הודיה 2ה הודיה 2

          @ישיביש https://www.youtube.com/watch?v=QjsXNGaHbD0
          תנסההה עכשיו
          תעדכן אם עובד לך
          ואם לזה בתכוונת בכלל

          ישיבישי מנותק
          ישיבישי מנותק
          ישיביש
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #8

          @הודיה-2 כן ראיתי כבר את זה מקודם אני מחפש כמות יותר שירים ומגינות יותר טובות אבל בכ"א תודה

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • אייצ'יתא מנותק
            אייצ'יתא מנותק
            אייצ'ית
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #9

            https://www.youtube.com/watch?v=QjsXNGaHbD0

            "אני לא מאוכזבת מבן אדם ששיקר לי
            אני מאוכז מכך שלא אוכל להאמין בו יותר..."

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ישיבישי ישיביש

              אני מחפש מנגינות רוק טובות אם למישהו יש אשמח לקבל (כמובן רק מנגינות)

              I מנותק
              I מנותק
              IGO
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי IGO
              #10

              @ישיביש אמר בלמישהו יש מנגינות רוק:

              אני מחפש מנגינות רוק טובות אם למישהו יש אשמח לקבל (כמובן רק מנגינות)

              יש הרבה רוק אינסטרומנטלי. דוגמה שאני אישית אוהב, ניק ג'ונסטון. (nick johnston)
              תחפש ביוטיוב.
              (סליחה אם אסור המלצות כאלו בפורום. אני ימחק)

              ישיבישי 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • I IGO

                @ישיביש אמר בלמישהו יש מנגינות רוק:

                אני מחפש מנגינות רוק טובות אם למישהו יש אשמח לקבל (כמובן רק מנגינות)

                יש הרבה רוק אינסטרומנטלי. דוגמה שאני אישית אוהב, ניק ג'ונסטון. (nick johnston)
                תחפש ביוטיוב.
                (סליחה אם אסור המלצות כאלו בפורום. אני ימחק)

                ישיבישי מנותק
                ישיבישי מנותק
                ישיביש
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #11

                @igo שמעתי ונהנתי זה מגניב!!! אתה יודע עוד על שמות כאלו?
                אני שומע גם את JOE SATRIANI יש לו גם דברים יפים.

                ר I 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • ישיבישי ישיביש

                  @igo שמעתי ונהנתי זה מגניב!!! אתה יודע עוד על שמות כאלו?
                  אני שומע גם את JOE SATRIANI יש לו גם דברים יפים.

                  ר מנותק
                  ר מנותק
                  ריקי279
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #12

                  @ישיביש איך אפשר להשיג כאלה מנגינות?

                  ישיבישי תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ר ריקי279

                    @ישיביש איך אפשר להשיג כאלה מנגינות?

                    ישיבישי מנותק
                    ישיבישי מנותק
                    ישיביש
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #13

                    @ריקי279 אני הורדתי מיוטיוב

                    ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ישיבישי ישיביש

                      @ריקי279 אני הורדתי מיוטיוב

                      ר מנותק
                      ר מנותק
                      ריקי279
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #14

                      @ישיביש פתוח בנטפרי?
                      פשוט ניסתי לעשות חיפוש ולא נתן לי

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ישיבישי ישיביש

                        @igo שמעתי ונהנתי זה מגניב!!! אתה יודע עוד על שמות כאלו?
                        אני שומע גם את JOE SATRIANI יש לו גם דברים יפים.

                        I מנותק
                        I מנותק
                        IGO
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #15

                        @ישיביש אמר בלמישהו יש מנגינות רוק:

                        שמעתי ונהנתי זה מגניב!!! אתה יודע עוד על שמות כאלו?

                        דרך מאד טובה להכיר זה מה שספוטיפיי מביאה. (כרגע לא נזכר בעוד שמות)

                        ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • I IGO

                          @ישיביש אמר בלמישהו יש מנגינות רוק:

                          שמעתי ונהנתי זה מגניב!!! אתה יודע עוד על שמות כאלו?

                          דרך מאד טובה להכיר זה מה שספוטיפיי מביאה. (כרגע לא נזכר בעוד שמות)

                          ר מנותק
                          ר מנותק
                          ריקי279
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #16

                          @igo אם יש אפשרות להעלות קישורים שלא יחסמו אשמח מאוד
                          תודה

                          I תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ר ריקי279

                            @igo אם יש אפשרות להעלות קישורים שלא יחסמו אשמח מאוד
                            תודה

                            I מנותק
                            I מנותק
                            IGO
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #17

                            @ריקי279 אמר בלמישהו יש מנגינות רוק:

                            אם יש אפשרות להעלות קישורים שלא יחסמו אשמח מאוד

                            זה בעיה, כי זה לא מוזיקה "כשרה" (כלומר, לא חרדית) אני לא חושב שהסינון יאשר.
                            אני מצאתי אצלי במחשב קצת קטעים ישנים שלו. אני יעלה. הכי טוב לשמוע דרך אפליקציות המוזיקה. (ביוטיוב יש הרבה דברים לא קשורים, בספוטיפיי יהיה את כל הדיסקים שלו)
                            קישור מג'יקוד

                            ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • I IGO

                              @ריקי279 אמר בלמישהו יש מנגינות רוק:

                              אם יש אפשרות להעלות קישורים שלא יחסמו אשמח מאוד

                              זה בעיה, כי זה לא מוזיקה "כשרה" (כלומר, לא חרדית) אני לא חושב שהסינון יאשר.
                              אני מצאתי אצלי במחשב קצת קטעים ישנים שלו. אני יעלה. הכי טוב לשמוע דרך אפליקציות המוזיקה. (ביוטיוב יש הרבה דברים לא קשורים, בספוטיפיי יהיה את כל הדיסקים שלו)
                              קישור מג'יקוד

                              ר מנותק
                              ר מנותק
                              ריקי279
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #18

                              @igo מה שאתה מעלה לפה נחסם לי בנטפרי כי זה שותף במקום ציבורי
                              תודה בכל מקרה
                              אם יש דרך לשלוח בלי לשתף אשמח מאוד

                              I תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • ר ריקי279

                                @igo מה שאתה מעלה לפה נחסם לי בנטפרי כי זה שותף במקום ציבורי
                                תודה בכל מקרה
                                אם יש דרך לשלוח בלי לשתף אשמח מאוד

                                I מנותק
                                I מנותק
                                IGO
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי IGO
                                #19

                                @ריקי279 מעלה לדרייב. (אבל זה ממש קצת קבצים)
                                (בפורום לא עולה כי זה קבצים גדולים מידי)

                                ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • I IGO

                                  @ריקי279 מעלה לדרייב. (אבל זה ממש קצת קבצים)
                                  (בפורום לא עולה כי זה קבצים גדולים מידי)

                                  ר מנותק
                                  ר מנותק
                                  ריקי279
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי ריקי279
                                  #20

                                  @igo לא יודעת דרך

                                  I תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ר ריקי279

                                    @igo לא יודעת דרך

                                    I מנותק
                                    I מנותק
                                    IGO
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #21

                                    @ריקי279 אמר בלמישהו יש מנגינות רוק:

                                    מותר להשאיר כאן מייל? ומיד אחרי זה למחוק?

                                    אסור

                                    ר I 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • I IGO

                                      @ריקי279 אמר בלמישהו יש מנגינות רוק:

                                      מותר להשאיר כאן מייל? ומיד אחרי זה למחוק?

                                      אסור

                                      ר מנותק
                                      ר מנותק
                                      ריקי279
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #22
                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • I IGO

                                        @ריקי279 אמר בלמישהו יש מנגינות רוק:

                                        מותר להשאיר כאן מייל? ומיד אחרי זה למחוק?

                                        אסור

                                        I מנותק
                                        I מנותק
                                        IGO
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי IGO
                                        #23
                                        פוסט זה נמחק!
                                        ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • I IGO

                                          פוסט זה נמחק!

                                          ר מנותק
                                          ר מנותק
                                          ריקי279
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #24
                                          פוסט זה נמחק!
                                          אייצ'יתא I 2 תגובות תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול