משה קליין
-
@yossefi מהמם

-
העיבוד מושלם
פחות מתאים למשה לבצע את הסגנון הראפי הזה
ומצליחה להבין למה הוא הוציא את זה עכשיו
בקיץ צריך משהו קליט בטירוף
(בשורה טובה, היום, לנסות, ימה, בא לפה- כזה שחוזרים הרבה על הפאנץ' של השיר)
חד משמעית עכשיו זה יצליח, אבל כנראה בקיץ יהיה פצצההההה כהרגלו -
"כשראיתי" את השיר לא עפתי, מודה.
אבל כששמעתי אותו בלי לראות את הקליפ-נהניתי מאוד!!!
נראה לי שקליין צריך ללמוד דבר או שניים בהפקת הקליפים שלו,
כי הנראות וכן "שפת הקליפ" לא ייצגה אותו כמו שצריך.
אין מה לומר לא כל זמר הוא גם שחקן טוב...@shoval לדעתי
זה היופי של הקליין
הפשטות שלו שובה לב
התמימות שעל הפנים
הוא גם ממש משתדל לשמור על הגובולות
ונראה לי זה חלק ממה שהוא כל כך אהוב בחלקים גדולים של המגזר -
חברים קבלו דבר מפחיד!!!
משה קליין תראו את כמות הצפיות!!!
264,738 צפיות 14 במאי 2023
לעומת זאת ברומר שהוציא באותו יום את השיר וגם הם דווקא אותו סגנון כזה של חתונות {קצת דומים! אני לא מתכון בשירה!}
53,031 צפיות 14 במאי 2023
לא יאמן!!!! -
חברים קבלו דבר מפחיד!!!
משה קליין תראו את כמות הצפיות!!!
264,738 צפיות 14 במאי 2023
לעומת זאת ברומר שהוציא באותו יום את השיר וגם הם דווקא אותו סגנון כזה של חתונות {קצת דומים! אני לא מתכון בשירה!}
53,031 צפיות 14 במאי 2023
לא יאמן!!!! -
השירים הקודמים שלו יפים אבל בשיר הזה זה נראה שהוא לקח מלא משפטים לא קשורים דחף ללחן והוציא את השיר זה אחד השירים המוזרים שיש
-
חברים קבלו דבר מפחיד!!!
משה קליין תראו את כמות הצפיות!!!
264,738 צפיות 14 במאי 2023
לעומת זאת ברומר שהוציא באותו יום את השיר וגם הם דווקא אותו סגנון כזה של חתונות {קצת דומים! אני לא מתכון בשירה!}
53,031 צפיות 14 במאי 2023
לא יאמן!!!!@יונתן-פ כן זה באמת מטורף! אבל קח בחשבון שאת השיר של קובי יש מקומות שלא אישרו אותו כמו למשל קול חי מיוזיק שלא העלו אותו ואת השיר של משה כן. אבל פסדר בלי השוואות כבר דיברו על זה כמה פעמים ומה זה באמת משנה מי יותר צפיות מי שאוהב את השיר שישמע ומי שלא שיהנה עם שירים אחרים...
-
@יונתן-פ כן זה באמת מטורף! אבל קח בחשבון שאת השיר של קובי יש מקומות שלא אישרו אותו כמו למשל קול חי מיוזיק שלא העלו אותו ואת השיר של משה כן. אבל פסדר בלי השוואות כבר דיברו על זה כמה פעמים ומה זה באמת משנה מי יותר צפיות מי שאוהב את השיר שישמע ומי שלא שיהנה עם שירים אחרים...
-
@יונתן-פ *צודקת וכן גם אני חשבתי להעלות את זה כמה פעמים אבל באמת חשבתי על זה פעמיים והבנתי שלא ייתן לנו כלום להשוות ביניהם שניהם טובים וכל אחד עושה עבודה טובה בזכות עצמו וזה בסדר גמור שלאחד יש יותר צפיות מהשני כי בסופו של יום הכל עניין של תקופות וגם לכל אחד יש טעם וריח משלו ויכול להיות שיר שאני ישממע כל היום ומישהו אחר בכלל לא יכיר את השיר הזה ועובדה שיש שירים של קובי עם יותר צפיות ממשה.
-
חברים קבלו דבר מפחיד!!!
משה קליין תראו את כמות הצפיות!!!
264,738 צפיות 14 במאי 2023
לעומת זאת ברומר שהוציא באותו יום את השיר וגם הם דווקא אותו סגנון כזה של חתונות {קצת דומים! אני לא מתכון בשירה!}
53,031 צפיות 14 במאי 2023
לא יאמן!!!! -
@יונתן-פ כי לקליין זה היה עם קליפ. אנשים בד"כ אוהבים לצפות בקליפ מאשר קליפ מילים. השיר של ברומר זה יציאה מעניינת - לדעתי לכן פחות הצליחה, זה יותר שיר גימיק כזה.
-
@ortal סליחה אבל צריך להודות באמת , משה זמר מוכשר של משתווה להמון זמרים במגזר!!! אין מה לעשות...
-
@יונתן-פ כי לקליין זה היה עם קליפ. אנשים בד"כ אוהבים לצפות בקליפ מאשר קליפ מילים. השיר של ברומר זה יציאה מעניינת - לדעתי לכן פחות הצליחה, זה יותר שיר גימיק כזה.
-
אל תשכחו גם שמשה קליין שר לחסידים ולחרדים אבל חסידים פחות שומעים את קובי
(זה דעתי) ולכן יש לו פחות צפיות... -
אל תשכחו גם שמשה קליין שר לחסידים ולחרדים אבל חסידים פחות שומעים את קובי
(זה דעתי) ולכן יש לו פחות צפיות...@חצי-הכוס-המלאה נכון.
משה מוציא כל תקופה שיר בסגנון אחר וככה הוא משיג את כולם
ההבדלים בין: ככלות הכל- נס- לנסות- להיות שלם
כל הסגנונות מקשיבים לו
לקובי יש די סגנון קבוע כזה -
אל תשכחו גם שמשה קליין שר לחסידים ולחרדים אבל חסידים פחות שומעים את קובי
(זה דעתי) ולכן יש לו פחות צפיות...@חצי-הכוס-המלאה אמר במשה קליין:
אל תשכחו גם שמשה קליין שר לחסידים ולחרדים אבל חסידים פחות שומעים את קובי
(זה דעתי) ולכן יש לו פחות צפיות...חסידים שומעים את קליין???? לא נשמע לי בכלל.
אולי @חסידייה-אוטנטית תוכל לענות לנו על זה..... ונראה לי גם @קשה-לחשוב ...... -
@חצי-הכוס-המלאה אמר במשה קליין:
אל תשכחו גם שמשה קליין שר לחסידים ולחרדים אבל חסידים פחות שומעים את קובי
(זה דעתי) ולכן יש לו פחות צפיות...חסידים שומעים את קליין???? לא נשמע לי בכלל.
אולי @חסידייה-אוטנטית תוכל לענות לנו על זה..... ונראה לי גם @קשה-לחשוב ......
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות