למישהו יש מנגינות רוק
-
@ישיביש אמר בלמישהו יש מנגינות רוק:
אני מחפש מנגינות רוק טובות אם למישהו יש אשמח לקבל (כמובן רק מנגינות)
יש הרבה רוק אינסטרומנטלי. דוגמה שאני אישית אוהב, ניק ג'ונסטון. (nick johnston)
תחפש ביוטיוב.
(סליחה אם אסור המלצות כאלו בפורום. אני ימחק) -
@igo שמעתי ונהנתי זה מגניב!!! אתה יודע עוד על שמות כאלו?
אני שומע גם את JOE SATRIANI יש לו גם דברים יפים. -
@igo שמעתי ונהנתי זה מגניב!!! אתה יודע עוד על שמות כאלו?
אני שומע גם את JOE SATRIANI יש לו גם דברים יפים. -
@ישיביש אמר בלמישהו יש מנגינות רוק:
שמעתי ונהנתי זה מגניב!!! אתה יודע עוד על שמות כאלו?
דרך מאד טובה להכיר זה מה שספוטיפיי מביאה. (כרגע לא נזכר בעוד שמות)
-
@ריקי279 אמר בלמישהו יש מנגינות רוק:
אם יש אפשרות להעלות קישורים שלא יחסמו אשמח מאוד
זה בעיה, כי זה לא מוזיקה "כשרה" (כלומר, לא חרדית) אני לא חושב שהסינון יאשר.
אני מצאתי אצלי במחשב קצת קטעים ישנים שלו. אני יעלה. הכי טוב לשמוע דרך אפליקציות המוזיקה. (ביוטיוב יש הרבה דברים לא קשורים, בספוטיפיי יהיה את כל הדיסקים שלו)
קישור מג'יקוד -
@ריקי279 אמר בלמישהו יש מנגינות רוק:
אם יש אפשרות להעלות קישורים שלא יחסמו אשמח מאוד
זה בעיה, כי זה לא מוזיקה "כשרה" (כלומר, לא חרדית) אני לא חושב שהסינון יאשר.
אני מצאתי אצלי במחשב קצת קטעים ישנים שלו. אני יעלה. הכי טוב לשמוע דרך אפליקציות המוזיקה. (ביוטיוב יש הרבה דברים לא קשורים, בספוטיפיי יהיה את כל הדיסקים שלו)
קישור מג'יקוד -
@igo מה שאתה מעלה לפה נחסם לי בנטפרי כי זה שותף במקום ציבורי
תודה בכל מקרה
אם יש דרך לשלוח בלי לשתף אשמח מאוד -
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות