תכנית "לילה מנצח" בהגשת יואלי דיקמן
-
@אילה-הזמרת איך נדע מה הקוד??
@ויווש אמר בתכנית "לילה מנצח" בהגשת יואלי דיקמן:
@אילה-הזמרת איך נדע מה הקוד??
הם יעדכנו כשזה יצא..
הייתה אחלה תוכנית, שווה לחפש שידור חוזר... -
@ויווש אמר בתכנית "לילה מנצח" בהגשת יואלי דיקמן:
@אילה-הזמרת איך נדע מה הקוד??
הם יעדכנו כשזה יצא..
הייתה אחלה תוכנית, שווה לחפש שידור חוזר... -
@YEHUDA-1 אמר בתכנית "לילה מנצח" בהגשת יואלי דיקמן:
@יהלי
הוא ראיין איזה מישהו מענין???????לא, היה מאזינים ממש מענין עלו ושאלו על מיני שאלות...
שבוע הבא אותו רעיון... -
@יהלי היתה תוכנית מ-ע-נ-י-נ-ת!!!- היה שווה, שבוע הבא אותו דבר...(תכלס הכי מענין שמאזינים\ת עולים לשידור...)
לילה טוב...
-
היום ממשיכים את הנפש מוזיקלית...., ישראל כהן מגיע היום??
-
תהיה היום תוכנית? הוא לא מרגיש טוב.
-
@היי-2 ב 12 בלילה
-
@חיה-בקליפ בעיקרון "נפש מוזיקלית", אבל נקווה שהיה ,כי היבנתי שהוא לא מרגיש טוב...
-
@חיה-בקליפ בעיקרון "נפש מוזיקלית", אבל נקווה שהיה ,כי היבנתי שהוא לא מרגיש טוב...
@הדרי אמר בתכנית "לילה מנצח" בהגשת יואלי דיקמן:
@חיה-בקליפ בעיקרון "נפש מוזיקלית", אבל נקווה שהיה ,כי היבנתי שהוא לא מרגיש טוב...
מי אמר שהוא לא מרגיש טוב?
הוא לא היה היום במאסטר פליי -
שמחה פרידמן אמר היום בתוכנית שלו רפואה שלמה ליואלי שהוא לא מרגיש טוב
לא יודעת אם יהיה לילה מנצח כי זה המון לדבר זה לא לשים שירים וללכת
בואו נקווה שיהיה
(אם לא יהיה כנראה חולה באמת רפואה שלמה שיהיה) -
שמחה פרידמן אמר היום בתוכנית שלו רפואה שלמה ליואלי שהוא לא מרגיש טוב
לא יודעת אם יהיה לילה מנצח כי זה המון לדבר זה לא לשים שירים וללכת
בואו נקווה שיהיה
(אם לא יהיה כנראה חולה באמת רפואה שלמה שיהיה)פוסט זה נמחק! -
@חיה-בקליפ היתה תוכנית מאוד יפה עם המאזינים ושאלו אותו למה ישראל כהן לא נמצא הוא אמר שהוא נתן לו חופש
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
