זמרים שמגיירים שירים , תגובתם
-
לדעתי אם היה מקום לזמרים מזרחים חרדים במוזיקה החרדית ולא היו מחרימים אותם
בגלל כול מי סיבות שהם יותר פתוחיםאפשר לחשוב שרוב הזמרים החסידים היום לא פתוחים
אז הדור של היום היה נמשך פחות לזמרים חילונים כמו שרשמו למעלה
אבל מה לעשות שיש רק סגנון מוזיקה אחד שזה רק
חסידי כבד והרבה מהדור הצעיר לא אוהב את זה כמוניאבל לא כדאי לשמוע שירים של זמרים חילונים אפילו שאין לנו אלטרנטיבה אחרת כי זה משפיע על הנפש בקיצור ממש לא כדאי וזה לא בה ממקום של קיצוניות פשוט זה גורם לירידה רוחנית אפילו אם המילים של השיר בסדר
-
לדעתי אם היה מקום לזמרים מזרחים חרדים במוזיקה החרדית ולא היו מחרימים אותם
בגלל כול מי סיבות שהם יותר פתוחיםאפשר לחשוב שרוב הזמרים החסידים היום לא פתוחים
אז הדור של היום היה נמשך פחות לזמרים חילונים כמו שרשמו למעלה
אבל מה לעשות שיש רק סגנון מוזיקה אחד שזה רק
חסידי כבד והרבה מהדור הצעיר לא אוהב את זה כמוניאבל לא כדאי לשמוע שירים של זמרים חילונים אפילו שאין לנו אלטרנטיבה אחרת כי זה משפיע על הנפש בקיצור ממש לא כדאי וזה לא בה ממקום של קיצוניות פשוט זה גורם לירידה רוחנית אפילו אם המילים של השיר בסדר
@מיוזיק-בנשמה אז גם אתה משתמש ב'דבק מדריכות'?
מה קשור מזרחי, חסידי, כבד........................
סורי, לא הבנתי את ההקשר.ודווקא פה בפורום אני שומעת הרבה על חיים ישראל, יניב בן משיח ועוד כמה. רק בגלל זה הכרתי אותם........

-
@מיוזיק-בנשמה אז גם אתה משתמש ב'דבק מדריכות'?
מה קשור מזרחי, חסידי, כבד........................
סורי, לא הבנתי את ההקשר.ודווקא פה בפורום אני שומעת הרבה על חיים ישראל, יניב בן משיח ועוד כמה. רק בגלל זה הכרתי אותם........

@כ-פ אמר בזמרים שמגיירים שירים , תגובתם:
@מיוזיק-בנשמה אז גם אתה משתמש ב'דבק מדריכות'?
מה יש לך היום עם הדבק מדריכות??
ואני חושבת שהזמרים יעשו כרצונם
ולא אנחנו הם אלה שנתערב להם בחיים -
לדעתי אם היה מקום לזמרים מזרחים חרדים במוזיקה החרדית ולא היו מחרימים אותם
בגלל כול מי סיבות שהם יותר פתוחיםאפשר לחשוב שרוב הזמרים החסידים היום לא פתוחים
אז הדור של היום היה נמשך פחות לזמרים חילונים כמו שרשמו למעלה
אבל מה לעשות שיש רק סגנון מוזיקה אחד שזה רק
חסידי כבד והרבה מהדור הצעיר לא אוהב את זה כמוניאבל לא כדאי לשמוע שירים של זמרים חילונים אפילו שאין לנו אלטרנטיבה אחרת כי זה משפיע על הנפש בקיצור ממש לא כדאי וזה לא בה ממקום של קיצוניות פשוט זה גורם לירידה רוחנית אפילו אם המילים של השיר בסדר
@מיוזיק-בנשמה אמר בזמרים שמגיירים שירים , תגובתם:
לדעתי אם היה מקום לזמרים מזרחים חרדים במוזיקה החרדית ולא היו מחרימים אותם
בגלל כול מי סיבות שהם יותר פתוחיםאפשר לחשוב שרוב הזמרים החסידים היום לא פתוחים
אז הדור של היום היה נמשך פחות לזמרים חילונים כמו שרשמו למעלה
אבל מה לעשות שיש רק סגנון מוזיקה אחד שזה רק
חסידי כבד והרבה מהדור הצעיר לא אוהב את זה כמוניאבל לא כדאי לשמוע שירים של זמרים חילונים אפילו שאין לנו אלטרנטיבה אחרת כי זה משפיע על הנפש בקיצור ממש לא כדאי וזה לא בה ממקום של קיצוניות פשוט זה גורם לירידה רוחנית אפילו אם המילים של השיר בסדר
אתה אולי צודק לגבי המוזיקה המזרחית.
אבל הרבה זמן לא שמעתי מוזיקה חסידית כבדה. כי היום פשוט אין אותה. המוזיקה החסידית של היום היא יותר בסגנון ישראלי. -
@מיוזיק-בנשמה אמר בזמרים שמגיירים שירים , תגובתם:
לדעתי אם היה מקום לזמרים מזרחים חרדים במוזיקה החרדית ולא היו מחרימים אותם
בגלל כול מי סיבות שהם יותר פתוחיםאפשר לחשוב שרוב הזמרים החסידים היום לא פתוחים
אז הדור של היום היה נמשך פחות לזמרים חילונים כמו שרשמו למעלה
אבל מה לעשות שיש רק סגנון מוזיקה אחד שזה רק
חסידי כבד והרבה מהדור הצעיר לא אוהב את זה כמוניאבל לא כדאי לשמוע שירים של זמרים חילונים אפילו שאין לנו אלטרנטיבה אחרת כי זה משפיע על הנפש בקיצור ממש לא כדאי וזה לא בה ממקום של קיצוניות פשוט זה גורם לירידה רוחנית אפילו אם המילים של השיר בסדר
אתה אולי צודק לגבי המוזיקה המזרחית.
אבל הרבה זמן לא שמעתי מוזיקה חסידית כבדה. כי היום פשוט אין אותה. המוזיקה החסידית של היום היא יותר בסגנון ישראלי.פוסט זה נמחק! -
@מיוזיק-בנשמה אמר בזמרים שמגיירים שירים , תגובתם:
לדעתי אם היה מקום לזמרים מזרחים חרדים במוזיקה החרדית ולא היו מחרימים אותם
בגלל כול מי סיבות שהם יותר פתוחיםאפשר לחשוב שרוב הזמרים החסידים היום לא פתוחים
אז הדור של היום היה נמשך פחות לזמרים חילונים כמו שרשמו למעלה
אבל מה לעשות שיש רק סגנון מוזיקה אחד שזה רק
חסידי כבד והרבה מהדור הצעיר לא אוהב את זה כמוניאבל לא כדאי לשמוע שירים של זמרים חילונים אפילו שאין לנו אלטרנטיבה אחרת כי זה משפיע על הנפש בקיצור ממש לא כדאי וזה לא בה ממקום של קיצוניות פשוט זה גורם לירידה רוחנית אפילו אם המילים של השיר בסדר
אתה אולי צודק לגבי המוזיקה המזרחית.
אבל הרבה זמן לא שמעתי מוזיקה חסידית כבדה. כי היום פשוט אין אותה. המוזיקה החסידית של היום היא יותר בסגנון ישראלי.@עדי-3 אמר בזמרים שמגיירים שירים , תגובתם:
@מיוזיק-בנשמה אמר בזמרים שמגיירים שירים , תגובתם:
לדעתי אם היה מקום לזמרים מזרחים חרדים במוזיקה החרדית ולא היו מחרימים אותם
בגלל כול מי סיבות שהם יותר פתוחיםאפשר לחשוב שרוב הזמרים החסידים היום לא פתוחים
אז הדור של היום היה נמשך פחות לזמרים חילונים כמו שרשמו למעלה
אבל מה לעשות שיש רק סגנון מוזיקה אחד שזה רק
חסידי כבד והרבה מהדור הצעיר לא אוהב את זה כמוניאבל לא כדאי לשמוע שירים של זמרים חילונים אפילו שאין לנו אלטרנטיבה אחרת כי זה משפיע על הנפש בקיצור ממש לא כדאי וזה לא בה ממקום של קיצוניות פשוט זה גורם לירידה רוחנית אפילו אם המילים של השיר בסדר
אתה אולי צודק לגבי המוזיקה המזרחית.
אבל הרבה זמן לא שמעתי מוזיקה חסידית כבדה. כי היום פשוט אין אותה. המוזיקה החסידית של היום היא יותר בסגנון ישראלי.ממש לא נכון
אני שומעת המון חסידית
מה הקשר
כל האלה הספרדים יטענו שהם ישמעו מזרחי כבד
הם שומעים ואני לא.
וכנל גם על החסידי
אני שומעת ואני יודעת על כאלה ששומעים ולא חסר
אולי את לא שומעת ששומעים -
@כ-פ אמר בזמרים שמגיירים שירים , תגובתם:
@עדי-3 אמר בזמרים שמגיירים שירים , תגובתם:
@מיוזיק-בנשמה אמר בזמרים שמגיירים שירים , תגובתם:
לדעתי אם היה מקום לזמרים מזרחים חרדים במוזיקה החרדית ולא היו מחרימים אותם
בגלל כול מי סיבות שהם יותר פתוחיםאפשר לחשוב שרוב הזמרים החסידים היום לא פתוחים
אז הדור של היום היה נמשך פחות לזמרים חילונים כמו שרשמו למעלה
אבל מה לעשות שיש רק סגנון מוזיקה אחד שזה רק
חסידי כבד והרבה מהדור הצעיר לא אוהב את זה כמוניאבל לא כדאי לשמוע שירים של זמרים חילונים אפילו שאין לנו אלטרנטיבה אחרת כי זה משפיע על הנפש בקיצור ממש לא כדאי וזה לא בה ממקום של קיצוניות פשוט זה גורם לירידה רוחנית אפילו אם המילים של השיר בסדר
אתה אולי צודק לגבי המוזיקה המזרחית.
אבל הרבה זמן לא שמעתי מוזיקה חסידית כבדה. כי היום פשוט אין אותה. המוזיקה החסידית של היום היא יותר בסגנון ישראלי.אהמממ, לא בדיוק.
ומה עם אהרלה סמט, זאנוויל וינברגר, בנצי קלצקין וכו'?יש אותה. פחות שומעים אותה.
לא הכוונה לזרם החסידי...הכוונה לזמרים ליטאים ולסגנון מוזיקה חסידי (יעקב שוואקי...וכדו')
לי למשל פחות כיף לשמוע שירים באידיש... -
דעתי היא שתלוי איזה שיר מגיירים ומה הוא מביא איתו
יש שירים מגוירים שהם מתקבלים בחתונות חרדיות ואין להם ריח ''רע''אני בעיקר נגד התופעה של ללכת ולגייר שירים ממופעי גויים, או לקחת טראנסים מופרעים ש'מריחים רע' או מזמרים שרחוקים שנות אור מהיהדות ומריח של קדושה,עם כל הציניות והכפירה שהם מביאים איתם, ואני שואלת -מה לחרדים ולזה, למה ללכת בחוקות הגוים, מה זה נותן ?
ובטח ובטח שלקידוש השם זה לא גורם ...ואם הבחורי ישיבות מגיעים לשיר המקורי בגללם אז על אחת כמה וכמה...
ככה התחילה ההתבוללות, לוקחים מפה לוקחים משם, בסוף מתחתנים איתם. -
דעתי היא שתלוי איזה שיר מגיירים ומה הוא מביא איתו
יש שירים מגוירים שהם מתקבלים בחתונות חרדיות ואין להם ריח ''רע''אני בעיקר נגד התופעה של ללכת ולגייר שירים ממופעי גויים, או לקחת טראנסים מופרעים ש'מריחים רע' או מזמרים שרחוקים שנות אור מהיהדות ומריח של קדושה,עם כל הציניות והכפירה שהם מביאים איתם, ואני שואלת -מה לחרדים ולזה, למה ללכת בחוקות הגוים, מה זה נותן ?
ובטח ובטח שלקידוש השם זה לא גורם ...ואם הבחורי ישיבות מגיעים לשיר המקורי בגללם אז על אחת כמה וכמה...
ככה התחילה ההתבוללות, לוקחים מפה לוקחים משם, בסוף מתחתנים איתם.@סטופל-המלך וואו יש אנשים שאני שמחה שנמצאים פה, נותנים את הראש הישר, הטון השפוי......... כמוך למשל.
כל מילה - מסכימה לגמרי.
-
דעתי היא שתלוי איזה שיר מגיירים ומה הוא מביא איתו
יש שירים מגוירים שהם מתקבלים בחתונות חרדיות ואין להם ריח ''רע''אני בעיקר נגד התופעה של ללכת ולגייר שירים ממופעי גויים, או לקחת טראנסים מופרעים ש'מריחים רע' או מזמרים שרחוקים שנות אור מהיהדות ומריח של קדושה,עם כל הציניות והכפירה שהם מביאים איתם, ואני שואלת -מה לחרדים ולזה, למה ללכת בחוקות הגוים, מה זה נותן ?
ובטח ובטח שלקידוש השם זה לא גורם ...ואם הבחורי ישיבות מגיעים לשיר המקורי בגללם אז על אחת כמה וכמה...
ככה התחילה ההתבוללות, לוקחים מפה לוקחים משם, בסוף מתחתנים איתם.@סטופל-המלך אמר בזמרים שמגיירים שירים , תגובתם:
דעתי היא שתלוי איזה שיר מגיירים ומה הוא מביא איתו
יש שירים מגוירים שהם מתקבלים בחתונות חרדיות ואין להם ריח ''רע''אני בעיקר נגד התופעה של ללכת ולגייר שירים ממופעי גויים, או לקחת טראנסים מופרעים ש'מריחים רע' או מזמרים שרחוקים שנות אור מהיהדות ומריח של קדושה,עם כל הציניות והכפירה שהם מביאים איתם, ואני שואלת -מה לחרדים ולזה, למה ללכת בחוקות הגוים, מה זה נותן ?
ובטח ובטח שלקידוש השם זה לא גורם ...ואם הבחורי ישיבות מגיעים לשיר המקורי בגללם אז על אחת כמה וכמה...
ככה התחילה ההתבוללות, לוקחים מפה לוקחים משם, בסוף מתחתנים איתם.צודקת בכל מילה!!
אבל כמו שאמרתי,
אנשים תתפוצצו....אין מי שייעז לקום ולעשות לזה סוף. -
@סטופל-המלך אמר בזמרים שמגיירים שירים , תגובתם:
דעתי היא שתלוי איזה שיר מגיירים ומה הוא מביא איתו
יש שירים מגוירים שהם מתקבלים בחתונות חרדיות ואין להם ריח ''רע''אני בעיקר נגד התופעה של ללכת ולגייר שירים ממופעי גויים, או לקחת טראנסים מופרעים ש'מריחים רע' או מזמרים שרחוקים שנות אור מהיהדות ומריח של קדושה,עם כל הציניות והכפירה שהם מביאים איתם, ואני שואלת -מה לחרדים ולזה, למה ללכת בחוקות הגוים, מה זה נותן ?
ובטח ובטח שלקידוש השם זה לא גורם ...ואם הבחורי ישיבות מגיעים לשיר המקורי בגללם אז על אחת כמה וכמה...
ככה התחילה ההתבוללות, לוקחים מפה לוקחים משם, בסוף מתחתנים איתם.צודקת בכל מילה!!
אבל כמו שאמרתי,
אנשים תתפוצצו....אין מי שייעז לקום ולעשות לזה סוף.@מרב אמר בזמרים שמגיירים שירים , תגובתם:
@סטופל-המלך אמר בזמרים שמגיירים שירים , תגובתם:
דעתי היא שתלוי איזה שיר מגיירים ומה הוא מביא איתו
יש שירים מגוירים שהם מתקבלים בחתונות חרדיות ואין להם ריח ''רע''אני בעיקר נגד התופעה של ללכת ולגייר שירים ממופעי גויים, או לקחת טראנסים מופרעים ש'מריחים רע' או מזמרים שרחוקים שנות אור מהיהדות ומריח של קדושה,עם כל הציניות והכפירה שהם מביאים איתם, ואני שואלת -מה לחרדים ולזה, למה ללכת בחוקות הגוים, מה זה נותן ?
ובטח ובטח שלקידוש השם זה לא גורם ...ואם הבחורי ישיבות מגיעים לשיר המקורי בגללם אז על אחת כמה וכמה...
ככה התחילה ההתבוללות, לוקחים מפה לוקחים משם, בסוף מתחתנים איתם.צודקת בכל מילה!!
אבל כמו שאמרתי,
אנשים תתפוצצו....אין מי שייעז לקום ולעשות לזה סוף.ומכל השרשור הארוך פה - זה הדבר הכי עצוב............
-
@סטופל-המלך וואו יש אנשים שאני שמחה שנמצאים פה, נותנים את הראש הישר, הטון השפוי......... כמוך למשל.
כל מילה - מסכימה לגמרי.
@כ-פ כנל- תודה רבה.
-
@מרב אמר בזמרים שמגיירים שירים , תגובתם:
@סטופל-המלך אמר בזמרים שמגיירים שירים , תגובתם:
דעתי היא שתלוי איזה שיר מגיירים ומה הוא מביא איתו
יש שירים מגוירים שהם מתקבלים בחתונות חרדיות ואין להם ריח ''רע''אני בעיקר נגד התופעה של ללכת ולגייר שירים ממופעי גויים, או לקחת טראנסים מופרעים ש'מריחים רע' או מזמרים שרחוקים שנות אור מהיהדות ומריח של קדושה,עם כל הציניות והכפירה שהם מביאים איתם, ואני שואלת -מה לחרדים ולזה, למה ללכת בחוקות הגוים, מה זה נותן ?
ובטח ובטח שלקידוש השם זה לא גורם ...ואם הבחורי ישיבות מגיעים לשיר המקורי בגללם אז על אחת כמה וכמה...
ככה התחילה ההתבוללות, לוקחים מפה לוקחים משם, בסוף מתחתנים איתם.צודקת בכל מילה!!
אבל כמו שאמרתי,
אנשים תתפוצצו....אין מי שייעז לקום ולעשות לזה סוף.ומכל השרשור הארוך פה - זה הדבר הכי עצוב............
@כ-פ
נכון...

סורי נגמר לי להיות הלייקים... -
דעתי היא שתלוי איזה שיר מגיירים ומה הוא מביא איתו
יש שירים מגוירים שהם מתקבלים בחתונות חרדיות ואין להם ריח ''רע''אני בעיקר נגד התופעה של ללכת ולגייר שירים ממופעי גויים, או לקחת טראנסים מופרעים ש'מריחים רע' או מזמרים שרחוקים שנות אור מהיהדות ומריח של קדושה,עם כל הציניות והכפירה שהם מביאים איתם, ואני שואלת -מה לחרדים ולזה, למה ללכת בחוקות הגוים, מה זה נותן ?
ובטח ובטח שלקידוש השם זה לא גורם ...ואם הבחורי ישיבות מגיעים לשיר המקורי בגללם אז על אחת כמה וכמה...
ככה התחילה ההתבוללות, לוקחים מפה לוקחים משם, בסוף מתחתנים איתם.@סטופל-המלך
מהממת שאת כל מילה בסלע !!
אבל זה המציאות...לצערנו , צריכים להחזיק חזק . -
אפילו כבר לדור הצעיר זה כבר מציק, בלילה מנצח האחרון עלה איזה מאזין בן 16 ...! שתחשבו על זה מה אכפת לו הוא נהנה הרי מכל הטרקים והשטויות האלו...?
והוא הכניס בו מאד חזק בכל הקטע הזה.
אבל כמו ש @כ-פ אמרה עם כל השרשור ולא יצא מזה כלום...
לפחות הבענו דעה. -
@סטופל-המלך אמר בזמרים שמגיירים שירים , תגובתם:
דעתי היא שתלוי איזה שיר מגיירים ומה הוא מביא איתו
יש שירים מגוירים שהם מתקבלים בחתונות חרדיות ואין להם ריח ''רע''אני בעיקר נגד התופעה של ללכת ולגייר שירים ממופעי גויים, או לקחת טראנסים מופרעים ש'מריחים רע' או מזמרים שרחוקים שנות אור מהיהדות ומריח של קדושה,עם כל הציניות והכפירה שהם מביאים איתם, ואני שואלת -מה לחרדים ולזה, למה ללכת בחוקות הגוים, מה זה נותן ?
ובטח ובטח שלקידוש השם זה לא גורם ...ואם הבחורי ישיבות מגיעים לשיר המקורי בגללם אז על אחת כמה וכמה...
ככה התחילה ההתבוללות, לוקחים מפה לוקחים משם, בסוף מתחתנים איתם.צודקת בכל מילה!!
אבל כמו שאמרתי,
אנשים תתפוצצו....אין מי שייעז לקום ולעשות לזה סוף.פוסט זה נמחק! -
אני לא אוהבת לשמוע שירים מגויירים בכלל!
מגעיל אותי שפתאום כל השירים החילונים הופכים להיות כ"כ קדושים(עיין ערך "גמרא סבבא"-אני נסלדתי!)
אולי כי הכרתי לפעמים את המקור,
ולראות את הערכים שלנו מולבשים על השירים שלהם, ובחוסר מקצועיות- העיקר שיתאים למנגינה ויתחרז טוב , לא עושה לי טוב!
אבל חייבת לציין שזה מביא לזמר המגייר מלא צפיות...@shoval אמר בזמרים שמגיירים שירים , תגובתם:
מגעיל אותי שפתאום כל השירים החילונים הופכים להיות כ"כ קדושים(עיין ערך "גמרא סבבא"-אני נסלדתי!)
זה באמת דוחה ולא יעזור להכניס שירים חילוניים מהדלת האחורית זה פשוט לא יעזור הרי בסופו של דבר גם אלה שמכירים את הגירסה האמיתית ואלו שלא מרגישים שזה לא אמיתי
-
אתם מדברים על טרקים ואתגרי טיק טוק שמכניסים לחתנות או שלוקחים שיר ופשוט עושים לו גרסה חדשה מבחינת אולפן וכו
-
סתם טוב לדעת שזמרים שומעים מוזיקה גויית או חילונית זה משלעצמו גרוע
מה הקטע? שיוציאו שירים מעצמם@אילה-הזמרת אמר בזמרים שמגיירים שירים , תגובתם:
סתם טוב לדעת שזמרים שומעים מוזיקה גויית או חילונית זה משלעצמו גרוע
מה הקטע? שיוציאו שירים מעצמםהיום שרוצים להלחין שיר חסידי מקורי זה מאוד קשה --כל לחן חדש שמנסים להמציא
נתקע כבר בלחן נדוש ומוכר - -- " מלחימים "
אז מה עושים כדי לחדש קצת ? -הולכים "להתרענן" בשדות זרים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות