דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. עזרה הדדית בכל תחומי המוזיקה
  3. בקשות שירים
  4. למישהו יש מנגינות רוק

למישהו יש מנגינות רוק

מתוזמן נעוץ נעול הועבר בקשות שירים
48 פוסטים 6 כותבים 2.2k צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ר ריקי279

    @igo אם יש אפשרות להעלות קישורים שלא יחסמו אשמח מאוד
    תודה

    I מנותק
    I מנותק
    IGO
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #17

    @ריקי279 אמר בלמישהו יש מנגינות רוק:

    אם יש אפשרות להעלות קישורים שלא יחסמו אשמח מאוד

    זה בעיה, כי זה לא מוזיקה "כשרה" (כלומר, לא חרדית) אני לא חושב שהסינון יאשר.
    אני מצאתי אצלי במחשב קצת קטעים ישנים שלו. אני יעלה. הכי טוב לשמוע דרך אפליקציות המוזיקה. (ביוטיוב יש הרבה דברים לא קשורים, בספוטיפיי יהיה את כל הדיסקים שלו)
    קישור מג'יקוד

    ר תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • I IGO

      @ריקי279 אמר בלמישהו יש מנגינות רוק:

      אם יש אפשרות להעלות קישורים שלא יחסמו אשמח מאוד

      זה בעיה, כי זה לא מוזיקה "כשרה" (כלומר, לא חרדית) אני לא חושב שהסינון יאשר.
      אני מצאתי אצלי במחשב קצת קטעים ישנים שלו. אני יעלה. הכי טוב לשמוע דרך אפליקציות המוזיקה. (ביוטיוב יש הרבה דברים לא קשורים, בספוטיפיי יהיה את כל הדיסקים שלו)
      קישור מג'יקוד

      ר מנותק
      ר מנותק
      ריקי279
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #18

      @igo מה שאתה מעלה לפה נחסם לי בנטפרי כי זה שותף במקום ציבורי
      תודה בכל מקרה
      אם יש דרך לשלוח בלי לשתף אשמח מאוד

      I תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • ר ריקי279

        @igo מה שאתה מעלה לפה נחסם לי בנטפרי כי זה שותף במקום ציבורי
        תודה בכל מקרה
        אם יש דרך לשלוח בלי לשתף אשמח מאוד

        I מנותק
        I מנותק
        IGO
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי IGO
        #19

        @ריקי279 מעלה לדרייב. (אבל זה ממש קצת קבצים)
        (בפורום לא עולה כי זה קבצים גדולים מידי)

        ר תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • I IGO

          @ריקי279 מעלה לדרייב. (אבל זה ממש קצת קבצים)
          (בפורום לא עולה כי זה קבצים גדולים מידי)

          ר מנותק
          ר מנותק
          ריקי279
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי ריקי279
          #20

          @igo לא יודעת דרך

          I תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ר ריקי279

            @igo לא יודעת דרך

            I מנותק
            I מנותק
            IGO
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #21

            @ריקי279 אמר בלמישהו יש מנגינות רוק:

            מותר להשאיר כאן מייל? ומיד אחרי זה למחוק?

            אסור

            ר I 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • I IGO

              @ריקי279 אמר בלמישהו יש מנגינות רוק:

              מותר להשאיר כאן מייל? ומיד אחרי זה למחוק?

              אסור

              ר מנותק
              ר מנותק
              ריקי279
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #22
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • I IGO

                @ריקי279 אמר בלמישהו יש מנגינות רוק:

                מותר להשאיר כאן מייל? ומיד אחרי זה למחוק?

                אסור

                I מנותק
                I מנותק
                IGO
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי IGO
                #23
                פוסט זה נמחק!
                ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • I IGO

                  פוסט זה נמחק!

                  ר מנותק
                  ר מנותק
                  ריקי279
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #24
                  פוסט זה נמחק!
                  אייצ'יתא I 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • ר ריקי279

                    פוסט זה נמחק!

                    אייצ'יתא מנותק
                    אייצ'יתא מנותק
                    אייצ'ית
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #25
                    פוסט זה נמחק!
                    ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • אייצ'יתא אייצ'ית

                      פוסט זה נמחק!

                      ר מנותק
                      ר מנותק
                      ריקי279
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #26
                      פוסט זה נמחק!
                      אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ר ריקי279

                        פוסט זה נמחק!

                        I מנותק
                        I מנותק
                        IGO
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #27
                        פוסט זה נמחק!
                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ר ריקי279

                          פוסט זה נמחק!

                          אייצ'יתא מנותק
                          אייצ'יתא מנותק
                          אייצ'ית
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #28

                          @ריקי279 לא קראת את חוקי הפורום..
                          כנראה רק סימנת V
                          ו...
                          כל פירסום מייל הוא הרחקה..
                          חוץ מזה שהפיקוח יכול לראות עריכות ומחיקות של הודעות...
                          לטובתך- קראי את החוקים טוב...

                          I תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • אייצ'יתא אייצ'ית

                            @ריקי279 לא קראת את חוקי הפורום..
                            כנראה רק סימנת V
                            ו...
                            כל פירסום מייל הוא הרחקה..
                            חוץ מזה שהפיקוח יכול לראות עריכות ומחיקות של הודעות...
                            לטובתך- קראי את החוקים טוב...

                            I מנותק
                            I מנותק
                            IGO
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #29
                            פוסט זה נמחק!
                            אייצ'יתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • I IGO

                              פוסט זה נמחק!

                              אייצ'יתא מנותק
                              אייצ'יתא מנותק
                              אייצ'ית
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #30
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • I IGO

                                @ישיביש אמר בלמישהו יש מנגינות רוק:

                                אני מחפש מנגינות רוק טובות אם למישהו יש אשמח לקבל (כמובן רק מנגינות)

                                יש הרבה רוק אינסטרומנטלי. דוגמה שאני אישית אוהב, ניק ג'ונסטון. (nick johnston)
                                תחפש ביוטיוב.
                                (סליחה אם אסור המלצות כאלו בפורום. אני ימחק)

                                ישיבישי מנותק
                                ישיבישי מנותק
                                ישיביש
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #31

                                @igo יש לך את המנגינה EYE OF THE TIGER?

                                I תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ישיבישי ישיביש

                                  @igo יש לך את המנגינה EYE OF THE TIGER?

                                  I מנותק
                                  I מנותק
                                  IGO
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #32

                                  @ישיביש
                                  אתה מתכוון לשיר המקורי או לגירסה אינסטרומטלית? (יש ברשת מליון גרסאות)

                                  I תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • I IGO

                                    @ישיביש
                                    אתה מתכוון לשיר המקורי או לגירסה אינסטרומטלית? (יש ברשת מליון גרסאות)

                                    I מנותק
                                    I מנותק
                                    IGO
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #33

                                    @ישיביש
                                    אם התכוונת לקאבר אינסטרומנטלי אז יש לי את זה בביצוע של גיטרה. (מטאל) שזה ברעיון של השיר המקורי. ובביצוע של 2CELLOS שזה בכיוון שלהם...
                                    לא עולה לי לפורום (קובץ גדול מידי)
                                    את המקורי אני לא יעלה בכל מקרה בגלל חוקי הפורום...

                                    ישיבישי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • I IGO

                                      @ישיביש
                                      אם התכוונת לקאבר אינסטרומנטלי אז יש לי את זה בביצוע של גיטרה. (מטאל) שזה ברעיון של השיר המקורי. ובביצוע של 2CELLOS שזה בכיוון שלהם...
                                      לא עולה לי לפורום (קובץ גדול מידי)
                                      את המקורי אני לא יעלה בכל מקרה בגלל חוקי הפורום...

                                      ישיבישי מנותק
                                      ישיבישי מנותק
                                      ישיביש
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #34

                                      @igo אני מתכוון לגירסה אינסטרומנטלית אבל של רוק טוב

                                      I תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ישיבישי ישיביש

                                        @igo אני מתכוון לגירסה אינסטרומנטלית אבל של רוק טוב

                                        I מנותק
                                        I מנותק
                                        IGO
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי IGO
                                        #35

                                        @ישיביש אמר בלמישהו יש מנגינות רוק:

                                        אני מתכוון לגירסה אינסטרומנטלית אבל של רוק טוב

                                        @igo אמר בלמישהו יש מנגינות רוק:

                                        אז יש לי את זה בביצוע של גיטרה. (מטאל) שזה ברעיון של השיר המקורי

                                        לא מטורף... נחמד.

                                        לא עולה לי לפורום (קובץ גדול מידי)

                                        https://www.googleapis.com/drive/v3/files/1SqBd8U3KLLpDZQeaDbHYzq0pmRu3zf1K?alt=media&key=AIzaSyDduW1Zbi2MIu8aMUMF6op72pJ1f0sPBi0

                                        ישיבישי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • I IGO

                                          @ישיביש אמר בלמישהו יש מנגינות רוק:

                                          אני מתכוון לגירסה אינסטרומנטלית אבל של רוק טוב

                                          @igo אמר בלמישהו יש מנגינות רוק:

                                          אז יש לי את זה בביצוע של גיטרה. (מטאל) שזה ברעיון של השיר המקורי

                                          לא מטורף... נחמד.

                                          לא עולה לי לפורום (קובץ גדול מידי)

                                          https://www.googleapis.com/drive/v3/files/1SqBd8U3KLLpDZQeaDbHYzq0pmRu3zf1K?alt=media&key=AIzaSyDduW1Zbi2MIu8aMUMF6op72pJ1f0sPBi0

                                          ישיבישי מנותק
                                          ישיבישי מנותק
                                          ישיביש
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #36

                                          @igo אני דווקא אהבתי את זה מאוד.
                                          עכשיו אני צריך עוד כמה דברים כאלו טובים כמו SEVEN NATION ARMY וכאלה יש לך אולי?

                                          I תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול