להיט החורף
-
איזה שיר לדעתכם הצליח להיות להיט אם בכלל במהלך החורף שעבר?
@דודו-בלוקה השיר של איציק דדיה"סופות"
-
@דודו-בלוקה לא הבנת את כוונתי.
פשוט ללהיטים יש בד"כ מלא צפיות אז זה יכול לתת לך אינדיקציה איזה להיטים היו.
חוץ מזה שאני ספציפית לא זוכרת באיזה תקופה יצא כל שיר, ולכן מתקשה לענות על השאלה הנ"ל, לכן אמרתי שכדאי שתתן רשימת אופציות.@shoval שיר שאהבת החורף מה מסובך?
מה הקשר צפיות מה את אהבת!!!!!! -
@shoval שיר שאהבת החורף מה מסובך?
מה הקשר צפיות מה את אהבת!!!!!!@דודו-בלוקה עוד לא הבנת שאני לא זוכרת? עברו הרבה מים בנהר מהחורף...@יונמיוזיק כתב את השיר "בשורה טובה" אני גם אהבתי אותו ממש ולכן לייקתי-אבל בכלל לא זכרתי שזה יצא בחורף, חשבתי שהוא יותר ישן. ויכול להיות שיש שירים שאהבתי יותר ממנו, לכן אמרתי לך לעשות רשימת להיטים.
עזוב מה אתה מסתבך, מקסימום לא תדע את דעתי בעניין--- -
אני גם לא יודעת בדיוק איזה שירים היו וכנראה לא היו להיטים מוצלחים אחרת הייתי זוכרת ואוהבת אבל כנראה לא היו שירים מוצלחים לכן לא זוכרים
-
אני גם לא יודעת בדיוק איזה שירים היו וכנראה לא היו להיטים מוצלחים אחרת הייתי זוכרת ואוהבת אבל כנראה לא היו שירים מוצלחים לכן לא זוכרים
-
@כ-פ אמר בלהיט החורף:
@ברוריה
מצטרפת........
רציתי לכתוב את זה ולא העזתי........מה הבעיה לכתוב את זה? זאת המציאות לא?
-
@כ-פ אמר בלהיט החורף:
@ברוריה
מצטרפת........
רציתי לכתוב את זה ולא העזתי........מה הבעיה לכתוב את זה? זאת המציאות לא?
-
@דודו-בלוקה לדעתי בשורה טובה של משה פלד. שיר פצצה!
@יונמיוזיק צודק ב100%
-
ים של דמעות נותי ליברמן
נמואל ויאיר שובל אבא אוהב -
ים של דמעות נותי ליברמן
נמואל ויאיר שובל אבא אוהב@כוכבים-נופלים אמר בלהיט החורף:
נמואל ויאיר שובל אבא אוהב
1,000,000% וודאי שהשיר הזה
לא יודע למה נראלי שהשיר הזה לא כ"כ התפרסם
-
איזה שיר לדעתכם הצליח להיות להיט אם בכלל במהלך החורף שעבר?
@דודו-בלוקה אמר בלהיט החורף:
איזה שיר לדעתכם הצליח להיות להיט אם בכלל במהלך החורף שעבר?
זכור לי אחד, 'חיזוקים' של ארי גולד.
-
@אלחנן-3 הוא התכוון לשיר שאהבתה
-
ים של דמעות נותי ליברמן
נמואל ויאיר שובל אבא אוהב -
'סופות' חדמ"ש

-
להיות שלם ורגע לפני ליליה
-
תזכירו לי קצת שירים שיצאו החורף....
אולי נקודות של שמואל היה לדעתי להיט...
יכול להיות שהיה עוד ואני פשוט לא אוחזת שזה יצא בחורף מרוב שהם נשמעים אצלי שוב ושוב...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

