דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. זמרים שמגיירים שירים , תגובתם

זמרים שמגיירים שירים , תגובתם

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
193 פוסטים 43 כותבים 12.4k צפיות 7 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • חיה בקליפח חיה בקליפ

    יש כל מיני זמרים חרדי ששרים שירים של חילונים שיש להם לחן יפה ,ומשנים להם את המילים
    מה אתם אומרים ?

    אני עדיין לא גיבשתי דיעה

    אילן פא מנותק
    אילן פא מנותק
    אילן פ
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילן פ
    #18

    @חיה-בקליפ
    מה אפשר לעשות שיש השפעות -ואולי זה אפילו נחמד לפעמים
    אבל מעניין למה אף פעם לא שומעים הפוך ---שזמר חילוני השתמש בלחן של חרדים ?????!!!!!!
    למרות שהלחנים חרדים -- כל כך יפים שחודרים לנשמה ומרגיעים

    כ.פ.כ מרבמ 2 תגובות תגובה אחרונה
    3
    • אילן פא אילן פ

      @חיה-בקליפ
      מה אפשר לעשות שיש השפעות -ואולי זה אפילו נחמד לפעמים
      אבל מעניין למה אף פעם לא שומעים הפוך ---שזמר חילוני השתמש בלחן של חרדים ?????!!!!!!
      למרות שהלחנים חרדים -- כל כך יפים שחודרים לנשמה ומרגיעים

      כ.פ.כ מנותק
      כ.פ.כ מנותק
      כ.פ.
      צוות פיקוח
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי כ.פ.
      #19

      @אילן-פ וואלה.....? זו נקודה מעניינת שאף פעם לא חשבתי עליה.......

      האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • אילן פא אילן פ

        @חיה-בקליפ
        מה אפשר לעשות שיש השפעות -ואולי זה אפילו נחמד לפעמים
        אבל מעניין למה אף פעם לא שומעים הפוך ---שזמר חילוני השתמש בלחן של חרדים ?????!!!!!!
        למרות שהלחנים חרדים -- כל כך יפים שחודרים לנשמה ומרגיעים

        מרבמ מנותק
        מרבמ מנותק
        מרב
        משתמש ותיק
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #20

        @אילן-פ אמר בזמרים שמגיירים שירים , תגובתם:

        אבל מעניין למה אף פעם לא שומעים הפוך ---שזמר חילוני השתמש בלחן של חרדים ?????!!!!!!

        לא שמעתי על זה...
        אפשר דוגמא?

        "אפשר לשאול אותך שאלה?"
        "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

        אילן פא Y 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • מרבמ מרב

          @אילן-פ אמר בזמרים שמגיירים שירים , תגובתם:

          אבל מעניין למה אף פעם לא שומעים הפוך ---שזמר חילוני השתמש בלחן של חרדים ?????!!!!!!

          לא שמעתי על זה...
          אפשר דוגמא?

          אילן פא מנותק
          אילן פא מנותק
          אילן פ
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #21

          @מרב
          גם אני מחפש דוגמה -- נראה לי שאין
          והשאלה למה ?

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מרבמ מרב

            @אילן-פ אמר בזמרים שמגיירים שירים , תגובתם:

            אבל מעניין למה אף פעם לא שומעים הפוך ---שזמר חילוני השתמש בלחן של חרדים ?????!!!!!!

            לא שמעתי על זה...
            אפשר דוגמא?

            Y מנותק
            Y מנותק
            YEHUDA 1
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #22

            @מרב
            שזמר חילוני שר בלחן חרדי זה באמת לא שמעתי אבל כן זה מצוי שזמרים חילונים שרים שירים חרדים!!!!!!!!!!!

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • S מנותק
              S מנותק
              shoval
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #23

              אני לא אוהבת לשמוע שירים מגויירים בכלל!
              מגעיל אותי שפתאום כל השירים החילונים הופכים להיות כ"כ קדושים(עיין ערך "גמרא סבבא"-אני נסלדתי!)
              אולי כי הכרתי לפעמים את המקור,
              ולראות את הערכים שלנו מולבשים על השירים שלהם, ובחוסר מקצועיות- העיקר שיתאים למנגינה ויתחרז טוב , לא עושה לי טוב!
              אבל חייבת לציין שזה מביא לזמר המגייר מלא צפיות...

              .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

              chagit03C ברוריהב 2 תגובות תגובה אחרונה
              3
              • מ מנותק
                מ מנותק
                מתנדנדת
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #24

                @אילן-פ האמת גם אני חשבתי על הנקודה הזאת. לדעתי, זה בגלל שני דברים 1. זמר שלא מהציבור שלנו שאוהב שיר אין לו בעיה טכנית לשיר אותו עם המילים שלו כמו שהן ולזמרים שלנו יש... מה גם שיהיו כאלו שלא ירצו מבחינת דעת קהל להשתמש בלחנים של יוצר חרדי.
                2. לצערי ישנם אומנים עם תחושות של נחיתות בציבור שלנו. לדידם כביכול היצירה ששם טובה ועל רמה יותר... לא נכנסת לדיון אם זה נכון או לא אבל מה שבטוח שלאומנים הכללים אין התחושות האלו כלפי היוצרים שלנו... ויעדיפו להשתמש בלחנים של עצמם.

                יאוש הוא לא תוכנית עבודה.
                תפילה היא כן.
                (יובל סטופל)

                ד אילן פא 2 תגובות תגובה אחרונה
                5
                • מ מתנדנדת

                  @אילן-פ האמת גם אני חשבתי על הנקודה הזאת. לדעתי, זה בגלל שני דברים 1. זמר שלא מהציבור שלנו שאוהב שיר אין לו בעיה טכנית לשיר אותו עם המילים שלו כמו שהן ולזמרים שלנו יש... מה גם שיהיו כאלו שלא ירצו מבחינת דעת קהל להשתמש בלחנים של יוצר חרדי.
                  2. לצערי ישנם אומנים עם תחושות של נחיתות בציבור שלנו. לדידם כביכול היצירה ששם טובה ועל רמה יותר... לא נכנסת לדיון אם זה נכון או לא אבל מה שבטוח שלאומנים הכללים אין התחושות האלו כלפי היוצרים שלנו... ויעדיפו להשתמש בלחנים של עצמם.

                  ד מנותק
                  ד מנותק
                  דיזיין
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #25

                  @מתנדנדת

                  תזהרי, את עלולה לפתוח כאן ויכוח רציני, עם עובדה 2 שציינת למעלה.

                  אם אתה חולם על זה, זה אפשרי. אם זה ביומן שלך, זה קרה
                  ואם אתה שר את זה- זה חלק ממך!

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • מ מתנדנדת

                    @אילן-פ האמת גם אני חשבתי על הנקודה הזאת. לדעתי, זה בגלל שני דברים 1. זמר שלא מהציבור שלנו שאוהב שיר אין לו בעיה טכנית לשיר אותו עם המילים שלו כמו שהן ולזמרים שלנו יש... מה גם שיהיו כאלו שלא ירצו מבחינת דעת קהל להשתמש בלחנים של יוצר חרדי.
                    2. לצערי ישנם אומנים עם תחושות של נחיתות בציבור שלנו. לדידם כביכול היצירה ששם טובה ועל רמה יותר... לא נכנסת לדיון אם זה נכון או לא אבל מה שבטוח שלאומנים הכללים אין התחושות האלו כלפי היוצרים שלנו... ויעדיפו להשתמש בלחנים של עצמם.

                    אילן פא מנותק
                    אילן פא מנותק
                    אילן פ
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #26

                    @מתנדנדת
                    לדעתי יש כאן משהו הרבה יותר עמוק -- יש משהו בנשמה שלו שחוסם אותו
                    כי זה לוקח אותו למקום שהוא לא רוצה להיות -- של הזדהות והתחברות והתבוננות ביהדות
                    אבל זה באמת נושא שמעניין בפני עצמו
                    אבל מתאים יותר לשיעור מוסר ולא לפורום מוזיקה -- ואפשר להרחיב על זה עוד ועוד

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    3
                    • מ מנותק
                      מ מנותק
                      מתנדנדת
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #27

                      @אילן-פ אמת.
                      ונזהרת בכתיבה. כי לאמת הזאת יש שני צדדים וזה שם את השאלה של הנושא כאן עם הרבה סימני קריאה על מה שזה אומר... וד"ל ואכ"ל

                      יאוש הוא לא תוכנית עבודה.
                      תפילה היא כן.
                      (יובל סטופל)

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • חיה בקליפח חיה בקליפ

                        יש כל מיני זמרים חרדי ששרים שירים של חילונים שיש להם לחן יפה ,ומשנים להם את המילים
                        מה אתם אומרים ?

                        אני עדיין לא גיבשתי דיעה

                        ק מנותק
                        ק מנותק
                        קשה לחשוב
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #28

                        @חיה-בקליפ מבחינת יהדות זה אסור!!!
                        ולדעתי זה אסון נוראי!!!

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • כ.פ.כ מנותק
                          כ.פ.כ מנותק
                          כ.פ.
                          צוות פיקוח
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #29

                          שמעתי לאחרונה שיר מעניין במנגינה של 'אם תרצי' עם המילים 'מזמור לתודה'
                          ת'אמת? דווקא נהניתי......... היה בזה משו חמוד.

                          אבל זה פחות חמוד שהזמר החרדי שר את המילים המקוריות או יותר גרוע - מוציא את המילים יעני הלא טובות ומוסיף מילים משלו.

                          לדעתי :)

                          האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • צ מנותק
                            צ מנותק
                            צוציק
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי צוציק
                            #30

                            @כ-פ זה גיור של עמירן דביר לשיר אם תרצי של חנן בן ארי
                            עמירן דביר - אם תרצו.mp3

                            תאמין בה', תאמין בעצמך, כי בצלם אלוקים, אלוקים ברא אותך.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • S מנותק
                              S מנותק
                              shoval
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #31

                              אם כבר דברתם על שירים מגויירים ,אז מעניין אותי לדעת מה אתם חושבים על כל הלחנים של השירים החילונים ,שמתנגנים חופשי בחתונות חרדיות.
                              ואני לא מדברת רק על הנעימות של סוסנה שרובם מגיעות מהשירים של חנן בן ארי-לפי מה ששמתי לב...

                              .Fake it till you make it. Or better yet, fake it till you become it

                              צ חיה בקליפח 2 תגובות תגובה אחרונה
                              1
                              • 11221 מנותק
                                11221 מנותק
                                1122
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #32

                                לדעתי שירים שהם להיטים ממש בציבור החילוני כן אפשר לעשות עליהם
                                אני יודעת מניסיון שאנשים ששרו תקופה שיר מסוים באוטובוס וכשיצא הגיור שלו פשוט הם הפסיקו לשיר אותו ושרו רק את הקאבר
                                אבל סתם שיר עם מנגינה מגניבה זה נראלי באמת בעיה....
                                וגם יש הבדל בין שירים חילוניים לשירים של גויים

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • S shoval

                                  אם כבר דברתם על שירים מגויירים ,אז מעניין אותי לדעת מה אתם חושבים על כל הלחנים של השירים החילונים ,שמתנגנים חופשי בחתונות חרדיות.
                                  ואני לא מדברת רק על הנעימות של סוסנה שרובם מגיעות מהשירים של חנן בן ארי-לפי מה ששמתי לב...

                                  צ מנותק
                                  צ מנותק
                                  ציפה קלאסיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #33

                                  @shoval זוועה בעיייני, שירים לועזיים - שהקהל לא יודע מה המשמעות של המילים, ורואים בחתונות בחורי ישיבות קופצים בשירים האלה...

                                  "כל אדם שאת פוגשים נלחם במשהו שאתם לא יודעים עליו,

                                  תהיו נחמדים,

                                  תמיד!"

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • אילה הזמרתא מנותק
                                    אילה הזמרתא מנותק
                                    אילה הזמרת
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #34

                                    לידעתכם גם כל השירים שיואלי שם בתוכנית שלו הוואקלי שלSIX 13 זה שירים מגוירים כל השירים האלה

                                    "תן חיוך בן אדם הכל לטובה"🥰😊😂

                                    צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • אילה הזמרתא אילה הזמרת

                                      לידעתכם גם כל השירים שיואלי שם בתוכנית שלו הוואקלי שלSIX 13 זה שירים מגוירים כל השירים האלה

                                      צ מנותק
                                      צ מנותק
                                      ציפה קלאסיק
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #35

                                      @אילה-הזמרת נו אז מה? זה הופך את זה למשהו טוב??

                                      "כל אדם שאת פוגשים נלחם במשהו שאתם לא יודעים עליו,

                                      תהיו נחמדים,

                                      תמיד!"

                                      אילה הזמרתא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • צ ציפה קלאסיק

                                        @אילה-הזמרת נו אז מה? זה הופך את זה למשהו טוב??

                                        אילה הזמרתא מנותק
                                        אילה הזמרתא מנותק
                                        אילה הזמרת
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילה הזמרת
                                        #36

                                        @ציפה-קלאסיק לא אמרתי סתם לידיעה
                                        גם השיר של עמירן דביר סול מי הוא מגוייר

                                        "תן חיוך בן אדם הכל לטובה"🥰😊😂

                                        עדי 3ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • אילה הזמרתא אילה הזמרת

                                          @ציפה-קלאסיק לא אמרתי סתם לידיעה
                                          גם השיר של עמירן דביר סול מי הוא מגוייר

                                          עדי 3ע מנותק
                                          עדי 3ע מנותק
                                          עדי 3
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #37

                                          @אילה-הזמרת אמר בזמרים שמגיירים שירים , תגובתם:

                                          @ציפה-קלאסיק לא אמרתי סתם לידיעה
                                          גם השיר של עמירן דביר סול מי הוא מגוייר

                                          נכון, יש בפליליסיטם שלנו הרבה שירים מגויירים ו "חוזרים בתשובה.."😉
                                          אבל לדעתי צריך לדון על כל שיר בפני עצמו...כי אם ניקח למשל את "שבט אחים..." אז אני בעד- כי ברור לי שיש שירים שבכל מקרה ישמעו אותם- אז עדיף שזה יבוצע ע"י זמר דתי.

                                          אבל אין ספק שיש לדון לגבי הרבה שירים אחרים שאחרי הקאבר/גיור שעברו גרמו לנו ללכת לשמוע את המקור- מה שלא היה קורה אם לא ההינו נחספים לגיור.
                                          לא פעם יצא לי לשמוע שיר באוטובוס/ חנות..ו...המנגינה- לחן התנגן לי בראש עם מילים אחרות- יהודיות/ דתיות ואת האמת- זה די צרם לי...

                                          מאחורי כל אדם חזק- יש סיפור שלא השאיר לו ברירה!!!💪

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          4

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול