משה קליין
-
"כשראיתי" את השיר לא עפתי, מודה.
אבל כששמעתי אותו בלי לראות את הקליפ-נהניתי מאוד!!!
נראה לי שקליין צריך ללמוד דבר או שניים בהפקת הקליפים שלו,
כי הנראות וכן "שפת הקליפ" לא ייצגה אותו כמו שצריך.
אין מה לומר לא כל זמר הוא גם שחקן טוב... -
@yossefi מהמם

-
העיבוד מושלם
פחות מתאים למשה לבצע את הסגנון הראפי הזה
ומצליחה להבין למה הוא הוציא את זה עכשיו
בקיץ צריך משהו קליט בטירוף
(בשורה טובה, היום, לנסות, ימה, בא לפה- כזה שחוזרים הרבה על הפאנץ' של השיר)
חד משמעית עכשיו זה יצליח, אבל כנראה בקיץ יהיה פצצההההה כהרגלו -
"כשראיתי" את השיר לא עפתי, מודה.
אבל כששמעתי אותו בלי לראות את הקליפ-נהניתי מאוד!!!
נראה לי שקליין צריך ללמוד דבר או שניים בהפקת הקליפים שלו,
כי הנראות וכן "שפת הקליפ" לא ייצגה אותו כמו שצריך.
אין מה לומר לא כל זמר הוא גם שחקן טוב...@shoval לדעתי
זה היופי של הקליין
הפשטות שלו שובה לב
התמימות שעל הפנים
הוא גם ממש משתדל לשמור על הגובולות
ונראה לי זה חלק ממה שהוא כל כך אהוב בחלקים גדולים של המגזר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
