להיט החורף
-
אני גם לא יודעת בדיוק איזה שירים היו וכנראה לא היו להיטים מוצלחים אחרת הייתי זוכרת ואוהבת אבל כנראה לא היו שירים מוצלחים לכן לא זוכרים
-
@כ-פ אמר בלהיט החורף:
@ברוריה
מצטרפת........
רציתי לכתוב את זה ולא העזתי........מה הבעיה לכתוב את זה? זאת המציאות לא?
-
@כ-פ אמר בלהיט החורף:
@ברוריה
מצטרפת........
רציתי לכתוב את זה ולא העזתי........מה הבעיה לכתוב את זה? זאת המציאות לא?
-
@דודו-בלוקה לדעתי בשורה טובה של משה פלד. שיר פצצה!
@יונמיוזיק צודק ב100%
-
ים של דמעות נותי ליברמן
נמואל ויאיר שובל אבא אוהב -
ים של דמעות נותי ליברמן
נמואל ויאיר שובל אבא אוהב@כוכבים-נופלים אמר בלהיט החורף:
נמואל ויאיר שובל אבא אוהב
1,000,000% וודאי שהשיר הזה
לא יודע למה נראלי שהשיר הזה לא כ"כ התפרסם
-
איזה שיר לדעתכם הצליח להיות להיט אם בכלל במהלך החורף שעבר?
@דודו-בלוקה אמר בלהיט החורף:
איזה שיר לדעתכם הצליח להיות להיט אם בכלל במהלך החורף שעבר?
זכור לי אחד, 'חיזוקים' של ארי גולד.
-
@אלחנן-3 הוא התכוון לשיר שאהבתה
-
ים של דמעות נותי ליברמן
נמואל ויאיר שובל אבא אוהב -
'סופות' חדמ"ש

-
להיות שלם ורגע לפני ליליה
-
תזכירו לי קצת שירים שיצאו החורף....
אולי נקודות של שמואל היה לדעתי להיט...
יכול להיות שהיה עוד ואני פשוט לא אוחזת שזה יצא בחורף מרוב שהם נשמעים אצלי שוב ושוב... -
@קשה-לחשוב אם זה זכה כשיר השנה איך זה יצא החורף??
-
@קשה-לחשוב זה יצא ממש בתחילת בין הזמנים בקיץ
זה גם הספיק להשתתף במצעד השנתי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


