דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • 0 לא נקרא 0
  • פוסטים אחרונים
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • שליחת פנייה לניהול
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו אתר
  1. דף הבית
  2. סאונד והפקה מוזיקלית
  3. מדריכים
  4. מילון מוזיקה

מילון מוזיקה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר מדריכים
39 פוסטים 18 כותבים 2.0k צפיות 1 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ק מנותק
    ק מנותק
    קשה לחשוב
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי קשה לחשוב
    #1

    נראה לי שצריך לעשות מילון לכל המילים הלועזיות האלה... שאף אחד לא מבין אותם (אני בכל אופן)
    מה זה פופ
    מה זה רוק
    מה זה ...

    איזה קטעא תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • ק קשה לחשוב

      נראה לי שצריך לעשות מילון לכל המילים הלועזיות האלה... שאף אחד לא מבין אותם (אני בכל אופן)
      מה זה פופ
      מה זה רוק
      מה זה ...

      איזה קטעא מנותק
      איזה קטעא מנותק
      איזה קטע
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2
      פוסט זה נמחק!
      ר תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ק מנותק
        ק מנותק
        קשה לחשוב
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי קשה לחשוב
        #3

        ומה זה ז'אנר
        ואני לא חושב שזה רעיון טוב להפנות אותי לויקיפדיה וכו' כי הפורום צריך להכיל את כל המידע הזה גם!!
        וגם אין לי כוח לקרוא את כל ההיסטוריה של המוזיקה (מה ש"המכלול" מחייב אותי)

        איזה קטעא שרי 0ש 2 תגובות תגובה אחרונה
        1
        • ק קשה לחשוב

          ומה זה ז'אנר
          ואני לא חושב שזה רעיון טוב להפנות אותי לויקיפדיה וכו' כי הפורום צריך להכיל את כל המידע הזה גם!!
          וגם אין לי כוח לקרוא את כל ההיסטוריה של המוזיקה (מה ש"המכלול" מחייב אותי)

          איזה קטעא מנותק
          איזה קטעא מנותק
          איזה קטע
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי איזה קטע
          #4
          פוסט זה נמחק!
          Y תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ק קשה לחשוב

            ומה זה ז'אנר
            ואני לא חושב שזה רעיון טוב להפנות אותי לויקיפדיה וכו' כי הפורום צריך להכיל את כל המידע הזה גם!!
            וגם אין לי כוח לקרוא את כל ההיסטוריה של המוזיקה (מה ש"המכלול" מחייב אותי)

            שרי 0ש מנותק
            שרי 0ש מנותק
            שרי 0
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @קשה-לחשוב אמר במילון מוזיקה:

            ומה זה ז'אנר
            ואני לא חושב שזה רעיון טוב להפנות אותי לויקיפדיה וכו' כי הפורום צריך להכיל את כל המידע הזה גם!!
            וגם אין לי כוח לקרוא את כל ההיסטוריה של המוזיקה (מה ש"המכלול" מחייב אותי)

            מוזיקת רוק היא מוזיקה עם מלא מילים באמצע, כלומר עם דיבורים באמצע.
            זה באמת קשה להסביר, אני יתן לך דוגמא על ליפא שמעלצר, הוא יש לו מלא שירים שזה סגנון רוק,
            יש לו שירים שהוא אומר מלא מילים בנשימה אחת... זה נקרא רוק.

            מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

            מ דניאלהד 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • שרי 0ש שרי 0

              @קשה-לחשוב אמר במילון מוזיקה:

              ומה זה ז'אנר
              ואני לא חושב שזה רעיון טוב להפנות אותי לויקיפדיה וכו' כי הפורום צריך להכיל את כל המידע הזה גם!!
              וגם אין לי כוח לקרוא את כל ההיסטוריה של המוזיקה (מה ש"המכלול" מחייב אותי)

              מוזיקת רוק היא מוזיקה עם מלא מילים באמצע, כלומר עם דיבורים באמצע.
              זה באמת קשה להסביר, אני יתן לך דוגמא על ליפא שמעלצר, הוא יש לו מלא שירים שזה סגנון רוק,
              יש לו שירים שהוא אומר מלא מילים בנשימה אחת... זה נקרא רוק.

              מ מנותק
              מ מנותק
              משה 0527
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @שרי-0 אמר במילון מוזיקה:

              @קשה-לחשוב אמר במילון מוזיקה:

              ומה זה ז'אנר
              ואני לא חושב שזה רעיון טוב להפנות אותי לויקיפדיה וכו' כי הפורום צריך להכיל את כל המידע הזה גם!!
              וגם אין לי כוח לקרוא את כל ההיסטוריה של המוזיקה (מה ש"המכלול" מחייב אותי)

              מוזיקת רוק היא מוזיקה עם מלא מילים באמצע, כלומר עם דיבורים באמצע.
              זה באמת קשה להסביר, אני יתן לך דוגמא על ליפא שמעלצר, הוא יש לו מלא שירים שזה סגנון רוק,
              יש לו שירים שהוא אומר מלא מילים בנשימה אחת... זה נקרא רוק.

              זה לא נקרא ראפ?

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • שרי 0ש שרי 0

                @קשה-לחשוב אמר במילון מוזיקה:

                ומה זה ז'אנר
                ואני לא חושב שזה רעיון טוב להפנות אותי לויקיפדיה וכו' כי הפורום צריך להכיל את כל המידע הזה גם!!
                וגם אין לי כוח לקרוא את כל ההיסטוריה של המוזיקה (מה ש"המכלול" מחייב אותי)

                מוזיקת רוק היא מוזיקה עם מלא מילים באמצע, כלומר עם דיבורים באמצע.
                זה באמת קשה להסביר, אני יתן לך דוגמא על ליפא שמעלצר, הוא יש לו מלא שירים שזה סגנון רוק,
                יש לו שירים שהוא אומר מלא מילים בנשימה אחת... זה נקרא רוק.

                דניאלהד מנותק
                דניאלהד מנותק
                דניאלה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי דניאלה
                #7
                פוסט זה נמחק!
                שרי 0ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • איזה קטעא איזה קטע

                  פוסט זה נמחק!

                  Y מנותק
                  Y מנותק
                  yoni-bonen
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @איזה-קטע רוק זה שירים כבדים ממש
                  בדרך כלל בא כלהקה ולא כשיר

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • דניאלהד דניאלה

                    פוסט זה נמחק!

                    שרי 0ש מנותק
                    שרי 0ש מנותק
                    שרי 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @דניאלה אמר במילון מוזיקה:

                    @שרי-0 אמר במילון מוזיקה:

                    @קשה-לחשוב אמר במילון מוזיקה:

                    ומה זה ז'אנר
                    ואני לא חושב שזה רעיון טוב להפנות אותי לויקיפדיה וכו' כי הפורום צריך להכיל את כל המידע הזה גם!!
                    וגם אין לי כוח לקרוא את כל ההיסטוריה של המוזיקה (מה ש"המכלול" מחייב אותי)

                    מוזיקת רוק היא מוזיקה עם מלא מילים באמצע, כלומר עם דיבורים באמצע.
                    זה באמת קשה להסביר, אני יתן לך דוגמא על ליפא שמעלצר, הוא יש לו מלא שירים שזה סגנון רוק,
                    יש לו שירים שהוא אומר מלא מילים בנשימה אחת... זה נקרא רוק.

                    זה ניקרא ראפ
                    רוק זה סגנון מוזיקה אחרת עם הרבה גיטרות חשמליות ואגרסיביות כזה

                    צודקת.
                    סורי.. התבלבלתי ביניהם🙄

                    מוזיקה=חמצן לגוף ולנפש

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • איש אחד מאיזה מקוםא מנותק
                      איש אחד מאיזה מקוםא מנותק
                      איש אחד מאיזה מקום
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      אתן דוגמאות בשירים: שירי רוק- כלל ישראל /זאנוויל, תלמידי חכמים/ אהרל'ה סמט, כל הנשמה/M.B.D, אל תתיאש/M.B.D, המנגן/קובי גרינבוים, וכן הלאה על זו הדרך.
                      שירי פופ- כרגע אני לא זוכר דוגמאות בגלל הסגנון המאוד מקביל עם דאנס, כשאזכר אכתוב בל"נ ובע"ה.

                      ק תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • איש אחד מאיזה מקוםא איש אחד מאיזה מקום

                        אתן דוגמאות בשירים: שירי רוק- כלל ישראל /זאנוויל, תלמידי חכמים/ אהרל'ה סמט, כל הנשמה/M.B.D, אל תתיאש/M.B.D, המנגן/קובי גרינבוים, וכן הלאה על זו הדרך.
                        שירי פופ- כרגע אני לא זוכר דוגמאות בגלל הסגנון המאוד מקביל עם דאנס, כשאזכר אכתוב בל"נ ובע"ה.

                        ק מנותק
                        ק מנותק
                        קשה לחשוב
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #11

                        @איש-אחד-מאיזה-מקום כלומר בלי שינוי של ממש בבתים?!
                        כזה שיר 'קל' שמעביר את הזמן?!

                        איש אחד מאיזה מקוםא תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ק קשה לחשוב

                          @איש-אחד-מאיזה-מקום כלומר בלי שינוי של ממש בבתים?!
                          כזה שיר 'קל' שמעביר את הזמן?!

                          איש אחד מאיזה מקוםא מנותק
                          איש אחד מאיזה מקוםא מנותק
                          איש אחד מאיזה מקום
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #12

                          @קשה-לחשוב לא, התכונתי לסוג המקצב.
                          כל השירים הנ"ל הינם באותו המקצב וסגנון המוזיקה.

                          ק תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • איש אחד מאיזה מקוםא איש אחד מאיזה מקום

                            @קשה-לחשוב לא, התכונתי לסוג המקצב.
                            כל השירים הנ"ל הינם באותו המקצב וסגנון המוזיקה.

                            ק מנותק
                            ק מנותק
                            קשה לחשוב
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #13

                            @איש-אחד-מאיזה-מקום אהה אני חושב שאני מתחיל להבין

                            איש אחד מאיזה מקוםא תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ק קשה לחשוב

                              @איש-אחד-מאיזה-מקום אהה אני חושב שאני מתחיל להבין

                              איש אחד מאיזה מקוםא מנותק
                              איש אחד מאיזה מקוםא מנותק
                              איש אחד מאיזה מקום
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #14

                              @קשה-לחשוב אגדיר אפילו טיפה יותר:
                              המקצב הסוער, (בדר"כ בסביבות ה- 165-170 BPM), שיש בו דגש חזק על מצילות (קראשים וריידים , למי שמבין),
                              עם תוף הבס החזק.

                              ק תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • א מנותק
                                א מנותק
                                אריה 93
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #15

                                אם נצמצם את ההגדרות שכתובות במכלול ---
                                רוק מורכב מה"שילוש הקדוש" להבדיל. גיטרה בס, תופים וגיטרה חשמלית. אבל, סגנון הרוק הוא כה מגוון, שלמעשה, הוא אינו סגנון אחד אלא קבוצה גדולה מאוד של סגנונות שמקושרים דרך הבסיס של "השילוש המקודש", וכמו כן דרך סממנים אחרים.

                                פופ זה קיצור של המילה "פופולארי". מוזיקת פופ היא מוזיקה מסחרית, קליטה, קצבית, כזו שיכולה לחבר אליה מגוון של אנשים.

                                אֲנִי, הַבָּשָׂר וָדָם
                                אֵינֶנִּי כְּמוֹ הַיָּם, מָלֵא בְּעַצְמוֹ
                                כְּשֶׁאֲנִי רֵיק
                                אֲנִי נִשְׁבַּר

                                איש אחד מאיזה מקוםא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • א אריה 93

                                  אם נצמצם את ההגדרות שכתובות במכלול ---
                                  רוק מורכב מה"שילוש הקדוש" להבדיל. גיטרה בס, תופים וגיטרה חשמלית. אבל, סגנון הרוק הוא כה מגוון, שלמעשה, הוא אינו סגנון אחד אלא קבוצה גדולה מאוד של סגנונות שמקושרים דרך הבסיס של "השילוש המקודש", וכמו כן דרך סממנים אחרים.

                                  פופ זה קיצור של המילה "פופולארי". מוזיקת פופ היא מוזיקה מסחרית, קליטה, קצבית, כזו שיכולה לחבר אליה מגוון של אנשים.

                                  איש אחד מאיזה מקוםא מנותק
                                  איש אחד מאיזה מקוםא מנותק
                                  איש אחד מאיזה מקום
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #16

                                  @אריה-93 אמר במילון מוזיקה:

                                  אם נצמצם את ההגדרות שכתובות במכלול ---
                                  רוק מורכב מה"שילוש הקדוש" להבדיל. גיטרה בס, תופים וגיטרה חשמלית. אבל, סגנון הרוק הוא כה מגוון, שלמעשה, הוא אינו סגנון אחד אלא קבוצה גדולה מאוד של סגנונות שמקושרים דרך הבסיס של "השילוש המקודש", וכמו כן דרך סממנים אחרים.

                                  נכון, אבל עדיין- המרכיב היחיד שלדעתי משותף לכל סוגי ה'רוק'ים למיניהם- הינו התיפוף הסוער.
                                  הגיטרה החשמלית והבס החזק יכולים לבוא לפעמים רק כהתפתחות בעיבוד(למשל בפזמון בלבד וכדו').

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • איש אחד מאיזה מקוםא איש אחד מאיזה מקום

                                    @קשה-לחשוב אגדיר אפילו טיפה יותר:
                                    המקצב הסוער, (בדר"כ בסביבות ה- 165-170 BPM), שיש בו דגש חזק על מצילות (קראשים וריידים , למי שמבין),
                                    עם תוף הבס החזק.

                                    ק מנותק
                                    ק מנותק
                                    קשה לחשוב
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #17

                                    @איש-אחד-מאיזה-מקום היי אם לא שמת לב, זה הנושא!
                                    תסביר את המילים הלועזיות שלך לאלה שלא מבינים.
                                    אני כנראה צריך להסביר שוב, הנושא הזה עשוי כדי לתת יותר ידע לאלה שלא יודעים,
                                    כלומר אם יש איזה מילה\מושג שנראה לכם שלא מכירים, אז פשוט תכתבו את המילה והסבר
                                    תודה מראש

                                    איש אחד מאיזה מקוםא תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • פ מנותק
                                      פ מנותק
                                      פרה אדומה
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #18

                                      נראה לי ש"קשה לחשוב" צודק, צריך לעשות מילון ברור לאלה שלא יודעים מושגים או מילים שאנשים לא יודעים ושילמדו!!!
                                      כל הכבוד (מצטער אני עוד לא יכול לתת לייקים)

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • א מנותק
                                        א מנותק
                                        ארי גולד
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #19

                                        ואלס- זה מוזיקה בסיגנון של 'ריקוד' במשקל של שלושה רבעים, עדין איטי וקופצני,
                                        הרבה מהניגונים החסידיים בסיגנון הזה,

                                        הכתיבה היא הכלי שלי להסביר לאנשים מה הם חושבים🤦

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ב מנותק
                                          ב מנותק
                                          בוםםם
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #20

                                          מה זה בדיוק מנור ומיז'ור ומה ההבדל בינהם

                                          עדי 3ע תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות
                                          תגובה
                                          • תגובה כנושא
                                          התחברו כדי לפרסם תגובה
                                          • מהישן לחדש
                                          • מהחדש לישן
                                          • הכי הרבה הצבעות


                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • דף הבית
                                          • לא נקרא 0
                                          • פוסטים אחרונים
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • שליחת פנייה לניהול