ימאהה PSR SX900
-
@למדן
היי, מעדכן את מה שכתבתי - בהתחלה נתתי כתובת email שלי כדי שתיצור איתי קשר אבל הבהירו לי שאסור לפרסם כאן פרטים אישיים כולל כתובת email - אני לא ממש מבין מה הסיבה לכך, אבל אם זה מה שמקובל כאן, אני מכבד את כללי המקום, אכן ב"מדיניות" כתוב שאסור לפרסם. לכן אני מוריד את הכתובת.
יחד עם זאת, אני ראיתי שאצלך ספציפית יש כתובת email בפרופיל - אכתוב לך לשם. -
@למדן
היי, מעדכן את מה שכתבתי - בהתחלה נתתי כתובת email שלי כדי שתיצור איתי קשר אבל הבהירו לי שאסור לפרסם כאן פרטים אישיים כולל כתובת email - אני לא ממש מבין מה הסיבה לכך, אבל אם זה מה שמקובל כאן, אני מכבד את כללי המקום, אכן ב"מדיניות" כתוב שאסור לפרסם. לכן אני מוריד את הכתובת.
יחד עם זאת, אני ראיתי שאצלך ספציפית יש כתובת email בפרופיל - אכתוב לך לשם.פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@דוד-ירושלמי-בנשמה
הבנתי, לא ידעתי, סליחה... איך אני יכול ליצור קשר עם בן אדם שביקש עזרה?
אפשר להגדיר בהגדרות הפרופיל איכשהו? -
@דוד-ירושלמי-בנשמה
הבנתי, לא ידעתי, סליחה... איך אני יכול ליצור קשר עם בן אדם שביקש עזרה?
אפשר להגדיר בהגדרות הפרופיל איכשהו?@MarkBr תשלח להם מייל אם פניה ותשאל אותם
-
@MarkBr תשלח להם מייל אם פניה ותשאל אותם
@דוד-ירושלמי-בנשמה אמר בימאהה PSR SX900:
תשלח להם מייל אם פניה ותשאל אותם
לא ממש הבנתי למי לשלוח האמת
כך או אחרת, אנסה להסתכל בפרופילים של אנשים אחרים, אולי יש אם... תודה בכל מקרה. -
@קשה-לחשוב
תלחץ דיירקט אקס
ואז אינטרו I
יפתח לך ההגדרות
תכוון את טמפו
ללוק -
@קשה-לחשוב
זה קיצור דרך
תלחץ אחרי זה על לחצן שאתה רוצה להגיע להגדרות ... -
@קשה-לחשוב מאוד קל לחשוב
איך לבנות שם מקצבים
אבל זה קצת מורכבכנס למניו 2 למעלה יש סטייל משהו כזה אני לא על זה עכשיו....
-
@קשה-לחשוב מאוד קל לחשוב
איך לבנות שם מקצבים
אבל זה קצת מורכבכנס למניו 2 למעלה יש סטייל משהו כזה אני לא על זה עכשיו....
-
@קשה-לחשוב
לחץ על מניו תעבור למניו2 שם יש style crept משהו כזה -
@קשה-לחשוב יצירת מקצבים אפשרית דרך Style Creator,
אבל עבודה שם ממש לא פשוטה, אתה צריך ללמוד דיי הרבה לפני שתוכל להגיע לתוצאה שנשמעת יחסית טוב,
באופן כללי, יצירת מקצבים זה תהליך ארוך וקשה...
אם יש לך הורעות הפעלה (ניתן להורדה בחינם באינטרנט) - תסתכל ב Reference Manual - יש שם פרק על Style Creator, תנסה להבין מה קורה שם, אם יהיו שאלות ספציפיות - תשאל -
@קשה-לחשוב יצירת מקצבים אפשרית דרך Style Creator,
אבל עבודה שם ממש לא פשוטה, אתה צריך ללמוד דיי הרבה לפני שתוכל להגיע לתוצאה שנשמעת יחסית טוב,
באופן כללי, יצירת מקצבים זה תהליך ארוך וקשה...
אם יש לך הורעות הפעלה (ניתן להורדה בחינם באינטרנט) - תסתכל ב Reference Manual - יש שם פרק על Style Creator, תנסה להבין מה קורה שם, אם יהיו שאלות ספציפיות - תשאל -
פוסט זה נמחק!
-
@קשה-לחשוב יצירת מקצבים אפשרית דרך Style Creator,
אבל עבודה שם ממש לא פשוטה, אתה צריך ללמוד דיי הרבה לפני שתוכל להגיע לתוצאה שנשמעת יחסית טוב,
באופן כללי, יצירת מקצבים זה תהליך ארוך וקשה...
אם יש לך הורעות הפעלה (ניתן להורדה בחינם באינטרנט) - תסתכל ב Reference Manual - יש שם פרק על Style Creator, תנסה להבין מה קורה שם, אם יהיו שאלות ספציפיות - תשאל -
@קשה-לחשוב לא מכיר האמת. אולי אנשים אחרים בפורום יוכלו לענות...
-
@קשה-לחשוב לא מכיר האמת. אולי אנשים אחרים בפורום יוכלו לענות...
-
@MarkBr שאלה חדשה: אני מדליק את האורגן ולוחץ ACMP ולוחץ על האקורדים והם נשמעים מאוד שקט, איך מגבירים את הווליום
@קשה-לחשוב אתה שומע רק את הבס של האקורד. כדי לשמוע אותו חזק תפעיל את ערוץ LEFT, תגדיר לו צליל מתאים ובמיקסר אתה יכול להגביה ולהנמיך אותו.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות