משה קליין
-
פוסט זה נמחק!
-
לא אמרו שהוא מוציא דוואט עם זמר אמריקאי??
-
ט טיטו נעל נושא זה ב-
-
O ortal התייחס לנושא זה ב
-
נ נגינתי ביטל את נעילת נושא זה ב-
-
חברים!!
סתם עברתי על התגובות שכתבתם על השיר!!
ואני חולק נורא על חלק!!!!
השיר הוא שיר פצצה הוא בוודאי פותח את הקיץ ברמה מפחידה
ואני מדגיש בשביל להבין באמת את רמת השיר צריך לשמוע אותו לפחות 4 פעמיים
ומשה קליין הוכיח בשיר הקודם שגם בלי אלחנן אלחדד הוא יכול להפציץ!!
ולדעתי הוא הפציץ גם פה אני שומע אנשים מפזמים להם בפה "עוד לא מאוחר" וכ'ו
אז סיכום השיר פצצה, יש לשמוע אותו כמה פעמים, מילים חמודות ,לא לעוף אבל בסה"כ שיר טיללללל -
חברים!!
סתם עברתי על התגובות שכתבתם על השיר!!
ואני חולק נורא על חלק!!!!
השיר הוא שיר פצצה הוא בוודאי פותח את הקיץ ברמה מפחידה
ואני מדגיש בשביל להבין באמת את רמת השיר צריך לשמוע אותו לפחות 4 פעמיים
ומשה קליין הוכיח בשיר הקודם שגם בלי אלחנן אלחדד הוא יכול להפציץ!!
ולדעתי הוא הפציץ גם פה אני שומע אנשים מפזמים להם בפה "עוד לא מאוחר" וכ'ו
אז סיכום השיר פצצה, יש לשמוע אותו כמה פעמים, מילים חמודות ,לא לעוף אבל בסה"כ שיר טיללללל -
@יונתן-פ
אני לא מבין מה הויכוח עם זה מוצלח או לא, העובדות מדברות 138,327 צפיות תוך חמש ימים, ומקום עשרים בסירטונים החמים, שאין כמעט שירים חרדים שנכנסים לרשימה של החמים השיר פשוט מטורף, -
"כשראיתי" את השיר לא עפתי, מודה.
אבל כששמעתי אותו בלי לראות את הקליפ-נהניתי מאוד!!!
נראה לי שקליין צריך ללמוד דבר או שניים בהפקת הקליפים שלו,
כי הנראות וכן "שפת הקליפ" לא ייצגה אותו כמו שצריך.
אין מה לומר לא כל זמר הוא גם שחקן טוב...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות