דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. כלי נגינה
  3. קלידים
  4. ימאהה - Yamaha
  5. ימאהה PSR SX900

ימאהה PSR SX900

מתוזמן נעוץ נעול הועבר ימאהה - Yamaha
53 פוסטים 14 כותבים 2.6k צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ק קשה לחשוב

    @MarkBr אתן לך דוגמא
    אני עושה קול מסויים באורגן והקול הזה לא ממש נראה לי, אז אני משפץ אותו במיקסר (מוסיף הד יותר קול צפצפה פחות בס וכדו'),
    ומה הבעיה, שאם אני מחליף קול אחר באמצע הנגינה ואח"כ אני רוצה לחזור לקול הקודם ששיפצתי אותו אבל אופס אני צריך לשפץ אותו מההתחלה, וזה לא לעניין שבאמצע האירוע אני צריך להפסיק לנגן כדי לשפץ את הקול ולהתחיל בחזרה
    (לא שאני מנגן באירועים, פשוט הרעיון)

    M מנותק
    M מנותק
    MarkBr
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #20

    @קשה-לחשוב
    אני מניח שתרצה ללמוד את כל השיטות שהזכרתי בתגובה הקודמת שלי
    מציע להתחיל מהשיטה הראשונה.
    היא מאפשרת לשמור שינויים בהגרדות של voice מסוים (מדובר על voice 1 ולא על כמה)
    תלחץ על הכפתור voice ואז (על המסך) menu --> voice edit
    תוכל לשנות שם הרבה דברים, למשל vibrato, EG, לקבוע effect וכו'. תוכל הגם להשוות מול voice המקורי.
    כשתסיים לערוך כרצונך, תשמור (save ב menu)
    מה התוצאה? ייווצר לך קובץ המכיל הגדרות ששינית והפנייה לsample set המקורי (כלומר אותה אוסף הsample-s שממנה המתכנתים של ימהה יצרו את voice המקורי)
    עכשיו כמו שאתה בוחר voice רגיל - תוכל ללכת עכשיו ל user memory ולבחור את הvoice שלך (הערוך) משם. אתה גם יכול להעתיק את הקובץ שנוצר ל DOK ואחר כך לבחור משם.
    זאת השיטה הכי בסיסית - היא לא קשורה לנגינה עם מקצבים בכלל, ולא לדברים המתקדים יותר כמו registration memory וOTS

    אם אתה רוצה לשנות voice שהוא חלק מהמקצב, זה כבר סיפור אחר. אם מדובר על voice ש"מגיע" עם המקצב ונמגנים אותו ביד ימין, תנסה לעבוד עם OTS (טכנית ההגדרות של OTS הן חלק מהמקצב) ולא עוברות ממקצב למקצב.

    אם אתה רוצה לתכנת את הכל ולשמור סט של הגדרות (זה גם כולל את voice אבל גם הרבה מעבר) - תשתמש ב registration memory.

    בקיצור, יש הרבה שיטות להשיג את מה שביקשת, מציע לך ללכת מהשיטה הפשוטה שתיארתי, ללמוד ולהבין אותה, ואז תשאל על שאלות אחרות - אנסה לעזור. בהצלחה 🙂

    למדןל תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • M MarkBr

      @קשה-לחשוב
      אני מניח שתרצה ללמוד את כל השיטות שהזכרתי בתגובה הקודמת שלי
      מציע להתחיל מהשיטה הראשונה.
      היא מאפשרת לשמור שינויים בהגרדות של voice מסוים (מדובר על voice 1 ולא על כמה)
      תלחץ על הכפתור voice ואז (על המסך) menu --> voice edit
      תוכל לשנות שם הרבה דברים, למשל vibrato, EG, לקבוע effect וכו'. תוכל הגם להשוות מול voice המקורי.
      כשתסיים לערוך כרצונך, תשמור (save ב menu)
      מה התוצאה? ייווצר לך קובץ המכיל הגדרות ששינית והפנייה לsample set המקורי (כלומר אותה אוסף הsample-s שממנה המתכנתים של ימהה יצרו את voice המקורי)
      עכשיו כמו שאתה בוחר voice רגיל - תוכל ללכת עכשיו ל user memory ולבחור את הvoice שלך (הערוך) משם. אתה גם יכול להעתיק את הקובץ שנוצר ל DOK ואחר כך לבחור משם.
      זאת השיטה הכי בסיסית - היא לא קשורה לנגינה עם מקצבים בכלל, ולא לדברים המתקדים יותר כמו registration memory וOTS

      אם אתה רוצה לשנות voice שהוא חלק מהמקצב, זה כבר סיפור אחר. אם מדובר על voice ש"מגיע" עם המקצב ונמגנים אותו ביד ימין, תנסה לעבוד עם OTS (טכנית ההגדרות של OTS הן חלק מהמקצב) ולא עוברות ממקצב למקצב.

      אם אתה רוצה לתכנת את הכל ולשמור סט של הגדרות (זה גם כולל את voice אבל גם הרבה מעבר) - תשתמש ב registration memory.

      בקיצור, יש הרבה שיטות להשיג את מה שביקשת, מציע לך ללכת מהשיטה הפשוטה שתיארתי, ללמוד ולהבין אותה, ואז תשאל על שאלות אחרות - אנסה לעזור. בהצלחה 🙂

      למדןל מנותק
      למדןל מנותק
      למדן
      משתמש מומחה
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #21
      פוסט זה נמחק!
      M תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • למדןל למדן

        פוסט זה נמחק!

        M מנותק
        M מנותק
        MarkBr
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי MarkBr
        #22

        @למדן
        היי, מעדכן את מה שכתבתי - בהתחלה נתתי כתובת email שלי כדי שתיצור איתי קשר אבל הבהירו לי שאסור לפרסם כאן פרטים אישיים כולל כתובת email - אני לא ממש מבין מה הסיבה לכך, אבל אם זה מה שמקובל כאן, אני מכבד את כללי המקום, אכן ב"מדיניות" כתוב שאסור לפרסם. לכן אני מוריד את הכתובת.
        יחד עם זאת, אני ראיתי שאצלך ספציפית יש כתובת email בפרופיל - אכתוב לך לשם.

        ד תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • M MarkBr

          @למדן
          היי, מעדכן את מה שכתבתי - בהתחלה נתתי כתובת email שלי כדי שתיצור איתי קשר אבל הבהירו לי שאסור לפרסם כאן פרטים אישיים כולל כתובת email - אני לא ממש מבין מה הסיבה לכך, אבל אם זה מה שמקובל כאן, אני מכבד את כללי המקום, אכן ב"מדיניות" כתוב שאסור לפרסם. לכן אני מוריד את הכתובת.
          יחד עם זאת, אני ראיתי שאצלך ספציפית יש כתובת email בפרופיל - אכתוב לך לשם.

          ד מנותק
          ד מנותק
          דוד ירושלמי בנשמה
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #23
          פוסט זה נמחק!
          M תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ד דוד ירושלמי בנשמה

            פוסט זה נמחק!

            M מנותק
            M מנותק
            MarkBr
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #24

            @דוד-ירושלמי-בנשמה
            הבנתי, לא ידעתי, סליחה... איך אני יכול ליצור קשר עם בן אדם שביקש עזרה?
            אפשר להגדיר בהגדרות הפרופיל איכשהו?

            ד תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • M MarkBr

              @דוד-ירושלמי-בנשמה
              הבנתי, לא ידעתי, סליחה... איך אני יכול ליצור קשר עם בן אדם שביקש עזרה?
              אפשר להגדיר בהגדרות הפרופיל איכשהו?

              ד מנותק
              ד מנותק
              דוד ירושלמי בנשמה
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #25

              @MarkBr תשלח להם מייל אם פניה ותשאל אותם

              M תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ד דוד ירושלמי בנשמה

                @MarkBr תשלח להם מייל אם פניה ותשאל אותם

                M מנותק
                M מנותק
                MarkBr
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #26

                @דוד-ירושלמי-בנשמה אמר בימאהה PSR SX900:

                תשלח להם מייל אם פניה ותשאל אותם

                לא ממש הבנתי למי לשלוח האמת 🙂 כך או אחרת, אנסה להסתכל בפרופילים של אנשים אחרים, אולי יש אם... תודה בכל מקרה.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ahaA aha

                  @קשה-לחשוב
                  תלחץ דיירקט אקס
                  ואז אינטרו I
                  יפתח לך ההגדרות
                  תכוון את טמפו
                  ללוק

                  ק מנותק
                  ק מנותק
                  קשה לחשוב
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #27
                  פוסט זה נמחק!
                  למדןל תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ק קשה לחשוב

                    פוסט זה נמחק!

                    למדןל מנותק
                    למדןל מנותק
                    למדן
                    משתמש מומחה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #28

                    @קשה-לחשוב
                    זה קיצור דרך
                    תלחץ אחרי זה על לחצן שאתה רוצה להגיע להגדרות ...

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ק מנותק
                      ק מנותק
                      קשה לחשוב
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #29

                      האם אפשר לבנות מקצבים באורגן?
                      אם כן איך?

                      למדןל תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ק קשה לחשוב

                        האם אפשר לבנות מקצבים באורגן?
                        אם כן איך?

                        למדןל מנותק
                        למדןל מנותק
                        למדן
                        משתמש מומחה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי למדן
                        #30

                        @קשה-לחשוב מאוד קל לחשוב 😄 איך לבנות שם מקצבים
                        אבל זה קצת מורכב

                        כנס למניו 2 למעלה יש סטייל משהו כזה אני לא על זה עכשיו....

                        ק תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • למדןל למדן

                          @קשה-לחשוב מאוד קל לחשוב 😄 איך לבנות שם מקצבים
                          אבל זה קצת מורכב

                          כנס למניו 2 למעלה יש סטייל משהו כזה אני לא על זה עכשיו....

                          ק מנותק
                          ק מנותק
                          קשה לחשוב
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #31

                          @למדן אתה יכול אולי לתת הסבר מפורט?
                          כי זה לא הכי ברור
                          או שזה יותר מדי?

                          למדןל M 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • ק קשה לחשוב

                            @למדן אתה יכול אולי לתת הסבר מפורט?
                            כי זה לא הכי ברור
                            או שזה יותר מדי?

                            למדןל מנותק
                            למדןל מנותק
                            למדן
                            משתמש מומחה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #32

                            @קשה-לחשוב
                            לחץ על מניו תעבור למניו2 שם יש style crept משהו כזה

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ק קשה לחשוב

                              @למדן אתה יכול אולי לתת הסבר מפורט?
                              כי זה לא הכי ברור
                              או שזה יותר מדי?

                              M מנותק
                              M מנותק
                              MarkBr
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #33

                              @קשה-לחשוב יצירת מקצבים אפשרית דרך Style Creator,
                              אבל עבודה שם ממש לא פשוטה, אתה צריך ללמוד דיי הרבה לפני שתוכל להגיע לתוצאה שנשמעת יחסית טוב,
                              באופן כללי, יצירת מקצבים זה תהליך ארוך וקשה...
                              אם יש לך הורעות הפעלה (ניתן להורדה בחינם באינטרנט) - תסתכל ב Reference Manual - יש שם פרק על Style Creator, תנסה להבין מה קורה שם, אם יהיו שאלות ספציפיות - תשאל

                              ahaA ק 2 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • M MarkBr

                                @קשה-לחשוב יצירת מקצבים אפשרית דרך Style Creator,
                                אבל עבודה שם ממש לא פשוטה, אתה צריך ללמוד דיי הרבה לפני שתוכל להגיע לתוצאה שנשמעת יחסית טוב,
                                באופן כללי, יצירת מקצבים זה תהליך ארוך וקשה...
                                אם יש לך הורעות הפעלה (ניתן להורדה בחינם באינטרנט) - תסתכל ב Reference Manual - יש שם פרק על Style Creator, תנסה להבין מה קורה שם, אם יהיו שאלות ספציפיות - תשאל

                                ahaA מנותק
                                ahaA מנותק
                                aha
                                משתמש ותיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #34

                                @MarkBr
                                אפשר קישור?

                                הרשמו כמנוים לערוץ

                                יענקי וייס 0י M 3 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • ahaA aha

                                  @MarkBr
                                  אפשר קישור?

                                  יענקי וייס 0י מנותק
                                  יענקי וייס 0י מנותק
                                  יענקי וייס 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #35
                                  פוסט זה נמחק!
                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ahaA aha

                                    @MarkBr
                                    אפשר קישור?

                                    M מנותק
                                    M מנותק
                                    MarkBr
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #36
                                    פוסט זה נמחק!
                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ahaA aha

                                      @MarkBr
                                      אפשר קישור?

                                      M מנותק
                                      M מנותק
                                      MarkBr
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #37

                                      @aha
                                      https://usa.yamaha.com/files/download/other_assets/7/1279207/psrsx900_en_rm_b0.pdf

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • M MarkBr

                                        @קשה-לחשוב יצירת מקצבים אפשרית דרך Style Creator,
                                        אבל עבודה שם ממש לא פשוטה, אתה צריך ללמוד דיי הרבה לפני שתוכל להגיע לתוצאה שנשמעת יחסית טוב,
                                        באופן כללי, יצירת מקצבים זה תהליך ארוך וקשה...
                                        אם יש לך הורעות הפעלה (ניתן להורדה בחינם באינטרנט) - תסתכל ב Reference Manual - יש שם פרק על Style Creator, תנסה להבין מה קורה שם, אם יהיו שאלות ספציפיות - תשאל

                                        ק מנותק
                                        ק מנותק
                                        קשה לחשוב
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #38

                                        @MarkBr אין את ההוראות בעברית?

                                        M תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ק קשה לחשוב

                                          @MarkBr אין את ההוראות בעברית?

                                          M מנותק
                                          M מנותק
                                          MarkBr
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #39

                                          @קשה-לחשוב לא מכיר האמת. אולי אנשים אחרים בפורום יוכלו לענות...

                                          ק תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול