-
@גיל אמר ברפאל אוזן התותח!!!:
עדיין אני חושבת שאם יש לו כרגע כמה שירים שיוציא את השיר הטוב ביותר שיש לו בינתיים שיחזיק עד שיוציא את השיר שיובל מחכה שיהיה לו...
ביום ראשון יש לסטופל תוכנית במיוזיק תספרי לו על כל המחשבות שלך והוא עונה לכולם אז תספרי לנו מה הייתה התשובה
כי אחרי הכל הקול הבא קרוב (ככה זה לפחות נשמע מטוקר (עד כמה שאפשר להאמין לו)) -
@taly למישהו יש אולי הסרטות שלו אם פריד בהופעה
-
שמתם לב שנטש את המוזיקה, בד"כ הזוכה לא עושה משהו רציני רק נשאר עם טעם הזכייה.
קבלו את נהוראי מקום שלישי
את שמואל הררי מקום חמישי
אבי פודלנסקי שנפל בכלל שלב לפני תראו כמה הצליחו...@יעקב-ה לא נטש שום דבר, מלכתחילה זה היה אצלו יותר תחביב ממשהו רציני, הוא אדם עסוק שעובד, מתי ישקיע במוזיקה? חוץ מזה שהוא כן מופיע בחופות ובר מצוות לפי מה שהבנתי.
-
שמתם לב שנטש את המוזיקה, בד"כ הזוכה לא עושה משהו רציני רק נשאר עם טעם הזכייה.
קבלו את נהוראי מקום שלישי
את שמואל הררי מקום חמישי
אבי פודלנסקי שנפל בכלל שלב לפני תראו כמה הצליחו... -
@יעקב-ה לא נטש שום דבר, מלכתחילה זה היה אצלו יותר תחביב ממשהו רציני, הוא אדם עסוק שעובד, מתי ישקיע במוזיקה? חוץ מזה שהוא כן מופיע בחופות ובר מצוות לפי מה שהבנתי.
@תמר-מהמרכז במה עובד??
-
@תמר-מהמרכז במה עובד??
@יעקב-ה בהייטק, לא בטוחה שזה המקום למידע אישי על החיים, אבל הוא סיפר את זה הרבה.
-
@taly למישהו יש אולי הסרטות שלו אם פריד בהופעה
-
@taly למישהו יש אולי הסרטות שלו אם פריד בהופעה
-
@taly למישהו יש אולי הסרטות שלו אם פריד בהופעה
@ישראל-אזולאי אמר ברפאל אוזן התותח!!!:
@taly למישהו יש אולי הסרטות שלו אם פריד בהופעה
הוא העלה אתמול ליוטיוב אבל הבעיה היא שרואים שם נשים

אני רק יכולה להגיד שהוא שר שם ממש יפהה -
@ישראל-אזולאי אמר ברפאל אוזן התותח!!!:
@taly למישהו יש אולי הסרטות שלו אם פריד בהופעה
הוא העלה אתמול ליוטיוב אבל הבעיה היא שרואים שם נשים

אני רק יכולה להגיד שהוא שר שם ממש יפהה@סודי-ביותר אתה יכול להעלות רק בשמיעה??
-
@סודי-ביותר אתה יכול להעלות רק בשמיעה??
@נ-נח-נחמ-נחמן-0
הורדה ממג'יקוד
https://send.magicode.me/send-file/file/65a64c29a607b3619430c3b983d8958********38b9a8554/view
להוריד כוכביות -
משהו יודע מה איתו ?מתי הוא מוציא שיר?
-
משהו יודע מה איתו ?מתי הוא מוציא שיר?
@נ-נח-נחמ-נחמן-0 אמר ברפאל אוזן התותח!!!:
משהו יודע מה איתו ?מתי הוא מוציא שיר?
כמו ש@אחות-קטנה אמרה למעלה-הוא עובד על כמה פרוייקטים.
-
@נ-נח-נחמ-נחמן-0 אמר ברפאל אוזן התותח!!!:
משהו יודע מה איתו ?מתי הוא מוציא שיר?
כמו ש@אחות-קטנה אמרה למעלה-הוא עובד על כמה פרוייקטים.
@שרי-0 כמה זמן עובדם על שיר חודשיים שלוש לא יותר
-
@שרי-0 כמה זמן עובדם על שיר חודשיים שלוש לא יותר
@נ-נח-נחמ-נחמן-0 שמעתי שהוא איש הייטק והוא נרשם לתחרות בקורונה רק בשביל הכייף ולא ממש חלם להגיע לגמר וכמובן שלא חלם לנצח אותו
אז יכול להיות שהגיע למסקנה הכ"כ נכונה שבהייטק מרוויחים יותר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות