זמרים שמגיירים שירים , תגובתם
-
@shoval אמר בזמרים שמגיירים שירים , תגובתם:
אני לא אוהבת לשמוע שירים מגויירים בכלל!
מגעיל אותי שפתאום כל השירים החילונים הופכים להיות כ"כ קדושים(עיין ערך "גמרא סבבא"-אני נסלדתי!)
אולי כי הכרתי לפעמים את המקור,
ולראות את הערכים שלנו מולבשים על השירים שלהם, ובחוסר מקצועיות- העיקר שיתאים למנגינה ויתחרז טוב , לא עושה לי טוב!
אבל חייבת לציין שזה מביא לזמר המגייר מלא צפיות...נכון...שימי לב גם "בתורותו"של חיים ישראל...מה הוא מדבר שם? רק ה' יודעעעע
הוא מחרטט שם מיליםםםם
אם את מבינה את אלופההה@chagit03 כן זה מזה מצחיק
-
@אבי-n אמר בזמרים שמגיירים שירים , תגובתם:
זה מנגינות גויות אין בזה יותר מידי טוהר
אבל נכון שהמילים המודבקות לא משהוצריך לעשות הבחנה דקה בין 2 עניינים
יש שירים לועזיים שלוקחים אותם כמו שהם ומשנים את המילים --על זה אפשר להתוכחאבל אם מדברים על השפעות של מוזיקה מערבית -- רב השירים של המוזיקה היהודית מושפעים
מ--רוק --ופופ --טרנסים וכ"ו --- ומדובר בזמרים הכי מובילים
וגם המוזיקה היהודית ממש של האדמורים --גם היא לקוחה בסופו של דבר מניגונים של גויים
-כך שכנראה זו לא בעיה -- כפי שהסביר בטוב טעם ודעת @יהודה1 -
סתם טוב לדעת שזמרים שומעים מוזיקה גויית או חילונית זה משלעצמו גרוע
מה הקטע? שיוציאו שירים מעצמם -
סתם טוב לדעת שזמרים שומעים מוזיקה גויית או חילונית זה משלעצמו גרוע
מה הקטע? שיוציאו שירים מעצמם@אילה-הזמרת זה מה ש@אילן-פ אומר, שהמוזיקה שלהם מושפעת מהמוזיקה המערבית של היום.
אגב מרדכי שפירא אמר פעם בראיון, שבילדותו הם היו פחות חרדים ושמעו שירים לועזיים, ואח"כ הם התחרדו. הוא מספר שכיום הוא מנסה להביא את סוג המוזיקה ששמע בזמנו גם לחרדים. (בקטע טוב כמובן!)
טוב או לא? זה כבר עניין לנושא אחר..............
-
@אילה-הזמרת זה מה ש@אילן-פ אומר, שהמוזיקה שלהם מושפעת מהמוזיקה המערבית של היום.
אגב מרדכי שפירא אמר פעם בראיון, שבילדותו הם היו פחות חרדים ושמעו שירים לועזיים, ואח"כ הם התחרדו. הוא מספר שכיום הוא מנסה להביא את סוג המוזיקה ששמע בזמנו גם לחרדים. (בקטע טוב כמובן!)
טוב או לא? זה כבר עניין לנושא אחר..............
@כ-פ לא שהם היו פחות חרדים הוא אמר שהם גם שמעו מרדכי בן דוד ופריד הוא אמר שאמא שלו היתה זמרת פופ הוא רצה להכניס סוג מוזיקה חדשה שאין בחרדי
-
הזייה מה יש להגיד...
אבל מה לעשות שיש כאלה שזה שומר עליהם מלשמוע את המקור.(שזה עדיף בחלק מהמקרים, לכן אני לא מתנגדת נחרצות)
לעומת זאת יש כאלו שיגידו אממ נשמע טוב בוא נלך לחפש את המקור ואז
דבר אחד לא ברור לי- חלק מהשירים המקוריים הם אסון , כמו השיר טוי.. שחיים ישראל גייר.לא מבינה למה צריך לשכפל את הטרגדיה הזאת..)
-
בידיוק השבוע קראתי כתבהבJDN על ניגוני מירון והיה שם סיפור שיש איזה ניגון במירון ניגון מוסטפא (אברום לייב בורשטיין) או שם כזה וכתבו שם שזה נעימה דרוזית שהיו מגיעים לפני 100 שנה למירון וגרו שם דרוזים והם ניגנו ת'שיר הזה בהדלקה של מירון
וגם טוקר עשה תוכנית פעם שאמרו שם שהמנגינות של חייב איניש וכי אשמרה שבת מגוירות -
בידיוק השבוע קראתי כתבהבJDN על ניגוני מירון והיה שם סיפור שיש איזה ניגון במירון ניגון מוסטפא (אברום לייב בורשטיין) או שם כזה וכתבו שם שזה נעימה דרוזית שהיו מגיעים לפני 100 שנה למירון וגרו שם דרוזים והם ניגנו ת'שיר הזה בהדלקה של מירון
וגם טוקר עשה תוכנית פעם שאמרו שם שהמנגינות של חייב איניש וכי אשמרה שבת מגוירות@כוכבים-נופלים כן אין ספק שלפעמים צריך להשתמש בחכמת הגוים לצרכים שלנו..
הרי לשם כך הם נוצרו, לא? .. -
אם כבר דברתם על שירים מגויירים ,אז מעניין אותי לדעת מה אתם חושבים על כל הלחנים של השירים החילונים ,שמתנגנים חופשי בחתונות חרדיות.
ואני לא מדברת רק על הנעימות של סוסנה שרובם מגיעות מהשירים של חנן בן ארי-לפי מה ששמתי לב...@shoval אמר בזמרים שמגיירים שירים , תגובתם:
אם כבר דברתם על שירים מגויירים ,אז מעניין אותי לדעת מה אתם חושבים על כל הלחנים של השירים החילונים ,שמתנגנים חופשי בחתונות חרדיות.
ואני לא מדברת רק על הנעימות של סוסנה שרובם מגיעות מהשירים של חנן בן ארי-לפי מה ששמתי לב...לא רקהתזמורת של סוסנה
ולא רק השירים של חנן בן ארי -
אבל בוא, טרנסים וטראקים שנכנסו לחתונות זה כבר טו מאצ'
לא יודעת מה אצלכם, אבל יצא לי להיות בחתונות חרדיות שהלך שם דיסקוטק מטורף בסוף החתונה
נראה לי קצת פחות מתאים לחתונה קדושה..(שלא תבינו- פעם היתי עפה על זה,
אבל במחשבה שניה לחשוב שהשורש של זה זה מסיבות טבע - מעורר חלחלה). -
אבל בוא, טרנסים וטראקים שנכנסו לחתונות זה כבר טו מאצ'
לא יודעת מה אצלכם, אבל יצא לי להיות בחתונות חרדיות שהלך שם דיסקוטק מטורף בסוף החתונה
נראה לי קצת פחות מתאים לחתונה קדושה..(שלא תבינו- פעם היתי עפה על זה,
אבל במחשבה שניה לחשוב שהשורש של זה זה מסיבות טבע - מעורר חלחלה).@סטופל-המלך אמר בזמרים שמגיירים שירים , תגובתם:
אבל בוא, טרנסים וטראקים שנכנסו לחתונות זה כבר טו מאצ'
לא יודעת מה אצלכם, אבל יצא לי להיות בחתונות חרדיות שהלך שם דיסקוטק מטורף בסוף החתונה
נראה לי קצת פחות מתאים לחתונה קדושה..
||ספויילר||
(שלא תבינו- פעם היתי עפה על זה,
אבל במחשבה שניה לחשוב שהשורש של זה זה מסיבות טבע - מעורר חלחלה).לדעתי זה כבר הפך לחלק בלתי נפרד מהחתונות החרדיות
אם לא יהיה את זה ,בחורים לא ירקדו -
אבל בוא, טרנסים וטראקים שנכנסו לחתונות זה כבר טו מאצ'
לא יודעת מה אצלכם, אבל יצא לי להיות בחתונות חרדיות שהלך שם דיסקוטק מטורף בסוף החתונה
נראה לי קצת פחות מתאים לחתונה קדושה..(שלא תבינו- פעם היתי עפה על זה,
אבל במחשבה שניה לחשוב שהשורש של זה זה מסיבות טבע - מעורר חלחלה).כשאת עושה ספוילר את צריכה לכתוב את תוכן הספוילר בתוך הקווים במקום המילה 'ספוילר' ובשביל שהספוילר יעבוד צריך להיות 'אנטר' בין המשפט הקודם לספוילר.
-
אבל בוא, טרנסים וטראקים שנכנסו לחתונות זה כבר טו מאצ'
לא יודעת מה אצלכם, אבל יצא לי להיות בחתונות חרדיות שהלך שם דיסקוטק מטורף בסוף החתונה
נראה לי קצת פחות מתאים לחתונה קדושה..(שלא תבינו- פעם היתי עפה על זה,
אבל במחשבה שניה לחשוב שהשורש של זה זה מסיבות טבע - מעורר חלחלה).@סטופל-המלך אמר בזמרים שמגיירים שירים , תגובתם:
אבל בוא, טרנסים וטראקים שנכנסו לחתונות זה כבר טו מאצ'
לא יודעת מה אצלכם, אבל יצא לי להיות בחתונות חרדיות שהלך שם דיסקוטק מטורף בסוף החתונה
נראה לי קצת פחות מתאים לחתונה קדושה..
||ספויילר||
(שלא תבינו- פעם היתי עפה על זה,
אבל במחשבה שניה לחשוב שהשורש של זה זה מסיבות טבע - מעורר חלחלה).וכל הטראקים והטראנסים לקוחים משירים גויים וחילוניים
-
אבל בוא, טרנסים וטראקים שנכנסו לחתונות זה כבר טו מאצ'
לא יודעת מה אצלכם, אבל יצא לי להיות בחתונות חרדיות שהלך שם דיסקוטק מטורף בסוף החתונה
נראה לי קצת פחות מתאים לחתונה קדושה..(שלא תבינו- פעם היתי עפה על זה,
אבל במחשבה שניה לחשוב שהשורש של זה זה מסיבות טבע - מעורר חלחלה).פוסט זה נמחק! -
ואוו זה נושא מאד רגיש....
אבל מאד....
לכולנו זה מציק אבל הבעייה שאף אחד לא קם ועושה לכל זה סוף, למה חתונה טהורה וקדושה צריכה להיגמר עים כל מיני שטויות וטרקים שמגיעים מהעולם השני???
למה?
אני בטוחה שבמגזר שלנו החתונות יכולות להיות הכי יפות בלי שיכניסו את כל השטויות האלו.@סטופל-המלך למה כל פוסט שלך כתוב עם זה-||ספויילר||???
-
כמו שאמר כאן יפה אחד ממשתמשי הפורום- כיום זה אסון גיור השירים כי ניתן להגיע להכל בקלות וכל אחד יכול להתעניין במקור של השיר. דבר שני היום מלחיני השירים הגויים והחילוניים עושים זאת לרוב מתוך טומאה וכוונה להחטיא, וקראתי שאחד מגדולי הדור הקודם אמר(לצערי לא זוכרת את שמו) שאישיות המנגן שחיבר את הניגון משפיעה על הלחן ועל מי שישמע אותו בסופו של דבר אז צריך להיזהר. מה גם שכיום המוזיקה החילונית והגויית הפכה אגריסיבית ובוטה( למרות שלצערי זה גם חדר קצת לחרדי אב לעדיין אין מה להשוות...)
וחוץ מזה יש לנו לחנים מדהימים! הרבה יותר מכל הלחנים הרדודים הללו. -
ואוו זה נושא מאד רגיש....
אבל מאד....
לכולנו זה מציק אבל הבעייה שאף אחד לא קם ועושה לכל זה סוף, למה חתונה טהורה וקדושה צריכה להיגמר עים כל מיני שטויות וטרקים שמגיעים מהעולם השני???
למה?
אני בטוחה שבמגזר שלנו החתונות יכולות להיות הכי יפות בלי שיכניסו את כל השטויות האלו.@סטופל-המלך למה כל פוסט שלך כתוב עם זה-||ספויילר||???
-
@צוציק
לצערינו... למה אף אחד לא עושה לזה סוף?? הייתי נורא תמימה כשחשבתי שה"שטויות " האלו שייכים רק למגזר מסוים ואז כשגיליתי שזה גם קיים בחרדי הייתי בשוק...
אצלי בעזרת השם - לא יהיה דבר כזה!!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
