-
למי שיש סרטונים מההופעה שלו עם פריד בבית שמש אז שיעלה
אגב זה נשמע שהוא לא מוציא שירים כי יובל לא נותןלו בינתיים עד שיהיה לו שיר באמת טוב שיחזיק מעבר לשבוע..@גיל אמר ברפאל אוזן התותח!!!:
אגב זה נשמע שהוא לא מוציא שירים כי יובל לא נותןלו בינתיים עד שיהיה לו שיר באמת טוב שיחזיק מעבר לשבוע..
מאיפה הידיעה בראיון לטוקר בשבוע שהיה מופע של חמישיית הגמר הוא אמר שהוא עובד על פרוייקטים ועיקר ההתלבטות שלו זה מה להוציא ראשון
-
@גיל אמר ברפאל אוזן התותח!!!:
אגב זה נשמע שהוא לא מוציא שירים כי יובל לא נותןלו בינתיים עד שיהיה לו שיר באמת טוב שיחזיק מעבר לשבוע..
מאיפה הידיעה בראיון לטוקר בשבוע שהיה מופע של חמישיית הגמר הוא אמר שהוא עובד על פרוייקטים ועיקר ההתלבטות שלו זה מה להוציא ראשון
@אחות-קטנה
העיקר שכבר יוציא
-
@גיל אמר ברפאל אוזן התותח!!!:
אגב זה נשמע שהוא לא מוציא שירים כי יובל לא נותןלו בינתיים עד שיהיה לו שיר באמת טוב שיחזיק מעבר לשבוע..
מאיפה הידיעה בראיון לטוקר בשבוע שהיה מופע של חמישיית הגמר הוא אמר שהוא עובד על פרוייקטים ועיקר ההתלבטות שלו זה מה להוציא ראשון
@אחות-קטנה ככה אמרו היום בזמן אויר עם טוקר.....
-
@אחות-קטנה ככה אמרו היום בזמן אויר עם טוקר.....
-
@גיל אוקי
אבל כל הכבוד ליובל שלא רוצה שהוא יעלם כמו האחרים וכל הכבוד לרפאל ששומע בקולו ולא מוציא שיר כי אני בטוחה שהדבר שהיה הכי בא לו זה להוציא את השיר כמה שיותר מהר שעוד זוכרים אותו ואת הקול הבא@אחות-קטנה ברור, אני די מסכימה עם שני הצדדים.
יובל טוען שכשיהיה עונה 4 של הקול הבא כל הזמן ידברו על הזוכה של 3 ולכן הוא יכול לחכות עוד קצת עד שיהיה לו שיר מספיק על רמה ותוכן - יש בזה צדק, אבל עדיין אני חושבת שאם יש לו כרגע כמה שירים שיוציא את השיר הטוב ביותר שיש לו בינתיים שיחזיק עד שיוציא את השיר שיובל מחכה שיהיה לו... -
@אחות-קטנה ברור, אני די מסכימה עם שני הצדדים.
יובל טוען שכשיהיה עונה 4 של הקול הבא כל הזמן ידברו על הזוכה של 3 ולכן הוא יכול לחכות עוד קצת עד שיהיה לו שיר מספיק על רמה ותוכן - יש בזה צדק, אבל עדיין אני חושבת שאם יש לו כרגע כמה שירים שיוציא את השיר הטוב ביותר שיש לו בינתיים שיחזיק עד שיוציא את השיר שיובל מחכה שיהיה לו...@גיל אמר ברפאל אוזן התותח!!!:
עדיין אני חושבת שאם יש לו כרגע כמה שירים שיוציא את השיר הטוב ביותר שיש לו בינתיים שיחזיק עד שיוציא את השיר שיובל מחכה שיהיה לו...
ביום ראשון יש לסטופל תוכנית במיוזיק תספרי לו על כל המחשבות שלך והוא עונה לכולם אז תספרי לנו מה הייתה התשובה
כי אחרי הכל הקול הבא קרוב (ככה זה לפחות נשמע מטוקר (עד כמה שאפשר להאמין לו)) -
@גיל אמר ברפאל אוזן התותח!!!:
עדיין אני חושבת שאם יש לו כרגע כמה שירים שיוציא את השיר הטוב ביותר שיש לו בינתיים שיחזיק עד שיוציא את השיר שיובל מחכה שיהיה לו...
ביום ראשון יש לסטופל תוכנית במיוזיק תספרי לו על כל המחשבות שלך והוא עונה לכולם אז תספרי לנו מה הייתה התשובה
כי אחרי הכל הקול הבא קרוב (ככה זה לפחות נשמע מטוקר (עד כמה שאפשר להאמין לו)) -
@taly למישהו יש אולי הסרטות שלו אם פריד בהופעה
-
שמתם לב שנטש את המוזיקה, בד"כ הזוכה לא עושה משהו רציני רק נשאר עם טעם הזכייה.
קבלו את נהוראי מקום שלישי
את שמואל הררי מקום חמישי
אבי פודלנסקי שנפל בכלל שלב לפני תראו כמה הצליחו...@יעקב-ה לא נטש שום דבר, מלכתחילה זה היה אצלו יותר תחביב ממשהו רציני, הוא אדם עסוק שעובד, מתי ישקיע במוזיקה? חוץ מזה שהוא כן מופיע בחופות ובר מצוות לפי מה שהבנתי.
-
שמתם לב שנטש את המוזיקה, בד"כ הזוכה לא עושה משהו רציני רק נשאר עם טעם הזכייה.
קבלו את נהוראי מקום שלישי
את שמואל הררי מקום חמישי
אבי פודלנסקי שנפל בכלל שלב לפני תראו כמה הצליחו... -
@יעקב-ה לא נטש שום דבר, מלכתחילה זה היה אצלו יותר תחביב ממשהו רציני, הוא אדם עסוק שעובד, מתי ישקיע במוזיקה? חוץ מזה שהוא כן מופיע בחופות ובר מצוות לפי מה שהבנתי.
@תמר-מהמרכז במה עובד??
-
@תמר-מהמרכז במה עובד??
@יעקב-ה בהייטק, לא בטוחה שזה המקום למידע אישי על החיים, אבל הוא סיפר את זה הרבה.
-
@taly למישהו יש אולי הסרטות שלו אם פריד בהופעה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות