!Thank You HaShem
-
@צוציק
https://send.magicode.me/send-file/file/6bca6eb****755759e2cd04704cf0eb1671214c79476/view@ארי-רוזנבלט
אשמח אם תעלה את כל הקבצים שהעלו פה לדרייב או גמבו שאוכל להוריד את הכל בפעם אחת...
יעזור לי מאוד.
(לי עדיף דרייב שאוכל להעתיק אלי בלי להוריד.. אבל אפשר גם גמבו, מה שנוח).
תודה!! -
@ארי-רוזנבלט
אשמח אם תעלה את כל הקבצים שהעלו פה לדרייב או גמבו שאוכל להוריד את הכל בפעם אחת...
יעזור לי מאוד.
(לי עדיף דרייב שאוכל להעתיק אלי בלי להוריד.. אבל אפשר גם גמבו, מה שנוח).
תודה!!@AVITAL-1
נראה לי שאסור להעלות דברים לדרייב, כי את תקבלי את המייל שלי
אני יכול להעלות את זה כקובץ אם זה יעזור -
@AVITAL-1
נראה לי שאסור להעלות דברים לדרייב, כי את תקבלי את המייל שלי
אני יכול להעלות את זה כקובץ אם זה יעזור@ארי-רוזנבלט אוקי לא ידעתי
ובגמבו אפשר? -
@ארי-רוזנבלט אוקי לא ידעתי
ובגמבו אפשר?@AVITAL-1 יש פה מדריך איך להעלות בדרייב לא תקף בנטפרי.
https://miktzav.com/topic/1139/%D7%94%D7%A2%D7%9C%D7%90%D7%AA-%D7%A7%D7%91%D7%A6%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%9D-%D7%9B%D7%94%D7%95%D7%A8%D7%93%D7%94-%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%94 -
@AVITAL-1 יש פה מדריך איך להעלות בדרייב לא תקף בנטפרי.
https://miktzav.com/topic/1139/%D7%94%D7%A2%D7%9C%D7%90%D7%AA-%D7%A7%D7%91%D7%A6%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%95%D7%9D-%D7%9B%D7%94%D7%95%D7%A8%D7%93%D7%94-%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%94@אבי-לוי מה זה לא תקף בנטפרי?
ו @ארי-רוזנבלט ביקשתי בגמבו כדי לפחות להוריד את הכל יחד בקובץ זיפ..
אבל אם זה מסובך אז לא. תודה בכולופן. -
@אבי-לוי מה זה לא תקף בנטפרי?
ו @ארי-רוזנבלט ביקשתי בגמבו כדי לפחות להוריד את הכל יחד בקובץ זיפ..
אבל אם זה מסובך אז לא. תודה בכולופן. -
@אבי-לוי מה זה לא תקף בנטפרי?
ו @ארי-רוזנבלט ביקשתי בגמבו כדי לפחות להוריד את הכל יחד בקובץ זיפ..
אבל אם זה מסובך אז לא. תודה בכולופן.@AVITAL-1 אמר ב!Thank You HaShem:
ו @ארי-רוזנבלט ביקשתי בגמבו כדי לפחות להוריד את הכל יחד בקובץ זיפ..
אבל אם זה מסובך אז לא. תודה בכולופן.אפשר גם בקובץ זיפ ולהעלות למגיקוד, או לדרייב בלי גישה אם זה עוזר לך...
אם היה לי הייתי עוזרת לך בשמחה! -
@AVITAL-1 אמר ב!Thank You HaShem:
ו @ארי-רוזנבלט ביקשתי בגמבו כדי לפחות להוריד את הכל יחד בקובץ זיפ..
אבל אם זה מסובך אז לא. תודה בכולופן.אפשר גם בקובץ זיפ ולהעלות למגיקוד, או לדרייב בלי גישה אם זה עוזר לך...
אם היה לי הייתי עוזרת לך בשמחה!@פונץ-בננה
תודה נשמה..חחח
לא משנה לי באיזה דרך, מהפוסטים הראשונים ש@ארי העלה הבנתי שיש להם הרבה שירים ואהבתי, וסתם עבודת נמלים להוריד קובץ קובץ עם כוכביות וכוכ
אז אשמח שמישהו יצור קובץ זיפ ויעלה
@ארי-רוזנבלט סורי שנפלתי עליך, פשוט פתחת תנושא והיה נראה שיש לך את כל השירים.......
אם מישהו יוכל לעזור לי בנושא אשמח!! -
@פונץ-בננה
תודה נשמה..חחח
לא משנה לי באיזה דרך, מהפוסטים הראשונים ש@ארי העלה הבנתי שיש להם הרבה שירים ואהבתי, וסתם עבודת נמלים להוריד קובץ קובץ עם כוכביות וכוכ
אז אשמח שמישהו יצור קובץ זיפ ויעלה
@ארי-רוזנבלט סורי שנפלתי עליך, פשוט פתחת תנושא והיה נראה שיש לך את כל השירים.......
אם מישהו יוכל לעזור לי בנושא אשמח!!פוסט זה נמחק! -
@פונץ-בננה
תודה נשמה..חחח
לא משנה לי באיזה דרך, מהפוסטים הראשונים ש@ארי העלה הבנתי שיש להם הרבה שירים ואהבתי, וסתם עבודת נמלים להוריד קובץ קובץ עם כוכביות וכוכ
אז אשמח שמישהו יצור קובץ זיפ ויעלה
@ארי-רוזנבלט סורי שנפלתי עליך, פשוט פתחת תנושא והיה נראה שיש לך את כל השירים.......
אם מישהו יוכל לעזור לי בנושא אשמח!!פוסט זה נמחק! -
מתוך הדיסק החדש "כח הישראלי" עם הזמר שרולי גרין
https://youtu.be/e9lgQw4IfLA
מי שיכול לשלוח את שאר השירם לבדיקה בנטפרי תבוא עליו ברכה
כל השירים נמצאים פה:
https://tyhnation.com/pages/koach-hayisraeli?mc_cid=3bc4315624&mc_eid=4f28101bd1
תקציר האלבום:
שרולי_גרין_-כח_הישראלי(תקציר_אלבום).mp3 -
פוסט זה נמחק!
-
הדיסק החדש להורדה
https://drive.google.com/u/2/open?id=10hQ3aUOp9ooOONERnHLeN-e5BQm_O0fG
קרדיט ל @ישראל-a -
מנדי ווארץ' ותנועת טנקיו ה' בסינגל חדש
מנדי_ווארך_-_גוט_שאבעס.mp3 -
ואוו! איזה דיסק! אמנם עוד לא שמעתי את כל השירים אבל כבר התלהבתי... מה שממש אהבתי ביינתים: תקום, אנשים יפים, כח הישראלי ויאבאביי.
ועכשיו לשאלות:
דבר ראשון, מאיפה המילים המההמות של "כח הישראלי"?
דבר שני, את "יאבאביי" הם עיבדו מאד בעדינות, לא היה מזיק קצת יותר מקפיץ... יש למישהו מושג איפה וממי אפשר לבקש שיעשה רמיקס? -
ואוו! איזה דיסק! אמנם עוד לא שמעתי את כל השירים אבל כבר התלהבתי... מה שממש אהבתי ביינתים: תקום, אנשים יפים, כח הישראלי ויאבאביי.
ועכשיו לשאלות:
דבר ראשון, מאיפה המילים המההמות של "כח הישראלי"?
דבר שני, את "יאבאביי" הם עיבדו מאד בעדינות, לא היה מזיק קצת יותר מקפיץ... יש למישהו מושג איפה וממי אפשר לבקש שיעשה רמיקס?@מני-מיוזיק
המילים לשיר כח הישראלי לקוחות מהספר "חובת התלמידים" של האדמו"ר מפיאסצנה הי"ד -
@מני-מיוזיק
המילים לשיר כח הישראלי לקוחות מהספר "חובת התלמידים" של האדמו"ר מפיאסצנה הי"דפוסט זה נמחק! -
ואוו! איזה דיסק! אמנם עוד לא שמעתי את כל השירים אבל כבר התלהבתי... מה שממש אהבתי ביינתים: תקום, אנשים יפים, כח הישראלי ויאבאביי.
ועכשיו לשאלות:
דבר ראשון, מאיפה המילים המההמות של "כח הישראלי"?
דבר שני, את "יאבאביי" הם עיבדו מאד בעדינות, לא היה מזיק קצת יותר מקפיץ... יש למישהו מושג איפה וממי אפשר לבקש שיעשה רמיקס?פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות