למישהו יש מנגינות רוק
-
-
-
@ריקי279 לא קראת את חוקי הפורום..
כנראה רק סימנת V
ו...
כל פירסום מייל הוא הרחקה..
חוץ מזה שהפיקוח יכול לראות עריכות ומחיקות של הודעות...
לטובתך- קראי את החוקים טוב... -
@ישיביש אמר בלמישהו יש מנגינות רוק:
אני מחפש מנגינות רוק טובות אם למישהו יש אשמח לקבל (כמובן רק מנגינות)
יש הרבה רוק אינסטרומנטלי. דוגמה שאני אישית אוהב, ניק ג'ונסטון. (nick johnston)
תחפש ביוטיוב.
(סליחה אם אסור המלצות כאלו בפורום. אני ימחק) -
@ישיביש
אם התכוונת לקאבר אינסטרומנטלי אז יש לי את זה בביצוע של גיטרה. (מטאל) שזה ברעיון של השיר המקורי. ובביצוע של 2CELLOS שזה בכיוון שלהם...
לא עולה לי לפורום (קובץ גדול מידי)
את המקורי אני לא יעלה בכל מקרה בגלל חוקי הפורום... -
@ישיביש אמר בלמישהו יש מנגינות רוק:
אני מתכוון לגירסה אינסטרומנטלית אבל של רוק טוב
@igo אמר בלמישהו יש מנגינות רוק:
אז יש לי את זה בביצוע של גיטרה. (מטאל) שזה ברעיון של השיר המקורי
לא מטורף... נחמד.
לא עולה לי לפורום (קובץ גדול מידי)
https://www.googleapis.com/drive/v3/files/1SqBd8U3KLLpDZQeaDbHYzq0pmRu3zf1K?alt=media&key=AIzaSyDduW1Zbi2MIu8aMUMF6op72pJ1f0sPBi0
-
@ישיביש אמר בלמישהו יש מנגינות רוק:
אני מתכוון לגירסה אינסטרומנטלית אבל של רוק טוב
@igo אמר בלמישהו יש מנגינות רוק:
אז יש לי את זה בביצוע של גיטרה. (מטאל) שזה ברעיון של השיר המקורי
לא מטורף... נחמד.
לא עולה לי לפורום (קובץ גדול מידי)
https://www.googleapis.com/drive/v3/files/1SqBd8U3KLLpDZQeaDbHYzq0pmRu3zf1K?alt=media&key=AIzaSyDduW1Zbi2MIu8aMUMF6op72pJ1f0sPBi0
-
@igo אני דווקא אהבתי את זה מאוד.
עכשיו אני צריך עוד כמה דברים כאלו טובים כמו SEVEN NATION ARMY וכאלה יש לך אולי? -
@ישיביש אמר בלמישהו יש מנגינות רוק:
אני דווקא אהבתי את זה מאוד.
הסולו גיטרה מאד יפה. הפלייבק בינוני.. (חוץ מהסולו אין משהו מענין)
דברים אחרים אני צריך לבדוק. (אבדוק מחר). -
@igo יש מצב אתה מעלה לי את הסרטון כקובץ mp3 (320kbps)??
https://www.youtube.com/watch?v=n0JBe9e6mEo&ab_channel=KfirOchaion
https://www.youtube.com/watch?v=KNJLol46f1k&ab_channel=KarlGoldenMusic
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות