זמרים מזגזגים בין סיגנונות
-
@שימי-המוזיקלי למה? תשמע בראיונות שלו (גם סטופל אומר את זה)
@רוחלה-כהן איזה ראיונות ובתור מה הוא אמר את זה? בתור מתחרט על כל השירים הלא חסידיים? אני חושב שהישראלים שלו היו משו משו
-
-
@קשה-לחשוב אני בהתחלה לא התחברתי, אבל אחר כך כשראיתי יותר מ3 ריקודי חתונה עלזה בפחות משבועיים, כבר שמעתי בלופים
-
עזבו אתכם אנשים,
שוואקי של היום זה לא מה שהוא היה פעם נקודה!!!
כל שיר שהוא הוציא פעם לפני כל האלקטרוני היה להיט ויפה!
וחבל שזה גם לא היום... -
לא יודע אם היה להיט או פשלה אבל השירים שם ממש ממש לא תפסו אותי
-
עזבו אתכם אנשים,
שוואקי של היום זה לא מה שהוא היה פעם נקודה!!!
כל שיר שהוא הוציא פעם לפני כל האלקטרוני היה להיט ויפה!
וחבל שזה גם לא היום...@מרב האלקטרוני לא קשור לזמר
הרי מאז שנכנסו כל התופים האלקטרונים בכל ירד יותר ונהיה הרבה פחות יפה -
עזבו אתכם אנשים,
שוואקי של היום זה לא מה שהוא היה פעם נקודה!!!
כל שיר שהוא הוציא פעם לפני כל האלקטרוני היה להיט ויפה!
וחבל שזה גם לא היום... -
@רוחלה-כהן איזה ראיונות ובתור מה הוא אמר את זה? בתור מתחרט על כל השירים הלא חסידיים? אני חושב שהישראלים שלו היו משו משו
1 @שימי-המוזיקלי רוצה לחזור יותר לסגנון המקורות ונראה לי גם לקהל, אם תרצה אנסה לחפש קישורים לראיונות
2 מעצבן שמתדיינים פה כמה דברים ביחד... -
לא יודע אם היה להיט או פשלה אבל השירים שם ממש ממש לא תפסו אותי
@כוכבים-נופלים אמר בזמרים מזגזגים בין סיגנונות:
לא יודע אם היה להיט או פשלה אבל השירים שם ממש ממש לא תפסו אותי
אותך לא. את האחרים כן.
תראו בהופעה 'לחיים און נחת' ששוואקי היה שם. אחד היפים לדעתי. שוואקי השתלב שם כל כך טוב, התקשיתי לחשוב שזה אותו אחד ששר את 'מאמין בניסים' או 'ישתבח שמו'......... -
עזבו אתכם אנשים,
שוואקי של היום זה לא מה שהוא היה פעם נקודה!!!
כל שיר שהוא הוציא פעם לפני כל האלקטרוני היה להיט ויפה!
וחבל שזה גם לא היום... -
@רוחלה-כהן לדעתי כן
-
1 @שימי-המוזיקלי רוצה לחזור יותר לסגנון המקורות ונראה לי גם לקהל, אם תרצה אנסה לחפש קישורים לראיונות
2 מעצבן שמתדיינים פה כמה דברים ביחד...@רוחלה-כהן 1 אשמח שתביאי את הקישורים
2 מעצבן שמתדיינים פה על כמה דברים -
@פייביש אני אוהב גם חסידי בכללי וזב לא קשור
אבל לדעתי(רק לדעתי) שיר כמו לחיים
זה לא שיר חסידי טוב
לא שיר ישראלי טוב
ולא שיר מיזרחי טוב
זה הכל -
@פייביש אני אוהב גם חסידי בכללי וזב לא קשור
אבל לדעתי(רק לדעתי) שיר כמו לחיים
זה לא שיר חסידי טוב
לא שיר ישראלי טוב
ולא שיר מיזרחי טוב
זה הכל@כוכבים-נופלים אנחנו באותו ראש

וזה לא רק השיר זה כמעט כל האלבום -
@פייביש אני אוהב גם חסידי בכללי וזב לא קשור
אבל לדעתי(רק לדעתי) שיר כמו לחיים
זה לא שיר חסידי טוב
לא שיר ישראלי טוב
ולא שיר מיזרחי טוב
זה הכל@כוכבים-נופלים אמר בזמרים מזגזגים בין סיגנונות:
@פייביש אני אוהב גם חסידי בכללי וזב לא קשור
אבל לדעתי(רק לדעתי) שיר כמו לחיים
זה לא שיר חסידי טוב
לא שיר ישראלי טוב
ולא שיר מיזרחי טוב
זה הכלנכון.
כי זה פשוט שיר טוב. למה צריך יותר? -
@פייביש אני אוהב גם חסידי בכללי וזב לא קשור
אבל לדעתי(רק לדעתי) שיר כמו לחיים
זה לא שיר חסידי טוב
לא שיר ישראלי טוב
ולא שיר מיזרחי טוב
זה הכל@כוכבים-נופלים אמר בזמרים מזגזגים בין סיגנונות:
@פייביש אני אוהב גם חסידי בכללי וזב לא קשור
אבל לדעתי(רק לדעתי) שיר כמו לחיים
זה לא שיר חסידי טוב
לא שיר ישראלי טוב
ולא שיר מיזרחי טוב
זה הכלוזה להיט חתונות מצוין. לא בטוח בשביל שוואקי בגלל שהוא כבר הדביק לעצמו סגנון שלא קשור לשיר
אבל זה לא היה ביצוע מזעזע... הביצוע היה טוב -
מקווה שאין נושא כזה מחיפוש קצר לא עלה לי
אבל דוגמא יעקוב שואקי אני חושב שזה גרוע מאד שהוא הלך על כל הסיגנונות מיזרחי חסידי וישראלי במקום ליהות מושלם באחד הוא יצא קרח מהכל
אשמח לדעת את דעתכם@כוכבים-נופלים אמר בזמרים מזגזגים בין סיגנונות:
מקווה שאין נושא כזה מחיפוש קצר לא עלה לי
אבל דוגמא יעקוב שואקי אני חושב שזה גרוע מאד שהוא הלך על כל הסיגנונות מיזרחי חסידי וישראלי במקום ליהות מושלם באחד הוא יצא קרח מהכל
אשמח לדעת את דעתכםאני גם לא אוהבת זמרים מזגזגים זה לפעמים נורא קודם כל לגבי שוואקי הוא הוציא תחילה שני אלבומים חסידיים אולטרה ואח"כ פתאום עבר למזרחי אולטרה ואז הוא התחיל לשלב באלבומים הבאים בין הסגנונות וזה לא לעניין ולא אהבתי את זה.
זמרים צרכים להיות בדרך כלל אחידים בסגנונות ולא לזגזג ככה לא כל המאזינים אוהבים את זה -
@כוכבים-נופלים אמר בזמרים מזגזגים בין סיגנונות:
@פייביש אני אוהב גם חסידי בכללי וזב לא קשור
אבל לדעתי(רק לדעתי) שיר כמו לחיים
זה לא שיר חסידי טוב
לא שיר ישראלי טוב
ולא שיר מיזרחי טוב
זה הכלוזה להיט חתונות מצוין. לא בטוח בשביל שוואקי בגלל שהוא כבר הדביק לעצמו סגנון שלא קשור לשיר
אבל זה לא היה ביצוע מזעזע... הביצוע היה טוב@1122 אני לא הולך לגלוש עכשיו לויכוח אם זה שיר טוב או לא בישביל זה יש נושא של יעקב שואקי
אבל שאמרו שאני לא אוהב את לחיים בגלל שזה חסידי הסברתי למה זה לא קשור לזה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות