דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. במת הדיונים
  3. זמרים שמגיירים שירים , תגובתם

זמרים שמגיירים שירים , תגובתם

מתוזמן נעוץ נעול הועבר במת הדיונים
193 פוסטים 43 כותבים 12.5k צפיות 7 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • אילה הזמרתא אילה הזמרת

    סתם טוב לדעת שזמרים שומעים מוזיקה גויית או חילונית זה משלעצמו גרוע
    מה הקטע? שיוציאו שירים מעצמם

    כ.פ.כ מנותק
    כ.פ.כ מנותק
    כ.פ.
    צוות פיקוח
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #66

    @אילה-הזמרת זה מה ש@אילן-פ אומר, שהמוזיקה שלהם מושפעת מהמוזיקה המערבית של היום.

    אגב מרדכי שפירא אמר פעם בראיון, שבילדותו הם היו פחות חרדים ושמעו שירים לועזיים, ואח"כ הם התחרדו. הוא מספר שכיום הוא מנסה להביא את סוג המוזיקה ששמע בזמנו גם לחרדים. (בקטע טוב כמובן!)

    טוב או לא? זה כבר עניין לנושא אחר..............

    אילה הזמרתא תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • כ.פ.כ כ.פ.

      @אילה-הזמרת זה מה ש@אילן-פ אומר, שהמוזיקה שלהם מושפעת מהמוזיקה המערבית של היום.

      אגב מרדכי שפירא אמר פעם בראיון, שבילדותו הם היו פחות חרדים ושמעו שירים לועזיים, ואח"כ הם התחרדו. הוא מספר שכיום הוא מנסה להביא את סוג המוזיקה ששמע בזמנו גם לחרדים. (בקטע טוב כמובן!)

      טוב או לא? זה כבר עניין לנושא אחר..............

      אילה הזמרתא מנותק
      אילה הזמרתא מנותק
      אילה הזמרת
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי אילה הזמרת
      #67

      @כ-פ לא שהם היו פחות חרדים הוא אמר שהם גם שמעו מרדכי בן דוד ופריד הוא אמר שאמא שלו היתה זמרת פופ הוא רצה להכניס סוג מוזיקה חדשה שאין בחרדי

      "תן חיוך בן אדם הכל לטובה"🥰😊😂

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • צ צוציק

        https://www.youtube.com/watch?v=32HiTpekg_k
        טאנץ עם סלסולים מה דעתכם ?

        חכם_בלילהח מנותק
        חכם_בלילהח מנותק
        חכם_בלילה
        משתמש מומחה
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #68

        @צוציק איזה שיר ישן 😲
        שיר מאוד חמוד, בזמנו לא ידעתי שזה גיור...

        אם היו מוצאים את זה בימנו זה היה 'טראנס' עם סילסולים וד"ל

        "אל תתנו לאנשים קטנים לשכנע אתכם שהחלומות שלכם יותר מידי גדולים" תייגו אותי בכיף!!

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • סטופל המלךס מנותק
          סטופל המלךס מנותק
          סטופל המלך
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי סטופל המלך
          #69

          הזייה מה יש להגיד...
          אבל מה לעשות שיש כאלה שזה שומר עליהם מלשמוע את המקור.(שזה עדיף בחלק מהמקרים, לכן אני לא מתנגדת נחרצות)
          לעומת זאת יש כאלו שיגידו אממ נשמע טוב בוא נלך לחפש את המקור ואז 🤦‍♂️

          דבר אחד לא ברור לי- חלק מהשירים המקוריים הם אסון , כמו השיר טוי.. שחיים ישראל גייר.לא מבינה למה צריך לשכפל את הטרגדיה הזאת..)

          אם מצאת את המקום הכי טוב להתחבא בו,
          סימן שלא מצאת את המקום הכי טוב להתחבא בו .

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • כ מנותק
            כ מנותק
            כוכבים נופלים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #70

            בידיוק השבוע קראתי כתבהבJDN על ניגוני מירון והיה שם סיפור שיש איזה ניגון במירון ניגון מוסטפא (אברום לייב בורשטיין) או שם כזה וכתבו שם שזה נעימה דרוזית שהיו מגיעים לפני 100 שנה למירון וגרו שם דרוזים והם ניגנו ת'שיר הזה בהדלקה של מירון
            וגם טוקר עשה תוכנית פעם שאמרו שם שהמנגינות של חייב איניש וכי אשמרה שבת מגוירות

            סטופל המלךס תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • כ כוכבים נופלים

              בידיוק השבוע קראתי כתבהבJDN על ניגוני מירון והיה שם סיפור שיש איזה ניגון במירון ניגון מוסטפא (אברום לייב בורשטיין) או שם כזה וכתבו שם שזה נעימה דרוזית שהיו מגיעים לפני 100 שנה למירון וגרו שם דרוזים והם ניגנו ת'שיר הזה בהדלקה של מירון
              וגם טוקר עשה תוכנית פעם שאמרו שם שהמנגינות של חייב איניש וכי אשמרה שבת מגוירות

              סטופל המלךס מנותק
              סטופל המלךס מנותק
              סטופל המלך
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #71

              @כוכבים-נופלים כן אין ספק שלפעמים צריך להשתמש בחכמת הגוים לצרכים שלנו..
              הרי לשם כך הם נוצרו, לא? ..

              אם מצאת את המקום הכי טוב להתחבא בו,
              סימן שלא מצאת את המקום הכי טוב להתחבא בו .

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • S shoval

                אם כבר דברתם על שירים מגויירים ,אז מעניין אותי לדעת מה אתם חושבים על כל הלחנים של השירים החילונים ,שמתנגנים חופשי בחתונות חרדיות.
                ואני לא מדברת רק על הנעימות של סוסנה שרובם מגיעות מהשירים של חנן בן ארי-לפי מה ששמתי לב...

                חיה בקליפח מנותק
                חיה בקליפח מנותק
                חיה בקליפ
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה בקליפ
                #72

                @shoval אמר בזמרים שמגיירים שירים , תגובתם:

                אם כבר דברתם על שירים מגויירים ,אז מעניין אותי לדעת מה אתם חושבים על כל הלחנים של השירים החילונים ,שמתנגנים חופשי בחתונות חרדיות.
                ואני לא מדברת רק על הנעימות של סוסנה שרובם מגיעות מהשירים של חנן בן ארי-לפי מה ששמתי לב...

                לא רקהתזמורת של סוסנה
                ולא רק השירים של חנן בן ארי

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • סטופל המלךס מנותק
                  סטופל המלךס מנותק
                  סטופל המלך
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי סטופל המלך
                  #73

                  אבל בוא, טרנסים וטראקים שנכנסו לחתונות זה כבר טו מאצ'
                  לא יודעת מה אצלכם, אבל יצא לי להיות בחתונות חרדיות שהלך שם דיסקוטק מטורף בסוף החתונה
                  נראה לי קצת פחות מתאים לחתונה קדושה..

                  (שלא תבינו- פעם היתי עפה על זה,
                  אבל במחשבה שניה לחשוב שהשורש של זה זה מסיבות טבע - מעורר חלחלה).

                  אם מצאת את המקום הכי טוב להתחבא בו,
                  סימן שלא מצאת את המקום הכי טוב להתחבא בו .

                  חיה בקליפח כ.פ.כ צ 4 תגובות תגובה אחרונה
                  1
                  • סטופל המלךס סטופל המלך

                    אבל בוא, טרנסים וטראקים שנכנסו לחתונות זה כבר טו מאצ'
                    לא יודעת מה אצלכם, אבל יצא לי להיות בחתונות חרדיות שהלך שם דיסקוטק מטורף בסוף החתונה
                    נראה לי קצת פחות מתאים לחתונה קדושה..

                    (שלא תבינו- פעם היתי עפה על זה,
                    אבל במחשבה שניה לחשוב שהשורש של זה זה מסיבות טבע - מעורר חלחלה).

                    חיה בקליפח מנותק
                    חיה בקליפח מנותק
                    חיה בקליפ
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #74

                    @סטופל-המלך אמר בזמרים שמגיירים שירים , תגובתם:

                    אבל בוא, טרנסים וטראקים שנכנסו לחתונות זה כבר טו מאצ'
                    לא יודעת מה אצלכם, אבל יצא לי להיות בחתונות חרדיות שהלך שם דיסקוטק מטורף בסוף החתונה
                    נראה לי קצת פחות מתאים לחתונה קדושה..
                    ||ספויילר||
                    (שלא תבינו- פעם היתי עפה על זה,
                    אבל במחשבה שניה לחשוב שהשורש של זה זה מסיבות טבע - מעורר חלחלה).

                    לדעתי זה כבר הפך לחלק בלתי נפרד מהחתונות החרדיות
                    אם לא יהיה את זה ,בחורים לא ירקדו

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • סטופל המלךס סטופל המלך

                      אבל בוא, טרנסים וטראקים שנכנסו לחתונות זה כבר טו מאצ'
                      לא יודעת מה אצלכם, אבל יצא לי להיות בחתונות חרדיות שהלך שם דיסקוטק מטורף בסוף החתונה
                      נראה לי קצת פחות מתאים לחתונה קדושה..

                      (שלא תבינו- פעם היתי עפה על זה,
                      אבל במחשבה שניה לחשוב שהשורש של זה זה מסיבות טבע - מעורר חלחלה).

                      כ.פ.כ מנותק
                      כ.פ.כ מנותק
                      כ.פ.
                      צוות פיקוח
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי כ.פ.
                      #75

                      @סטופל-המלך

                      כשאת עושה ספוילר את צריכה לכתוב את תוכן הספוילר בתוך הקווים במקום המילה 'ספוילר' ובשביל שהספוילר יעבוד צריך להיות 'אנטר' בין המשפט הקודם לספוילר.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • סטופל המלךס סטופל המלך

                        אבל בוא, טרנסים וטראקים שנכנסו לחתונות זה כבר טו מאצ'
                        לא יודעת מה אצלכם, אבל יצא לי להיות בחתונות חרדיות שהלך שם דיסקוטק מטורף בסוף החתונה
                        נראה לי קצת פחות מתאים לחתונה קדושה..

                        (שלא תבינו- פעם היתי עפה על זה,
                        אבל במחשבה שניה לחשוב שהשורש של זה זה מסיבות טבע - מעורר חלחלה).

                        צ מנותק
                        צ מנותק
                        צוציק
                        משתמש ותיק
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי צוציק
                        #76

                        @סטופל-המלך אמר בזמרים שמגיירים שירים , תגובתם:

                        אבל בוא, טרנסים וטראקים שנכנסו לחתונות זה כבר טו מאצ'
                        לא יודעת מה אצלכם, אבל יצא לי להיות בחתונות חרדיות שהלך שם דיסקוטק מטורף בסוף החתונה
                        נראה לי קצת פחות מתאים לחתונה קדושה..
                        ||ספויילר||
                        (שלא תבינו- פעם היתי עפה על זה,
                        אבל במחשבה שניה לחשוב שהשורש של זה זה מסיבות טבע - מעורר חלחלה).

                        וכל הטראקים והטראנסים לקוחים משירים גויים וחילוניים

                        תאמין בה', תאמין בעצמך, כי בצלם אלוקים, אלוקים ברא אותך.

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • סטופל המלךס סטופל המלך

                          אבל בוא, טרנסים וטראקים שנכנסו לחתונות זה כבר טו מאצ'
                          לא יודעת מה אצלכם, אבל יצא לי להיות בחתונות חרדיות שהלך שם דיסקוטק מטורף בסוף החתונה
                          נראה לי קצת פחות מתאים לחתונה קדושה..

                          (שלא תבינו- פעם היתי עפה על זה,
                          אבל במחשבה שניה לחשוב שהשורש של זה זה מסיבות טבע - מעורר חלחלה).

                          כ.פ.כ מנותק
                          כ.פ.כ מנותק
                          כ.פ.
                          צוות פיקוח
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי כ.פ.
                          #77
                          פוסט זה נמחק!
                          סטופל המלךס תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מרבמ מנותק
                            מרבמ מנותק
                            מרב
                            משתמש ותיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי מרב
                            #78

                            ואוו זה נושא מאד רגיש....
                            אבל מאד....
                            לכולנו זה מציק אבל הבעייה שאף אחד לא קם ועושה לכל זה סוף, למה חתונה טהורה וקדושה צריכה להיגמר עים כל מיני שטויות וטרקים שמגיעים מהעולם השני???
                            למה?
                            אני בטוחה שבמגזר שלנו החתונות יכולות להיות הכי יפות בלי שיכניסו את כל השטויות האלו.

                            @סטופל-המלך למה כל פוסט שלך כתוב עם זה-||ספויילר||???

                            "אפשר לשאול אותך שאלה?"
                            "לשאול תמיד אפשר, הבעייה מתחילה עם התשובות!"

                            צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            5
                            • אפרת גלבועא מנותק
                              אפרת גלבועא מנותק
                              אפרת גלבוע
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #79

                              כמו שאמר כאן יפה אחד ממשתמשי הפורום- כיום זה אסון גיור השירים כי ניתן להגיע להכל בקלות וכל אחד יכול להתעניין במקור של השיר. דבר שני היום מלחיני השירים הגויים והחילוניים עושים זאת לרוב מתוך טומאה וכוונה להחטיא, וקראתי שאחד מגדולי הדור הקודם אמר(לצערי לא זוכרת את שמו) שאישיות המנגן שחיבר את הניגון משפיעה על הלחן ועל מי שישמע אותו בסופו של דבר אז צריך להיזהר. מה גם שכיום המוזיקה החילונית והגויית הפכה אגריסיבית ובוטה( למרות שלצערי זה גם חדר קצת לחרדי אב לעדיין אין מה להשוות...)
                              וחוץ מזה יש לנו לחנים מדהימים! הרבה יותר מכל הלחנים הרדודים הללו.

                              הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • מרבמ מרב

                                ואוו זה נושא מאד רגיש....
                                אבל מאד....
                                לכולנו זה מציק אבל הבעייה שאף אחד לא קם ועושה לכל זה סוף, למה חתונה טהורה וקדושה צריכה להיגמר עים כל מיני שטויות וטרקים שמגיעים מהעולם השני???
                                למה?
                                אני בטוחה שבמגזר שלנו החתונות יכולות להיות הכי יפות בלי שיכניסו את כל השטויות האלו.

                                @סטופל-המלך למה כל פוסט שלך כתוב עם זה-||ספויילר||???

                                צ מנותק
                                צ מנותק
                                צוציק
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #80

                                @מרב יש חתונות בודדות ממש בלי טראקים וטראנסים

                                תאמין בה', תאמין בעצמך, כי בצלם אלוקים, אלוקים ברא אותך.

                                אפרת גלבועא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • צ צוציק

                                  @מרב יש חתונות בודדות ממש בלי טראקים וטראנסים

                                  אפרת גלבועא מנותק
                                  אפרת גלבועא מנותק
                                  אפרת גלבוע
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #81

                                  @צוציק
                                  לצערינו... למה אף אחד לא עושה לזה סוף?? הייתי נורא תמימה כשחשבתי שה"שטויות " האלו שייכים רק למגזר מסוים ואז כשגיליתי שזה גם קיים בחרדי הייתי בשוק...
                                  אצלי בעזרת השם - לא יהיה דבר כזה!!!

                                  הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

                                  חיה בקליפח עדי 3ע 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  3
                                  • כ.פ.כ כ.פ.

                                    פוסט זה נמחק!

                                    סטופל המלךס מנותק
                                    סטופל המלךס מנותק
                                    סטופל המלך
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #82

                                    @כ-פ תודה על התיקון עם הספוילר:)חחחח
                                    2.האמת שזה נכון..אניי חושבת שכל עוד זה רק טראנסים בלי מילים זה עוד עובר, בשביל הקצב וההתפרקות ,מגיע להם.
                                    מה שמבעס זה שיש כאלה שמגזימים יותר מידי ושמים עם מילים / שירת נשים ( היתי בחתונות כאלו..)שזה כבר פחות סבבה
                                    לראות בחורי ישיבות קופצים לשיר ...אבל תאמת זה הדור ואין מה לעשות...צריך להעריך כל דבר קטן שעושים...

                                    אם מצאת את המקום הכי טוב להתחבא בו,
                                    סימן שלא מצאת את המקום הכי טוב להתחבא בו .

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • אפרת גלבועא אפרת גלבוע

                                      @צוציק
                                      לצערינו... למה אף אחד לא עושה לזה סוף?? הייתי נורא תמימה כשחשבתי שה"שטויות " האלו שייכים רק למגזר מסוים ואז כשגיליתי שזה גם קיים בחרדי הייתי בשוק...
                                      אצלי בעזרת השם - לא יהיה דבר כזה!!!

                                      חיה בקליפח מנותק
                                      חיה בקליפח מנותק
                                      חיה בקליפ
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי חיה בקליפ
                                      #83
                                      פוסט זה נמחק!
                                      אפרת גלבועא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • כ.פ.כ מנותק
                                        כ.פ.כ מנותק
                                        כ.פ.
                                        צוות פיקוח
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #84

                                        אחד המשתמשים שאל פה בנושא כאן - למה היהודים לוקחים מנגינות מהגויים והגויים לא לוקחים מהיהודים?
                                        באמת, למה?

                                        וכמו שמישהו כתב למעלה 'חכמה בגויים תאמין' והמשך המשפט הוא - 'תורה בגויים - אל תאמין'
                                        אז אני לא אומרת שזה דבר נכון וטוב לקחת את הקצב של הגויים אל החתונות הקדושות שלנו, אבל קיים כזה דבר 'חכמת גויים'

                                        זכור לי שאבא שלי סיפר לי כשהוא היה ילד קטן, יצא השיר 'קל ההודאות' של פריד. ומי שהיה שר את השיר הזה - היה מועף מהחיידר....... למה? כי הוא היה 'דאנס' מידי. לא 'משלנו'. ולכן לא שרים אותו.

                                        ירידת הדורות הייתה תמיד.......... לצערנו.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        2
                                        • אפרת גלבועא מנותק
                                          אפרת גלבועא מנותק
                                          אפרת גלבוע
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #85

                                          ועוד עיניין- אין מה להשוות בין אדמורים חסידיים שגיירו ניגונים לבין כל זמר מתחיל שבא לו על שיר מסוים שיש לו לחן משוגע ומטמטם את הנפש ומגייר אותו - אל תשוו!
                                          לזמרים -אין זכות להכניס לנו לראש לחנים גויים נקודה. מה גם שזה מכשיל את הרבים היו לי מלא שירים ששמעתי ולא ידעתי שם מגוירים וכשגיליתי את זה נורא הצטערתי.

                                          הלשון קולמוס הלב והניגון קולמוס הנפש (בעל התניא)

                                          חיה בקליפח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול